Stran 1 od 13

Katastrofa od t2 računovodstva!!

Objavljeno: 11. Jan 2010 ob 11:00
Napisal/-a some1
No, da še jaz povem svojo zgodbo. Sedaj nevem ali se na t2 računovodstvu delajo norca ali so res tako nesposobno retardirani..Torej pred 1 letom sem uzev umts modem ( na obroke) + umts internet paket. Mesečno sem dobival 2 računa. Prvega za modem in drugega za naročnino. Vse lepo in prav.Ker pa nisem želel pisati 2 računa, ker plačujem preko klika sem poklical center za pomoč uporabnikov, da mi povejo referenco na katero lahko nakažem oba zneska skupaj.Zadeva je lepo delovala dokler po enem letu ne dobim na dom OPOMIN PRED ZAČASNO IZKLUČITVIJO! Notri piše, da nisem plačal skoraj celo leto niti naročnine niti obrokov. Vse lepo in prav pokličem na telefonsko številko pomoč uporabnikov in tam mi lepo razloži, da naj pošljem dokazila na mail od naročniške službe. Lepo naredim vse print. screene o plačilih na kliku in pošljem ter skupaj še vse obrazložim. Ko že mislim, da je zadeva rešena po 1 mescu ponovno dobim isti opomin o neplačilu za preteklo leto!! Kličem na pomoč uporabnikom in pravi, da oni nevejo, če so dobili mail ali ne??????? Nato mi reče, da me ne more vezati z računovodstvom ali čemer koli, ki to ureja in da mi preostane samo tisti študent, ki nima pojma kaj narediti. Po skoraj 1 urnem kreganju, mi le da neko interno številko na katero se pa seveda po celem tednu klicanja nikoli noben ne javi!

Sedaj mi pa razložite.. Kdo se tukaj dela budalo? Noben nič neve, iformacij oz. direktno naročniške službe se pa neda dobiti. Še ena zanimivost, ki so mi jo izjavili na pomoči uporabnikov! Da potrdila veljajo samo, če jih pošljem iz t-2 maila. Če pošiljaš iz siolovega oz. kakega drugega maila se šteje kot neveljavno?? Ko mi po 10 minutnem razlaganju še vedno trdi na pomoči, da tudi pri umts paketu dobim mail sem mu kar odložil in ponovno klical, ker tip dejansko ni imel 3 čiste o paketih...Ko je pa nek drug študent končno dojel v čem je finta, mi pa lepo pove BOMO POSREDOVALI NAPREJ!!! In to se kar naprej ponavlja!

Sry za wall of text ampak to je pa res višek.. Mislim, da si tako podjetje kot je t2 tega nebi smelo privoščiti. Imam precej naročnin in ostalih zadev pri konkurenci in se mi kej takega niti približno še ni zgodilo. Enkrat sem imel podoben problem pri simobilu, vendar smo ga rešili v 3minutah, ker te lepo vežejo z ljudmi, ki so za to odgovorni in zadeva se takoj poštima!! T2 me je že večkrat tako razočaral po celi črti, da samo še čakam dan, ko mi bo šlo čez glavo in grem vse skupaj odjavit.

Lp

Re: Katastrofa od t2 računovodstva!!

Objavljeno: 11. Jan 2010 ob 11:25
Napisal/-a obi
Čim prej mi javi kontaktne podatke na ZS, bom jst šu v akcijo.

Re: Katastrofa od t2 računovodstva!!

Objavljeno: 11. Jan 2010 ob 11:34
Napisal/-a mitja_i
Operater je opozoril na težavo in se bo uredilo. Nobene potrebe po paniki. Drugič pa predlagam, da predno spremeniš način plačevanja o tem tudi pisno obvestiš računovodstvo.

Re: Katastrofa od t2 računovodstva!!

Objavljeno: 11. Jan 2010 ob 12:39
Napisal/-a Hevidi
some1 napisal/-a: Sedaj mi pa razložite.. Kdo se tukaj dela budalo? Noben nič neve, iformacij oz. direktno naročniške službe se pa neda dobiti.
No, treba je stvar postavit v kontekst. Opomin se kreira na podlagi avtomatike. Ta avtomatika opazi, da sklici za nakup aparata niso poravnani, kar za sistem pomeni alarm. Rešitev je da se ti preveč plačani zneski knižijo pod aparat.

Stvar lahko urediš tudi po "normalni" poti brez pretirane jeze. Enostavno vložiš ugovor na opomi in zadeva se reši.

Re: Katastrofa od t2 računovodstva!!

