Popolnoma nesposoba administracija!
Objavljeno: 18. Nov 2009 ob 21:32
V kratkem, 11.11.2009 sem dobil dva računa za T-2, enega za VDSL in enega za optiko.
8.10.2009 sem bil "preklopljen" iz VDSL na FTTH in bi po besedah uslužbenke v poslovalnici "moral" VDSL odjavit, HALO !?
Klical sem na 059000000 in so mi rekli, da pošljem reklamacijo na neko število, mislim, da 23 ? na koncu, ne morem povedat natančno, ker sem sedaj doma, reklamacijo sem pa poslal po faxu is pisarne.
Pred 15 minutami preverim, kako in kaj in mi povedo, da niso prejeli ničesar, da moja reklamacija ni zavedena in da pošljem fax ponovno na popolnoma drugo številko 059000001.
To je dopis z dne 11.11.2009:
T-2 d.o.o. Velenje, 11.11. 2009
SLUŽBA REKLAMACIJ
Brnčičeva 41
1000 Ljubljana
"xxxxxxx"
ZADEVA: REKLAMACIJA RAČUNA ŠT. xxxxxxxxxxxx z dne 6.11.2009
Spoštovani,
z dnem 8.10.2009 ste me preklopili z vašega omrežja VDSL na vaše FTTH omrežje.
Istočasno mi je bila prinešena nova oprema in je bila stara oprema vrnjena monterju.
Danes dne 11.11.2009 sem prejel od vas dva računa in sicer;
1. račun št. xxxxxxxxxxxx, ki je za uporabo storitve VDSL, kjer je napačno obračunana celomesečna naročnina, saj sem od dne 8.10.2009 na optiki.
2. račun št. xxxxxxxxxxx, ki je za uporabo storitve FTTH, kjer je pravilno obračunana naročnina od. 8.10.2009 do konca meseca
Oglasil sem se v vaši poslovalnici v Velenju, kjer so mi razložili, da mi naročnina za VDSL še vedno teče, saj je nisem preklical ?!
Preklicat pa naj bi jo moral, ker ste mi morali dodeliti nov ID, da ste lahko izvršili priklop optike, ki na mojem naslovu; xxxxxxxxx, Velenje naj ne bi bil mogoč, kljub obstoječi infrastrukturi in so spremenili ID in vnesli moj domači naslov, na katerem imam prav tako vaš FTTH in je priklop možen.
Prav tako so mi rekli, da moram takoj preklicat naročnino za VDSL, ker še vedno teče in bom dobil tudi račun za mesec november 2009.
Smatram, da je napaka popolnoma na vaši strani, saj me na preklic niso opozorili niti v poslovalnici niti me ni opozoril monter in je preprosto logično, da pri prehodu iz VDSL na FTTH prvega priključka(VDSL) ne rabim več, saj sem tudi vrnil opremo !
V poslovalnici so mi ponudili izjavo, da dne 11.11.2009 preklicujem VDSL.
Te izjave seveda nisem podpisal, ker sem VDSL s prehodom na FTTH posledično odpovedal dne 8.10.2009 in od tega dne te storitve ne koristim več !
Torej, če hočete, VDSL, št. Pogodbe: xxxxxxx nepreklicno odpovedujem z dnem 8.10.2009.
Ker je to vaša administrativna napaka, ki mi je kot navadnemu uporabniku “popolnoma nerazumljiva”, vas pozivam, da reklamacijo čimprej rešite v mojo korist.
Da ne bo nepotrebnih komplikacij z računi, lahko račun plačam in se mi razlika obračuna kot dobropis v mesecu decembru .
Za razumevanje se najlepše zahvaljujem in vas lepo pozdravljam.
xxxxxxxxx
Očitno je potrebno pošiljat vse z povratnico, saj nekdo, ki cel delovni čas vrta po nosu, ni sposoben vnest posrane reklamacije.
Naj še omenim, da se je monterju od hitrosti kadilo izpod pet in sem mu podpisal, da vse dela, kljub temu, da so me priklopili šele čez 15 minut in sem vse reševal z osebo iz centrale, itd....
Očitno je treba biti manj "na roko" in veliko bolj pazljiv in "picajzlast"
Skoraj enaka stvar se mi je zgodila pri spremembi poslovenga naslova in spremembi naslova VDSL, nihče ne omeni nič, potem pa "jaahhh gospod, saj sem vam povedala"
NEVERJETNO !
