Stran 1 od 5

[Naročil sem] 1/256

Objavljeno: 28. Jul 2006 ob 09:20
Napisal/-a Heks
- okoli novembra 2005 poslal izpolnjeno pogodbo za 1/256 (skupno razvezan dostop) priklop v Bezigradu
- poslali poizvedbo in sporocili, da priklop se ni mogoc, zaradi tezav s telekomom
- marca klicem, ce se ze kaj vec ve in mi odgovorijo, da se ni poslana poizvedba na telekom (???) in da bo priklop mozen najverjetneje v zacetku aprila
- sredi aprila klicem, ce je kaj novega in sporocijo, da bo priklop mozen konec maja
- nekje sredi junija klicem, naj mi kaj vec povejo, kaj se sploh dogaja. Povejo mi, da priklapljajo do 1200m od centrali; da sem pa jaz oddaljen 1265m. Vprasam jih, ce se da kaj drugega naredit, ker bi nujno potreboval internet. Sporocjo, da se od maja lahko ohrani stara tel. st. in lahko menjam paket (njihov tel. in internet), ki bo prikljucen dosti hitreje, kot ce bi hotel telefon prek telekoma. Torej, po podpisani novi pogodbi poslje telekom svoje ljudi v 14dneh, v 3dneh pa ima cas T-2 za priklop. Super, odlocim se za to varjanto. Vprasam jih tudi, kaj se zgodi, ce telekom ne poslje svoje ljudi v 14dneh. Nocejo mi odgovoriti, pravijo, da je to njihova zadeva in oni skrbijo za to. Recem jim, da mora bit to javno, za mnozico dostopna informacija, ce naj bi bilo zakonsko doloceno. O tem nocejo slisati in ponavljajo, da se to mene ne tice, saj je njihova stvar. (????) Ok, verjetno bom priklopljen v roku in na to skrivanje cimprej pozabil.
- konec junija jim posljem pravilno izpolnjeno pogodbo. 3.7. je podpisana s strani T-2. Po preteku 14dni, 17.3., jih klicem in povem, da se nisem bil obvescen o datumu priklopa. Povejo mi, da so poslali poizvedbo o priklopu, saj naj ne bi bila se nobena poizvedba poslana (????????) in so dobili pozitiven odgovor 14.7. torej bom v dveh tednih priklopljen. OK, mirni zivci. Vsake cca 5dni jih klicem, ce se ze kaj ve o datumu priklopa, ker me konec meseca za daljse obdobje ne bo doma. Nic, nic in nic. Danes sta minila dva tedna in se nobene informacija o datumu priklopa (tudi oni nimajo nobene informacije o kdaj bom priklopljen), kaj sele, da sem priklopljen. Ta vikend startam za na morje in ....... jebes tako storitev

Objavljeno: 1. Avg 2006 ob 10:10
Napisal/-a Heks
- danes so klicali telekomovci, da mi bojo 3.4. izklopli telefon. Za to naredit, ne rabijo priti k meni. No, sej niti ne morejo, ker sem na morju.

Objavljeno: 3. Avg 2006 ob 11:38
Napisal/-a Heks
- koncno se je neki premaknilo: danes so me klicali iz T-2, ce imam cas (za priklop)... Ker se na morju, sem rekel, naj me konec naslednjega tedna poklicejo. Kaze dobro.

Objavljeno: 11. Avg 2006 ob 20:27
Napisal/-a Heks
- vceraj, 10.8., zjutraj klicem na helpdesk naj posljejo monterja cimprej, ker bom par dni v Lj. in potem me spet nekaj casa ne bo. Povejo mi, da ze imam njihovo opremo in sem ze par tednov prikljucen (??????). Obrazlozim vse in izjavijo tipicne stavke... da bodo preverili stvari, kontaktirali monterja in me poklicali nazaj. Cakam 6h... Nic. Poklicem se enkrat, isto - poklicali me bodo takoj nazaj, le preverijo podatke in kontaktirajo osebe. Nic.
- danes zjutraj me klice monter in pride okoli 9h k meni. Deluje zmedeno: narocili so mu kao, da hocem obdrzati stari telefon (??????), o cemer se nisem z nobenim menil, torej ga ni vzel s seboj. Prikljuci modem, ne vzpostavi povezave/linka, poklice centralo naj preverijo in med drugim izjavi: "...ok, nic, bi ze moglo vzpostaviti...", potem pa meni: "ja, danes do ene 14h pocakaj, ce se bo vzpostavila povezava (ce je pa prej reku, da bi ze moglo ??????) in ce ne bo, te bomo naslednji teden poklicali...". Do 13h se ni vzpostavla, klicem na helpdesk, ce mi lahko posljejo koga ze danes, ker me spet ne bo... Izjava: "Ne, nimamo telefonskih st. od monterjev in ne od tehnikov". Potem vprasam, ce mi lahko dajo nadrejene in recejo, da so trenutno nedosegljivi.

