glasovna pošta na fiksni IP telefoniji
Objavljeno: 15. Mar 2010 ob 23:26
Zdravo!
Ali mi lahko kdo razloži postopek aktivacije in dostopa do glasovne pošte. V navodilih stoji zapisano, npr. preusmeritev na glasovno pošto *23*#, ali poslušanje pošte *900*#. Če vtipkam prvo, me sistem opozori, da predal glasovne pošte ni veljaven, če vtipkam drugo me sistem opozori, da naj vnesem svoje uporabniško ime in geslo, o katerih seveda nimam pojma.
Me lahko kdo tu na forumu presvetli kaj moram narediti. Malo sem pobrskal po forumu in našel dva zapisa na to temo, lani in predlani - v prvem agent prosi za zs, v drugem agent posredno odgovarja, da naj bi se dopisi pošiljali na naročniško službo.
Ob pol polnoči za postopek ne mislim gnjaviti telefonske podpore, tako da raje vprašam tu na forumu.
Ali mi lahko kdo razloži postopek aktivacije in dostopa do glasovne pošte. V navodilih stoji zapisano, npr. preusmeritev na glasovno pošto *23*#, ali poslušanje pošte *900*#. Če vtipkam prvo, me sistem opozori, da predal glasovne pošte ni veljaven, če vtipkam drugo me sistem opozori, da naj vnesem svoje uporabniško ime in geslo, o katerih seveda nimam pojma.
Me lahko kdo tu na forumu presvetli kaj moram narediti. Malo sem pobrskal po forumu in našel dva zapisa na to temo, lani in predlani - v prvem agent prosi za zs, v drugem agent posredno odgovarja, da naj bi se dopisi pošiljali na naročniško službo.
Ob pol polnoči za postopek ne mislim gnjaviti telefonske podpore, tako da raje vprašam tu na forumu.