Stran 1 od 1

APEKovo poročilo

Objavljeno: 8. Nov 2009 ob 09:10
Napisal/-a feeltch
Kaj pomenijo nizke številke za T-2 v tem poročilu. A je to normalno za relativno pred kratkim vpeljano storitev - mobilno telefonijo?
Kakšne so bile te številke pri drugih 'alternativcih', ko so vsotpili na trg? Simobil, Tuš, Vega,..

Slika

Re: APEKovo poročilo

Objavljeno: 8. Nov 2009 ob 09:57
Napisal/-a Fry
Seveda, da je normalno za operaterja, ki je "v zraku" le dobro leto.
Poglej številke v širšem kontekstu. Npr Si.mobilu, Mobitelu in Debitelu upada delež (Debitelu v zadnjem kvartalu rahlo raste).
Edini je Tušmobil, ki mu delež raste, a ne pozabi da je Tuš predvsem trgovsko podjetje in temu primerno plasira svojo telefonijo z lahkoto svojim kupcem.

Re: APEKovo poročilo

Objavljeno: 8. Nov 2009 ob 10:06
Napisal/-a feeltch
Zato bi pa po moje moral T-2 kaj vložiti tudi v reklamo. Verjetno njihova politika temelji na: dober glas seže v deveto vas. Samo glede na agresivno reklamiranje drugih operaterjev, vključno s prevarantskim pristopom in glede na to, da to kar 'pali' pri narodu, bo moral tudi T-2 nekaj storiti glede tega.

Tale reklama je bila kar dobra --> http://www.youtube.com/watch?v=GIt42YIcnJA

..samo simobil, mobitel idr so imeli že precej tudi boljših reklam!

Najbolj se spomnim enega članka pred leti, ki je pravil, da Nike v reklamo vloži veliko večino dobička. mislm da je pisalo celo več kot 50% al neki tazga. Pa vemo da Nike tudi proda največ superg po svetu.

Re: APEKovo poročilo

Objavljeno: 9. Nov 2009 ob 08:20
Napisal/-a sini
Se strinjam s feeltchem. Poceni marketing "dober glas seže v deveto vas" pomeni tudi zelo počasno širjenje dobrega glasu o T-2.

Fry, Tuš res z lahko plasira telefonijo svojim kupcem. Ampak tudi T-2 ima ogromno naročnikov ostalih storitev (internet, IPTV, ...) in ta delež narašča najhitrehje med vsemi ponudniki (prosto po neuradnikih). Zakaj potem ne uspe vsaj vseh svojih uporabnikov prepričat naj vzamejo še UMTS? Vezava pri konkurenci ne more bit izgovor, ker potem tudi k Tušu ne bi šli.

Re: APEKovo poročilo

Objavljeno: 9. Nov 2009 ob 10:37
Napisal/-a kekoke
feeltch napisal/-a:Verjetno njihova politika temelji na: dober glas seže v deveto vas.
Velja pa tudi, da slab glas seže v deseto vas, če se pa po telefonu nič ne sliši, pa še dlje.
Vem, da si ne delam usluge z antireklamo, ampak neumen se mi zdi tiščat glavo v pesku in poslušat vse hvale T-2 UMTS in kako manjka le marketing. Marketing je zavajanje ljudi in to da ga ni, je ena redkih zadev, ki jo še cenim pri T-2. Vsak peti klic v T-2 UMTS in vsak deseti v gostovanju ima resne težave (najpogosteje en sliši drugega, drugi ne sliši prvega, lahko se tudi oba ne slišita in klic teče ali pa se oba slišita in imata dosti signala in se klic prekine). Da deluje avtomatsko preklapljanje na gostovanje v tujini le na določenih tipih telefonov je smešno, da pa ob tem smartphone, ki je prišel na tržišče pred dvemi leti zmrzne, pa sploh ni več smešno. Dopuščam možnost, da dela s telefoni, ki jih oni prodajajo vse super, samo to je preveč smešno, da si nekdo danes tako zamišlja prenosno telefonijo. 50MB prenosa podatkov v naročnini je tudi super, samo kaj ko ni nikjer, kjer bi dejansko rabit to, T-2 UMTS signala.
V paketu me prideta dve SIM kartici 2,5€ in točno tok sta zame tudi vredni. Za klice familije znotrja T-2, kjer pač za zastonj klice vzamemo v zakup, da se je treba včasih pač dvakrat, trikrat poklicat, da se sploh slišmo in potem še ene dvakrat da si vse povemo, pa da včasih sred ljubljane loh na netu preverim zakaj stojim v gužvi. Za vse ostale klice pa pride ceneje, če maš drug telefon in najdražjo predplačniško tarifo, če upoštevaš še svoj čas, ki ga porabiš za opravičevanje sogovorniku, da si pri t-2.
Pa da smo si na jasnem, v tehle 0,9% so vključeni še vsi tisti, ki bi radi na bakru imeli 10+MB net + TV in jim prodajo paket z aktiviranimi SIM karticami, ker je to pač ceneje, na optiki je verjetno podobno. Kako pa to, da ne uspejo prodat še več takih SIM naročnin ljudem, ki imajo net + TV na T2 je pa dejansko tudi meni čudno.
Skratka, če je storitev kakovostna, potem ne potrebuješ ne vem kake reklame, če pa ni, pol pa oglašuješ kot SIOL.