Razmisljam, da bi vse prekinil in sel na siol.

Objavljeno: 21. Avg 2006 ob 14:12
Napisal/-a Heks
Juhuhu, danes so me klicali tehniki, da so ze danes dobili nalog od T-2 naj mi pregledajo linijo, ker se noce povezati. -Ne pa prejsnji teden kot je bilo dogovorjeno.

Itak pa me ni, tko da lahko moji se vedno prek mobija govorijo, ker tel. se vedno ne dela. :roll:

Objavljeno: 28. Avg 2006 ob 15:00
Napisal/-a Heks
Se ena prigoda.

Starsi v drugem stanovanju so se odlocili, da bodo vzeli telefonijo in internet prek T-2. Zaprosili so me, da zrihtam zadeve. Pogodbo so imeli ze doma, vendar je bila stara in ni bilo opcije za prenos (stare) tel.stevilke, zato sem v torek, 22.8., klical na helpdesk, kjer so mi zagotovili, da mi bodo SE ISTI DAN poslali obrazec za prenos tel.stevilke. V cetrtek ga se vedno ni bilo, zato klicem se enkrat. Dobim drugo osebo in mi kljub prepricavenaju naj se par dni pocakam, le obljubi, da bo poslan se en obrazec, v ISTEM DNEVU. Danes je ponedeljek in o obrazcu lahko le sanjam. Minuto nazaj pa me poklice zenska iz administracije T-2, ki me vprasa ali sem narocil obrazec, ker ima oznaceno, da sem ga. ????????????????????????????????? Po odgovoru "da, ze prejsnji teden", mi pove, da obrazec se ni poslan in bo poslan v kratkem.

Ce sem se do sedaj zadrzeval, se zdaj vec ne bom.

Upam, da ljudje, ki delate na helpdesku (izvzamemo tehnike in ostale) obiskujete ta forum.
S cim se vi "ljudje" sporazumevate?! Z besedami ocitno ne. Mogoce ne veste, vendar mi povprasevalci, uporabniki, dajemo neko tezo izrecenim besedam. A je tako tezko opisati dejansko stanje, ne nonstop neke lazi??

Vasa ne-profesionalnost oz., ne bodimo zadrzani, nesposobnost preseneca vedno znova, s tem se morate strinjati.

V Lj. nic novega, se vedno brez telefona, ze en mesec.

Objavljeno: 28. Avg 2006 ob 21:40
Napisal/-a HitRi
Pomoje v helpdesku niso tam da oni pošiljajo obrazce, tudi niso tam da vse drugo urejejo. Oni so samo tam da sporočijo napake oziroma določeno težavo službam ki so za to odgovorne. Oni pač povej kakor dobijo informacij od teh služb, tako da po mojem mnenju kakor se vi zadirate in jokate po telefonih, HELPDESK dela zelo dobro.

Objavljeno: 28. Avg 2006 ob 22:41
Napisal/-a Heks
Namesto, da recejo "danes, se isti dan bo poslano" bi lahko "danes bom posredoval"... Zakaj so ostali (tehniki, monterji, osebe v administraciji, ...) tega sposobni?! Ne poznas me, zato ne govori. -Po telefonu z njimi govorim zelo spostljivo, se prevec.
HitRi, govorim o dejstih, ne podajam moje mnenje.