Objavljeno: 11. Jan 2010 ob 13:17
Napisal/-a Cobane
1. Vsi "normalni" operaterji to rešujejo z eno položnico. T-2 je že tako v krizi, ampak dva računa jim pa ni problem stiskat in poslat. Vsak normalen uporabnik, ki vsaj malo gleda na finance, bo poskušal združiti računa in plačati z eno položnico. S tem si T-2 samo koplje probleme za čisto brezveze!
Enostavno vložiš ugovor na opomin in zadeva se reši.
2. Če bi bila zadeva tako enostavna, bi bil jaz prav vesel! Na tem forumu je en kup uporabnikov, ki je kljub ugovoru, še vedno dobivalo opomine! Zadevo so po vseh mukah rešili šele na forumu, ko so jim na pomoč priskočili neuradniki.

Re: Katastrofa od t2 računovodstva!!

Objavljeno: 11. Jan 2010 ob 13:29
Napisal/-a Fry
Stvar lahko urediš tudi po "normalni" poti brez pretirane jeze. Enostavno vložiš ugovor na opomi in zadeva se reši.
Ta trditev me je zelo zmotila, saj je some1 ubral ravno to pot. Rezultati "normalne" poti pa so tako kot je običajno na T-2 porazni!

Res ne razumem, zakaj morajo tudi za čisto navadne "birokratske" zadeve posredovati T-2jevi "neuradniki"

A sploh kdo bere poslane scanirane dokumente?
Če bi, verjetno tega posta ne bi bilo!

Re: Katastrofa od t2 računovodstva!!

Objavljeno: 11. Jan 2010 ob 13:47
Napisal/-a Hevidi
Točno isti ljudje, ki tule pomagajo kot neuradniki, v veliki večini primerov to delajo v praksi oz. "berejo poskenirane poslane dokumente" oz. vsaj poznajo kdo bi moral kaj narediti.

Je pa problem, ker morajo recimo trije posamezniki opraviti isto delo kot petnajst zaposlenih pri konkurenci, če sem plastičen, ja? Kljub nenehnem naprezanju po izboljšavah in izboljšanih delovnih procesih včasih žal zmaga obseg dela.

Re: Katastrofa od t2 računovodstva!!

Objavljeno: 11. Jan 2010 ob 13:56
Napisal/-a Hevidi
Cobane napisal/-a:
Enostavno vložiš ugovor na opomin in zadeva se reši.
Če bi bila zadeva tako enostavna, bi bil jaz prav vesel! Na tem forumu je en kup uporabnikov, ki je kljub ugovoru, še vedno dobivalo opomine! Zadevo so po vseh mukah rešili šele na forumu, ko so jim na pomoč priskočili neuradniki.
Načeloma je tako, da se ob ugovoru preveri tudi računovodsko stanje in se ga uredi. Torej, preplačila na sklic storitev bi se knjižila na sklic nakupa aparata, plačila bi se zaprla => ni več opomina.

Zanimivo, da "kup uporabnikov" tega ne javi meni na ZS ali komu drugemu T2jevcu, da bi se pogledalo stvar.

Re: Katastrofa od t2 računovodstva!!

Objavljeno: 11. Jan 2010 ob 14:01
Napisal/-a Hevidi
Cobane napisal/-a:1. Vsi "normalni" operaterji to rešujejo z eno položnico. T-2 je že tako v krizi, ampak dva računa jim pa ni problem stiskat in poslat. Vsak normalen uporabnik, ki vsaj malo gleda na finance, bo poskušal združiti računa in plačati z eno položnico. S tem si T-2 samo koplje probleme za čisto brezveze!
To je bilo narejeno z razlogom, ki sem ga navedel že v eni drugi temi (različni pogodbi za nakup aparata/storitve), drugi operaterji imajo ponavadi kakšno "akcijo" v kateri z ENO pogodbo ponudijo aparat+storitve = EN račun.

Re: Katastrofa od t2 računovodstva!!

Objavljeno: 11. Jan 2010 ob 14:35
Napisal/-a maxus
Hevidi, ta problem imam tudi jaz.Imel sem 1/256 internet ter stacionarno telefonijo, pa sem se odločil še za mobilno telefonijo in nakup mobilnega telefona.Naročnino in pogovore so mi avtomatsko dali na staro položnico, kredit pa sem dobival na posebni položnici.Vsaka položnica pa prihaja v svoji kuverti.Kasneje sem paket spremenil na brezčasni VDSL+stacionarna telefonija+dodaten STB.Vse storitve in opremo ter porabljene telefonske pogovore sedaj plačujem z eno položnico, kredit pa imam še vedno na drugi, tako da imamo jaz in vi popolnoma brezvezne stoške :jao: .
V drugi temi si mi zapisal, naj položnico od kredita pripišem na drugo od storitev in opreme.Saj jaz bi to najraje storil, pa se bojim, da bom prišel na isto kot uporabnik some1.Te prosim da posreduješ problem naprej, samo ne čakajte tako dolgo, da se moj kredit konča :hudicek:

PS
Komar, sem tolko :grr: . da bi najraje KRIČAL, a sem se vzdržal.....saj verjetno sem ga pa usral :?

Re: Katastrofa od t2 računovodstva!!

