[Imam] 1/256+IP TV+IP telefon (p) in [Imam] 10/10 (s)
Objavljeno: 5. Avg 2006 ob 11:10
Zdravo,
Odločil sem se za dvojno naročilo:
1. Privat [1/512 + IP TV + IP telefon ]
- pogodba: 11.07.2006 potrjena povratnica o prejemu pogodbe
- kraj: (ne bom navedel)
- razvezan dostop
- oddaljenost 360 m
2. Služba [10/10]
- pogodba: 01.08.2006 potrjena povratnica o prejemu pogodbe
- kraj: Ljubljana
- razvezan dostop - vračilo centrexa nazaj Telekomu
- oddaljenost 400 m
Do sedanje iskušnje:
1. Zelo hiter odziv pri oddani privatni pogodbni. V roku 3 dni so me poklicali in prosili za dopolnitev. Bil sem prijetno presenečen, a ne zadolgo ...
2. Po dopolnitvi zadeve sedaj stojijo na T2ju - zaradi administrativne napake na njihovi strani.
3. Vsake dva dni kličem na 0590 00 000, da preverjam stanje obeh pogodb. Kličem ločeno za vsako pogodbo. In spremljam stanje razvoja na obeh.
4. Privat: Operater mi pove, da še ni so naredili poizvedbe na Telekomu. Obljubi mi takojšno posredovanje. Nato seveda čez nekaj dni enaka zgodba. Vendo znova vsak operater ugotavlja, da je poizvedba nastala zaradi napake v njihovi adminstraciji.
5. Služba: Operater mi trdi, da naše pogodbe nimajo. Jaz pa ga vljudno opozorim, da imam v rokah podpisano povratnico. Nato se pogodba v dveh sekundah najde. Nato enaka zgodba kot privatno - napaka v administraciji.
Zaključki:
1. Vsa komunikacija z T2 se izvaja samo pisno s povratnicami
2. T2 ima customer support na dnu
3. T2 si mogoče trenutno ne želi novih strank??? (Dobra ideja za novi topic )
4. V kratkem se bom osebno oglasil na Brnčičevi in osebno poiskal XXYY
5. Vsi operaterji na klicni liniji so naučeni, kaj morejo reči stranki:
O1A. Vaša vloga ni bila poslana na Telekom, zaradi naše napake v administraciji.
O1B. Vaše pogodbe še nismo sprejeli ali Vaša pogodba še ni bila vnešena v sistem.
O2. Vaša vlogo sem takoj označil/a za prioritetno reševanje in bo jutri takoj posredovana na Telekom.
O3. Pokličite čez 3 dni.
O4. Probleme z neizvajenjem dela adminstracije in pritožbe rešuje XXYY
O5. Naš nadrejeni je XXYY trenutno ni dosegliv.
O6. Naš nadrejeni je XXYY ima trenutno telefon.
O7. Našega nadrejenega XXYY ni možno poklicati po telefonu direktno.
O8. Žal vam ne morem pomagati, oglasite se osebno na Brnčičevi (pridite neoboroženi in z veliko dobre volje... )
Vprašanja:
1. Ali ima mogoče kdo telefonsko številko od XXYY - ravno nimam časa skakati na Brnčičevo ...
2. Ali ima kdo enake iskušnje glede administrativne napake pri posredovanju zahteve na Telekom ... (gre samo za pošiljanje že izpoljnjenega obrazca)
3. Ali obstajajo kakšne tehnike prisile (razen nenehnega teženja po telefonu), da T2 pohiti s svojim delom?
Odločil sem se za dvojno naročilo:
1. Privat [1/512 + IP TV + IP telefon ]
- pogodba: 11.07.2006 potrjena povratnica o prejemu pogodbe
- kraj: (ne bom navedel)
- razvezan dostop
- oddaljenost 360 m
2. Služba [10/10]
- pogodba: 01.08.2006 potrjena povratnica o prejemu pogodbe
- kraj: Ljubljana
- razvezan dostop - vračilo centrexa nazaj Telekomu
- oddaljenost 400 m
Do sedanje iskušnje:
1. Zelo hiter odziv pri oddani privatni pogodbni. V roku 3 dni so me poklicali in prosili za dopolnitev. Bil sem prijetno presenečen, a ne zadolgo ...
2. Po dopolnitvi zadeve sedaj stojijo na T2ju - zaradi administrativne napake na njihovi strani.
3. Vsake dva dni kličem na 0590 00 000, da preverjam stanje obeh pogodb. Kličem ločeno za vsako pogodbo. In spremljam stanje razvoja na obeh.
4. Privat: Operater mi pove, da še ni so naredili poizvedbe na Telekomu. Obljubi mi takojšno posredovanje. Nato seveda čez nekaj dni enaka zgodba. Vendo znova vsak operater ugotavlja, da je poizvedba nastala zaradi napake v njihovi adminstraciji.
5. Služba: Operater mi trdi, da naše pogodbe nimajo. Jaz pa ga vljudno opozorim, da imam v rokah podpisano povratnico. Nato se pogodba v dveh sekundah najde. Nato enaka zgodba kot privatno - napaka v administraciji.
Zaključki:
1. Vsa komunikacija z T2 se izvaja samo pisno s povratnicami
2. T2 ima customer support na dnu
3. T2 si mogoče trenutno ne želi novih strank??? (Dobra ideja za novi topic )
4. V kratkem se bom osebno oglasil na Brnčičevi in osebno poiskal XXYY
5. Vsi operaterji na klicni liniji so naučeni, kaj morejo reči stranki:
O1A. Vaša vloga ni bila poslana na Telekom, zaradi naše napake v administraciji.
O1B. Vaše pogodbe še nismo sprejeli ali Vaša pogodba še ni bila vnešena v sistem.
O2. Vaša vlogo sem takoj označil/a za prioritetno reševanje in bo jutri takoj posredovana na Telekom.
O3. Pokličite čez 3 dni.
O4. Probleme z neizvajenjem dela adminstracije in pritožbe rešuje XXYY
O5. Naš nadrejeni je XXYY trenutno ni dosegliv.
O6. Naš nadrejeni je XXYY ima trenutno telefon.
O7. Našega nadrejenega XXYY ni možno poklicati po telefonu direktno.
O8. Žal vam ne morem pomagati, oglasite se osebno na Brnčičevi (pridite neoboroženi in z veliko dobre volje... )
Vprašanja:
1. Ali ima mogoče kdo telefonsko številko od XXYY - ravno nimam časa skakati na Brnčičevo ...
2. Ali ima kdo enake iskušnje glede administrativne napake pri posredovanju zahteve na Telekom ... (gre samo za pošiljanje že izpoljnjenega obrazca)
3. Ali obstajajo kakšne tehnike prisile (razen nenehnega teženja po telefonu), da T2 pohiti s svojim delom?