Ontopic "Vaša zgodba":
Danes sem klical tehnika (na sreco sem si shranil stevilko, da ne klicem helpdesk), ce lahko pride konec tedna, ko bom v Lj. pogledati, zakaj se ne poveze. Zabelezil si je naslov in pride v cetrtek ali petek zjutraj, kot pravi. Ce pa bo problem s pooblastili (al nekim dovoljenjem), bo prej poklical.

Objavljeno: 1. Sep 2006 ob 17:19
Napisal/-a lumpmuck
a je že prišel,ker danes petek :?:

Objavljeno: 2. Sep 2006 ob 10:17
Napisal/-a Heks
Je. V cetrtek, kot dogovorjeno, so prisli tehniki, prinesli telefon (btw: a obstaja BCIP300 bele barve?), izmerili signal in ugotovili napako. Zgleda namrec, kot da me telekom sploh se ni preklopil oz. sem priklopljen na centralo, katera je dlje od meni najblizje. Tehniki so poslali poizvedbo na telekom, ta pa ima 3 delovne dni casa za odgovor. V torek ali sredo bom znal povedati kaj vec. :|

Objavljeno: 2. Sep 2006 ob 10:35
Napisal/-a T2_Delavec
Heks, obveščaj nas tule - vsi Forumaši ti privoščimo, da bi ti končno zalaufalo! :)

Objavljeno: 3. Sep 2006 ob 12:57
Napisal/-a lumpmuck
držimo pesti,da bo uspelo :wink:

Objavljeno: 3. Sep 2006 ob 23:07
Napisal/-a andrejlj
Heks se popolnoma strinjam s tabo , sam sicer nisem imel tok problemov kot ti vendar pa se določene zadeve tok identične da ne bi mogle biti bolj.

Neposlana poizvedba na telekom. To so počeli 2 meseca- zato verjetno ni bil kriv telekom- kot so mi skoz trdili. Helpdesk - ja bolj težko rečem da kaj pomagajo razen nekaj izjem- sam tudi mene moti to da govorijo eno v resnici pa se dogaja ravno nasprotno. Sicer pa so tam verjetno zaposleni študenti in kaj več kot ja, ne , ne vem, bo kmalu, malo potrpite ne moreš pričekovati.

Kar se tiče montažerjev, moji ne vem kok so bili sposobni, saj so opremo samo dostavili na dom in šli. Navodil za postavitev seveda ni bilo predloženih.

Ko sem dobil net je delal ful dobrov, pri tv težave, ki pa so mi jih uredil tako da sedaj dela.

Objavljeno: 4. Sep 2006 ob 10:48
Napisal/-a Sine
Heks to da ti rečejo da bo še danes pač rečejo zato da jim ti ne težiš. Tko kot je že Hitri napisal....oni so zato da zadeve sporočajo naprej.še jaz sam ne razumem kako to da se marsikatera zadeva "izgubi" v administraciji. Verjetno zaradi tega ker imajo polno dela, potem pa take zadeve kot so dodatna pošiljanja dajo na stranski tir.

Če si iz LJ bi sicer lahko šel tisti obrazec iskat tudi na T2 na brnčičevo

Objavljeno: 5. Sep 2006 ob 16:57
Napisal/-a Heks
Se enkrat, za tiste, ki ne dojamejo iz prve: tocno zato, ker nekdo tako razmislja (se bom zlagal, samo, da mi ne tezi), s(m)o uporabniki nezadovoljni. Ne rabim nekoga, ki bi razlagal in opraviceval njihovo ravnanje. Saj si vsi zelimo boljso storitev, mar ne? Torej sprejmite dejstva, taka kot so. Sine, ce bi pozorno bral, bi sam ugotovil, da me ni bilo v Lj., ko sem narocal obrazec.

V tretje ne mislim razlagati od kod moje ogorcenje nad nesposobnostjo nekaterih, zato ne mi pisati neka neumna mnenja, nekaj, kar je najverjetneje vsem ocitno. Od tu naprej pisem LE o zgodbi.

Danes je tretji delovni dan in noben me do sedaj se ni poklical. Niti na t-2 ne vejo nicesar.

Navadni Nimda, lumpmuck: hvala ej, js bi tudi rad, da se ta zgodba zakljuci.