Objavljeno: 11. Jan 2010 ob 14:50
Napisal/-a tonimona
Hevidi napisal/-a:Stvar lahko urediš tudi po "normalni" poti brez pretirane jeze. Enostavno vložiš ugovor na opomi in zadeva se reši.
In normalna pot naj bi bila teženje neuradnim T-2-jevcem na neuradnem forumu? Ma kaj smo pili tinto. Še vedno imam pred očmi mojo kalvarijo z računovodstvom, kjer mi je po dolgem boju uspelo priti zadevi do dna. Vsi emaili in klici na HD, kjer so mi seveda vsakič zatrdili, da bodo posredovali naprej, so bili le prdec v temo. Resna firma si takega poslovanja niti v sanjah ne bi smela privoščiti. :namrec:

Re: Katastrofa od t2 računovodstva!!

Objavljeno: 11. Jan 2010 ob 21:33
Napisal/-a Mark
maxus napisal/-a:Naročnino in pogovore so mi avtomatsko dali na staro položnico, kredit pa sem dobival na posebni položnici.
Obrok telefona žal ni možno združiti k ostalim storitvam, kot je bilo že rečeno. Storitve pa se brez težav lahko združujejo in se tudi probajo v največji meri združevat. Posebej (npr. fiksno, mobilno) se lahko pošilja le, če naročnik to izrecno zahteva.

Rešitev, če se plačuje vse na en sklic se bo preveč nakazan denar nekje nabiral in jasno opazil. V primeru opomina ne bo potrebno pošiljati dodatnih dokazil o plačilu, le opisati kako se plačuje. Gre se samo ročno preveriti preplačlila in jih pravilno povezati. Jasno, stanje mora biti na obeh 0 € (Ni dolga in preplačila). Stanje je možno preverjati tudi preko servisnih strani.

Re: Katastrofa od t2 računovodstva!!

Objavljeno: 11. Jan 2010 ob 21:55
Napisal/-a maxus
Mark, za vse bo najboljša rešitev, da do konca plačujem vsako položnico posebej, ne bo potrebno vam pisat opomine, meni dokazovat po telefonu, z dopisi in obiski poslovalnice, da sem vse plačal, še največ pa so vredni moji živci ;-) .
Lahko pa bi vsaj vi prišparali, če daste oba računa v eno kuverto, saj veš, da kapljica na kapljico naredi vesoljni potop :hudicek: ...pa še poštarja bi malo razbremenili.

Re: Katastrofa od t2 računovodstva!!

Objavljeno: 11. Jan 2010 ob 22:52
Napisal/-a Cobane
Hevidi napisal/-a:Načeloma je tako, da se ob ugovoru preveri tudi računovodsko stanje in se ga uredi. Torej, preplačila na sklic storitev bi se knjižila na sklic nakupa aparata, plačila bi se zaprla => ni več opomina.

Zanimivo, da "kup uporabnikov" tega ne javi meni na ZS ali komu drugemu T2jevcu, da bi se pogledalo stvar.
Ne boš verjel... ta "kup uporabnikov" se je obrnil na neuradnike in ti so posredovali v računovodstvo, iz tam so jim sporočili, da je zadeva sedaj urejena, kar so seveda prenesli nazaj na uporabnika. Minil je en mesec, pa se je ta "kup uporabnikov" spet pojavil na forumu ves razjarjen, da so spet dobili opomin za zadevo, ki naj bi že bila rešena! :nevem:
Pa se ni šlo samo za telefone, ampak večinoma za preveč obračunane storitve (npr. zaračunana dva STB vmesnika namesto enega).

Ni problem, če se na računu zgodi napaka (seveda ne smejo biti prepogoste). Je pa problem, da uporabnik pošlje ugovor, pa se potem nič ne zgodi. Uporabi forum in za pomoč poprosi neuradnike, pa se še vedno nič ne zgodi - ne trdim, da so vsi primeri bili taki, jih je pa vseeno bilo nekaj. Potem pa v zagovor rečeš, zakaj niso tebe kontaktirali ali pa katerega od neuradnikov!

Re: Katastrofa od t2 računovodstva!!

Objavljeno: 12. Jan 2010 ob 08:32
Napisal/-a Hevidi
@Cobane: Proces pri ugovorih na opomin/reklamacijah je narejen tako, da bi se moral problem odpraviti (ne samo izdat dobropisa). In to se zgodi pri 500+ reklamacijah na mesec (kar je 0,5% naročnikov oz. zelo malo), tistih nekaj, kjer pa vse ne gre BP pa se oglasi tukaj po pomoč neuradnikom. Na stvar lahko gledaš skozi oči posameznika, ali pa skozi oči operaterja, jasno pa je, da smo tukaj zato da naročniku/posamezniku pomagamo, kjer se le da.
tonimona napisal/-a: In normalna pot naj bi bila teženje neuradnim T-2-jevcem na neuradnem forumu? Ma kaj smo pili tinto.
Ne, normalna pot je s pisno reklamacijo opomina, kot sem navedel.