Stran 1 od 1

Odzivnost na Helpdesku

Objavljeno: 8. Feb 2010 ob 16:53
Napisal/-a turist
Ko smo odprli temo o novih cenah in smo se pričeli pregovarjati kam po novem spadajo s.p.-ji, sem na mail info@t-2.net poslal vprašanje, kam zdaj dejansko spadajo s.p.-ji in se že vnaprej zahvalil za točen odgovor.
Očitno sem pričakoval preveč ! Do danes nisem prejel niti odgovora, da je bila pošta prejeta, kaj šele, da bi dobil odgovor na vprašanje. :hmm:

Na žalost smo očitno dobri za plačevanje računov, ko pa kaj vprašamo, smo pa zrak. Res lep odnos do strank !
Mislim, da na tem področju nekaj močno šepa ! :jao:

Re: Odzivnost na Helpdesku

Objavljeno: 9. Feb 2010 ob 08:59
Napisal/-a mitja_i
Maile se odgovarja sproti. Zalo nenavadno, da nisi dobil odgovora. Se opravičujem za morebitno zamudo. Je res, da smo v teh dneh dobili povečano število pošte in je lahko nenamerno kaj šlo mimo. Prosim, če mi pošlješ na ZS kdaj in iz katerega naslova si poslal mail, da preverimo.

Re: Odzivnost na Helpdesku

Objavljeno: 7. Mar 2010 ob 11:00
Napisal/-a Idol
mitja_i
rs je malce odzivnost slaba. Mam eno ubogo vprašanje in kljub temu, da je bilo potrjeno da ste dobili v Inbox moj mail, odgovora še ni. A več ne dela 24 ur helpdesk ?

Re: Odzivnost na Helpdesku

Objavljeno: 7. Mar 2010 ob 17:13
Napisal/-a lumpek
nevem kaj ste pricakovali, da se bo z visjimi cenami dejansko pobolsala podpora? se vedno delajo tam isti ljudje kot so prej. verjetno zaposlenim niso za 30% dvignili plac(kot so nam cene), da bi zdaj bli bol motivirani

Re: Odzivnost na Helpdesku

Objavljeno: 8. Mar 2010 ob 08:30
Napisal/-a GregecSLO
Mater sam jamrate ej... V službi imamo T2. Support je OK, ja včasih mal traja vendar
se v doglednem roku uredi. Enako velja za reklamacije (3 dni pa je blo fertik).

No doma pa imam Siol. Ta je odzivnost še slabša. Odnos pa tudi. Edino kjer hitro delajo
je DNS za vpis reverznih dnsjev (pod 1 uro lol)...
Se trudim tudi doma pridt na t2 samo še ne gre zarad omejitev...
Bom 100X bolj vesel njihovega supporta in odzivnosti...

Re: Odzivnost na Helpdesku

Objavljeno: 8. Mar 2010 ob 17:04
Napisal/-a gogi1
Ja jaz imam dobre izkušnje!Samo včasih pa naletiš na kakšnega loleka.....,tako kot povsod. :namrec: :rtmT2:

Re: Odzivnost na Helpdesku

Objavljeno: 8. Mar 2010 ob 18:53
Napisal/-a GregecSLO
Imaš prav.

Jaz se lepo zahvalim za pomoč in pokličem čez 5 min in upam da dobim boljšega :)