SRAMOTA !
8.10.2009 sem bil "preklopljen" iz VDSL na FTTH in bi po besedah uslužbenke v poslovalnici "moral" VDSL odjavit, HALO !?
Klical sem na 059000000 in so mi rekli, da pošljem reklamacijo na neko število, mislim, da 23 ? na koncu, ne morem povedat natančno, ker sem sedaj doma, reklamacijo sem pa poslal po faxu is pisarne.
Pred 15 minutami preverim, kako in kaj in mi povedo, da niso prejeli ničesar, da moja reklamacija ni zavedena in da pošljem fax ponovno na popolnoma drugo številko 059000001.
To je dopis z dne 11.11.2009:
T-2 d.o.o. Velenje, 11.11. 2009
SLUŽBA REKLAMACIJ
Brnčičeva 41
1000 Ljubljana
"xxxxxxx"
ZADEVA: REKLAMACIJA RAČUNA ŠT. xxxxxxxxxxxx z dne 6.11.2009
Spoštovani,
z dnem 8.10.2009 ste me preklopili z vašega omrežja VDSL na vaše FTTH omrežje.
Istočasno mi je bila prinešena nova oprema in je bila stara oprema vrnjena monterju.
Danes dne 11.11.2009 sem prejel od vas dva računa in sicer;
1. račun št. xxxxxxxxxxxx, ki je za uporabo storitve VDSL, kjer je napačno obračunana celomesečna naročnina, saj sem od dne 8.10.2009 na optiki.
2. račun št. xxxxxxxxxxx, ki je za uporabo storitve FTTH, kjer je pravilno obračunana naročnina od. 8.10.2009 do konca meseca
Oglasil sem se v vaši poslovalnici v Velenju, kjer so mi razložili, da mi naročnina za VDSL še vedno teče, saj je nisem preklical ?!
Preklicat pa naj bi jo moral, ker ste mi morali dodeliti nov ID, da ste lahko izvršili priklop optike, ki na mojem naslovu; xxxxxxxxx, Velenje naj ne bi bil mogoč, kljub obstoječi infrastrukturi in so spremenili ID in vnesli moj domači naslov, na katerem imam prav tako vaš FTTH in je priklop možen.
Prav tako so mi rekli, da moram takoj preklicat naročnino za VDSL, ker še vedno teče in bom dobil tudi račun za mesec november 2009.
Smatram, da je napaka popolnoma na vaši strani, saj me na preklic niso opozorili niti v poslovalnici niti me ni opozoril monter in je preprosto logično, da pri prehodu iz VDSL na FTTH prvega priključka(VDSL) ne rabim več, saj sem tudi vrnil opremo !
V poslovalnici so mi ponudili izjavo, da dne 11.11.2009 preklicujem VDSL.
Te izjave seveda nisem podpisal, ker sem VDSL s prehodom na FTTH posledično odpovedal dne 8.10.2009 in od tega dne te storitve ne koristim več !
Torej, če hočete, VDSL, št. Pogodbe: xxxxxxx nepreklicno odpovedujem z dnem 8.10.2009.
Ker je to vaša administrativna napaka, ki mi je kot navadnemu uporabniku “popolnoma nerazumljiva”, vas pozivam, da reklamacijo čimprej rešite v mojo korist.
Da ne bo nepotrebnih komplikacij z računi, lahko račun plačam in se mi razlika obračuna kot dobropis v mesecu decembru .
Za razumevanje se najlepše zahvaljujem in vas lepo pozdravljam.
xxxxxxxxx
Očitno je potrebno pošiljat vse z povratnico, saj nekdo, ki cel delovni čas vrta po nosu, ni sposoben vnest posrane reklamacije.
Naj še omenim, da se je monterju od hitrosti kadilo izpod pet in sem mu podpisal, da vse dela, kljub temu, da so me priklopili šele čez 15 minut in sem vse reševal z osebo iz centrale, itd....
Očitno je treba biti manj "na roko" in veliko bolj pazljiv in "picajzlast"
Skoraj enaka stvar se mi je zgodila pri spremembi poslovenga naslova in spremembi naslova VDSL, nihče ne omeni nič, potem pa "jaahhh gospod, saj sem vam povedala"
NEVERJETNO !
SRAMOTA !