Stran 1 od 1

Telefonski dostop do ustreznega oddelka

Objavljeno: 31. Jan 2010 ob 19:13
Napisal/-a erbi
Zanima me, kdaj bo tudi na T-2 omogočen telefonski dostop do ustreznega oddelka, recimo do računovodske službe, tehnične službe, ...? Koliko časa se bodo s tem še ukvarjali študentje na 000, ki nimajo pojma o pojmu. Res, da ti lahko predlagajo reset modema, o računovodstvu pa nimajo pojma. To je samo en primer, jih je pa še dodatnih 100 neomenjenih.

Da ne bo vroče krvi: Nič jih ne krivim, saj je povsem razumno, da za tovrstne zadeve niso niti usposobljeni, niti pooblaščeni, me pa zanima, zakaj imajo ostale konkurenčne firme objavljeno številko teh oddelkov.

Se na T-2 bojijo naših klicev? Saj ne grizemo!

Re: Telefonski dostop do ustreznega oddelka

Objavljeno: 31. Jan 2010 ob 19:24
Napisal/-a obi
Ena stvar. Zarad tega ker potem ko komu zagusti in neve več koga poklicat, kliče vse številke po vrst. Pol pa se zgodi da stranka pokliče vsa vesela (ja valda) direkt v nadzorni center in bolj kot ji dogovarjaš da je dobila nadzorni center in ne tehnično pomoč bl ona, ja meni ne dela (grožnje, kletvice, natulcevanja....) ˝mel sem napisano celo zgobico amapk se mi ni dalo vsega objavt˝ Ne mislim še enkrat zagovarjat zakaj je sam ena cifra, taka je politika podjetja in pika.

Re: Telefonski dostop do ustreznega oddelka

Objavljeno: 31. Jan 2010 ob 19:25
Napisal/-a dal
Par dni velja Zakon o spremembah in dopolnitvah zakona o elektronskih komunikacijah, tako da lahko reklamacije oddaš telefonsko ali po elektronski pošti, T-2 pa ti mora v 15 dneh odgovoriti (lahko zahtevaš odgovor po elektronski pošti).

Tako da sedaj težav z reklamacijami računov ne sme biti več.

Operaterja, ki sprejme klic, moraš le opozoriti, da vlagaš reklamacijo računa v skladu z zakonom in da mora zabeležiti vse podatke, ki so pomembni za ugovor.

(23. člen Zakona o spremembah in dopolnitvah zakona o elektronskih komunikacijah (ZEKom-B))

Re: Telefonski dostop do ustreznega oddelka

Objavljeno: 31. Jan 2010 ob 19:29
Napisal/-a dal
obi napisal/-a:Pol pa se zgodi da stranka pokliče vsa vesela (ja valda) direkt v nadzorni center in bolj kot ji dogovarjaš da je dobila nadzorni center in ne tehnično pomoč bl ona, ja meni ne dela (grožnje, kletvice, natulcevanja....)
Zakaj enostavno ne rečeš "trenutek, prosim" in jo prevežeš na tehnično pomoč?

Klici znotraj T-2 so brezplačni. :rtmT2:

Re: Telefonski dostop do ustreznega oddelka

Objavljeno: 1. Feb 2010 ob 09:44
Napisal/-a obi
Zarad tega ker, če to naredim, se tam mogoče kdo javi, ali pa so tudi zasedeni. In kaj se naredi stranka zopet kliče na taisto številko k je klicala prvič in hmmmm zopet prevezat..... Lahko pišem v nedogled. Potem pa se zadeva reši ob naslednji zadevi k stranko zaboli nekaj in je treba spet klicat T-2 bo pa stranka pozabla splšno številko in klicala tisto na kateri so se ji na zadnje javli. Vrjamem da je mal čudn slišat samo tak je. In taki so vsi k nimajo 5% več pameti v glav k kura. Sori.

Re: Telefonski dostop do ustreznega oddelka

Objavljeno: 1. Feb 2010 ob 11:01
Napisal/-a manic
Takšen problem mi (kjer jaz delam) rešimo tako, da stranki sprva povemo katera je prava številka in jo pol še prevežemo. Torej, če stranka ne dobi željene osebe, lahko pri naslednjem klicu kliče sama pravo številko. Obi T2 bi si res moral omislit več kontaktnih številk, vsaj spodobilo bi se.

LP

Re: Telefonski dostop do ustreznega oddelka

Objavljeno: 1. Feb 2010 ob 12:18
Napisal/-a turist
obi napisal/-a:Zarad tega ker, če to naredim, se tam mogoče kdo javi, ali pa so tudi zasedeni. In kaj se naredi stranka zopet kliče na taisto številko k je klicala prvič in hmmmm zopet prevezat..... Lahko pišem v nedogled. Potem pa se zadeva reši ob naslednji zadevi k stranko zaboli nekaj in je treba spet klicat T-2 bo pa stranka pozabla splšno številko in klicala tisto na kateri so se ji na zadnje javli. Vrjamem da je mal čudn slišat samo tak je. In taki so vsi k nimajo 5% več pameti v glav k kura. Sori.
Obi oprosti, ampak tole je pa malo to much razlaga ! Kaj misliš, da ste vi največja in edina firma, ki ima te probleme. Če bi vsi tako razmišljali, bi vsaka firma potrebovala le eno številko za helpdesk, vse ostalo pa bi bila interna telefonija.
Da ti rečem po domače: " Ne ga tolk srat !" :blbl:

Re: Telefonski dostop do ustreznega oddelka

Objavljeno: 1. Feb 2010 ob 12:33
Napisal/-a slow_slow
Tu ni kar bi obi želel ampak je tako politika podjetja,
imamo kontakt preko klicnega.

Mogoče bomo imeli kdaj klicni center za vsak oddelek posebaj,
ampak moremo še pomoje malo zrasti ;)

Re: Telefonski dostop do ustreznega oddelka

Objavljeno: 1. Feb 2010 ob 14:16
Napisal/-a turist
To je pa slišati popolnoma drugače !

A še vseeno je malo skregano z logiko. Če pač rabiš računovodstvo, potem pokličeš računovodstvo. :owned:

Re: Telefonski dostop do ustreznega oddelka

Objavljeno: 1. Feb 2010 ob 14:24
Napisal/-a slow_slow
Hja, saj nekako tako je bilo mišljeno,
ampak saj pravim ko bomo zrasli bo mogoče.

Re: Telefonski dostop do ustreznega oddelka

Objavljeno: 1. Feb 2010 ob 15:00
Napisal/-a KoMar
Case closed.