Re: APEKovo poročilo

Objavljeno: 9. Nov 2009 ob 10:51
Napisal/-a Malkec
Dve vprašanji imam.

- Zakaj pa meni delajo vsi klici BP ? Tako na naših antenah, tako na gostovanju pri mobitelu?
- Zakaj nisi prijavil še nobene napake za umts? :nevem:


ONTOPIC: Zanimivo da je Simobil rahlo izgubil delež.

Re: APEKovo poročilo

Objavljeno: 9. Nov 2009 ob 11:34
Napisal/-a sini
Delež je relativna stvar. To še ne pomeni, da izgubljajo naročnike. Lahko imajo povsem enako število naročnikov kot so ga imeli v preteklem obdobju, pa se delež zniža.

Re: APEKovo poročilo

Objavljeno: 9. Nov 2009 ob 11:52
Napisal/-a kekoke
- Zakaj nisi prijavil še nobene napake za umts? :nevem:
spet, že enkrat predebatiran offtopic, tebi nisem nikoli zaupal podatkov o mojem naročniškem razmerju s T-2 in če bi se zgodilo prvič bi tole vprašanje jemal kot čisto špekulacijo.

Če že zlorabljaš podatke, ki jih imaš zaradi moderatorstva na neuradnem forumu, potem to delaj brez moje vednosti, hvala.

Sicer pa. Sem prijavil že dovolj VDSL napak in vem kakšen je učinek, če primerjam s prijavo neuradniku učinka sploh ni, sem se, ko sem šel v UMTS pustolovščino odločil, da se ne bom obremenjeval z nedelovanjem. Prijavil sem natanko eno napako, ko je šlo za sms na 172 in sem dobil obvestilo da SIM ni aktivirana. Zelo zavzeta punca se je poglobila v problem in na koncu izjavila, se opravičujem, mi ne podpiramo Windows mobile. Zadnji moj klic in pika. Kasneje sem ne tem forumu prebral še nekaj popolnoma identičnih uporabniških izkušenj ljudi, ki niso zaposleni na T-2. Tudi iz mnenj (javnih in zasebnih) vas uradnikov (čeprav ne direktno), se je dalo razbrati, da je pač stanje takšno kot je in da se stvari počasi nadgrajujejo. Sem se sprijaznil, da sem vedno na robu dosegljivosti t-2 umts signala. Ko sem nakajkrat opazil, da prihaja do težav s prekinjanjem tudi ob GSM gostovanju ali pa polnem signalu T2, sem si tudi zapomnil podatke o klicih in jih posredoval neuradniku, ki pa mu očitno ni bilo dosti do tega in me je poslal na 002. Tako da sklepam, da dobro veste kaj se dogaja ampak pač niste sposobni stvari zrihtat. V dobrem letu se je izteklo že ogromno pogodb pri konkurenci in vsaj vsi vaši kabelski naročniki so morali že slišati za vaš UMTS. Težave so drugje.

Sicer pa verjemem da ti deluje BP, veliko takih mnenj je tudi že zapisano na forumu. Kolikor sem uspel sledit je pa vsem skupno, da uporabljate UMTS Nokio iz vaše ponudbe. Sam sem uspel poleg svojega samsunga sprobat delovanje še v GSM nokiah in motorolah in je povsod isto.

Re: APEKovo poročilo

Objavljeno: 9. Nov 2009 ob 12:25
Napisal/-a Malkec
No, če ti veš kakšen je učinek preden sploh prijaviš napako ali pustiš da se ti pomaga, potem pa naj bo tak.

/offtopic

Re: APEKovo poročilo

Objavljeno: 9. Nov 2009 ob 13:37
Napisal/-a Forenzik
Od decembra 2008 se mi je na govorni telefoniji le dvakrat zgodilo (uporabljam gostovanje pri M), da me sogovornik ni slišal. Z ženo narediva v popvprečju skupaj 130 klicev na mesec (od tega jih je veliko znotraj T2). Številki imava preneseni iz Mobitela. Ko pa sem imel na UMTS T2 pa je bilo pri klicu potrebno dvakrat poklicati, da je bil najden prost kanal. To se mi je zgodilo tudi parkrat. Mam pa občutek, da je delovanje odvisno čisto od konfiguracije posamezne številke in kam se kliče (Tušmobil, Simobil....). Zaenkrat me ne moti občasno nagajanje.

Re: APEKovo poročilo

Objavljeno: 9. Nov 2009 ob 16:56
Napisal/-a ango
posledično je logično da vi na t-2 mobilni telefoniji ste "poskusni zajčki", saj nobena star ne deluje brez zapletov, vedno je nekaj za fixat. Prva leta so pomojem najtežja, za to pa nisem vzel mobile t-2 in sem še na s!mobilu. Recimo minilo je okroglo leto od prodora t-2 mobilne telefonije in bomo videli kako se bo odvijalo naprej ;-)

Re: APEKovo poročilo

Objavljeno: 9. Nov 2009 ob 21:38
Napisal/-a vijavaja
Naslednje je slaba pokritost nekaterih delov Slovenije s signalom. Gostovaje v omrežju MB omogoča samo govorno telefonijo, ne pa tudi prenosa podatkov. Tudi z roamingom so težave.
O tehnični podpori "strokovnjakov" ne tehnični podpori pa raje ne bi... :roll: