Stran 1 od 3

Razočaran nad hitrostjo reševanja

Objavljeno: 16. Mar 2010 ob 14:07
Napisal/-a boneja
Imam internet 10/4, 2x telefon + 1x TV..
10.2. sem naročil dodatno TV. V dopisu sem tudi navedel, da sem pripravljen spustiti internetno hitrost, če bo to potrebno..
3.3. so me priklopili na VDSL2 ter prekonfigurirali modem, da mi stvar dleuje..
12.3. prinesli novo opremo in dodaten tv vmesnik.. Delalo cca 6 ur.. nato mrk vsega..
13.3. klical na hd, javil napako, dali naprej..
Danes je 16.3. in še vedno nič ne dela, nobenega feedbacka ali sploh kaj rešujejo? No, vmes sem klical večkrat, ampak itak vedno isto..

Stvar je taka, da če odklopim modem in ga nazaj priklopim stvar deluje cca 15 minut, potem pade..
Zakaj me nihče ne pokliče in reče, da bi recimo moral zmanjašti internetno hitrost in na koliko?
Zakaj ne pridejo menjat novi modem, ker sumim nanj.. prej je vse delalo..
Zakaj imam občutek, da se sploh ni še nihče zmigal?..

Stvar je pa taka, da sem poizkusil že različne kombinacije.. Fizično sem odklopil tudi oba STB-ja in pustil samo internet.. ista zgodba.. dela 15 minut, nato mrk..

S strani T-2 se mi ne zdi ne poslovno, ne etično, da uporabnika pustijo že 4 dni brez interneta, televizije in telefona.. Res ni lepo..

Žal že resno razmišljam o konkurenci, čeprav dvomim, da bi šel na boljše.. ampak tak lazy odnos "bo treba počakat".. Počakat na kaj? Halo? Prepričan sem, da, če nekomu nič ne dela je to prioriteta..

:jao:

Re: Razočaran nad hitrostjo reševanja

Objavljeno: 16. Mar 2010 ob 14:27
Napisal/-a slow_slow
Podaj na ZS podatke pa preverim,
čeprav pri hujših prekinitvah, če je potrebno Telekom zraven potegnit zna se to zavlečt, tako da 3 delovne dnevi brez storitev še ni ravno dosti.

Re: Razočaran nad hitrostjo reševanja

Objavljeno: 16. Mar 2010 ob 18:02
Napisal/-a gost
zgodba:
v nedeljo zvečer ob 22.30 crkne internet in tv, pa se mi ne da dol do modema da ga vzamem iz štroma.
zjutraj grem pogledat do modema (ura 7,35) CRKNJEN MODEM takoj kličem na 0801000, povem, da ne deluje možak pove da bo dal naprej.
ob 8,05 kliče serviser, da je v stegnah in da pride malo čez 9 uro.
9,15 pride zamenjava adapterja nič, zamenjava modem, tud podpisat mi ni bilo treba.
9,25 internet dela, tv dela. Udarili so točno na konkurentovo pomanjkljivost.

Re: Razočaran nad hitrostjo reševanja

Objavljeno: 16. Mar 2010 ob 18:52
Napisal/-a mitja_i
Če gre za uničen modem (napajalnik) je lahko tudi T-2 v eni uri na delovni dan pri stranki.

Re: Razočaran nad hitrostjo reševanja

Objavljeno: 16. Mar 2010 ob 19:29
Napisal/-a Malkec
gost napisal/-a:zjutraj grem pogledat do modema (ura 7,35) CRKNJEN MODEM takoj kličem na 0801000, povem, da ne deluje možak pove da bo dal naprej.
Kam si klical? :shock:

Re: Razočaran nad hitrostjo reševanja

Objavljeno: 16. Mar 2010 ob 19:35
Napisal/-a tonimona
Po moje na Siol HD.

Re: Razočaran nad hitrostjo reševanja

Objavljeno: 16. Mar 2010 ob 23:14
Napisal/-a BOBI
0801000 je od Telekoma, mislim :roll:
Dokler ne začneš klicariti na 059000000 ne bo nič pomagalo. Ali pa če ti bo tu kdo od T2 osebja pomagal.

Re: Razočaran nad hitrostjo reševanja

Objavljeno: 16. Mar 2010 ob 23:18
Napisal/-a KoMar
Pssst, bo treba malo bolj pozorno prebrat celo temo :) ;) :(

Re: Razočaran nad hitrostjo reševanja

Objavljeno: 16. Mar 2010 ob 23:20
Napisal/-a Novi trg 10
Gost je naročnik pri Siolu in napisal je svojo izkušnjo pri Siolu.

Pustite njegov primer, raje pomagajte boneju.

Re: Razočaran nad hitrostjo reševanja

Objavljeno: 17. Mar 2010 ob 07:06
Napisal/-a boneja
no slow_slow je dejal, da upa, da je zadevo kaj pospešil..
danes je 17.3... še vedno odklopljen :grr:

Re: Razočaran nad hitrostjo reševanja

Objavljeno: 17. Mar 2010 ob 07:57
Napisal/-a slow_slow
Žal včeraj popoldan ni bilo monterja več, bi pa se mogel danes prikazat!

Re: Razočaran nad hitrostjo reševanja

Objavljeno: 17. Mar 2010 ob 08:00
Napisal/-a boneja
uf.. to bi blo fajn.. thnx :pivo:

Re: Razočaran nad hitrostjo reševanja

Objavljeno: 17. Mar 2010 ob 16:13
Napisal/-a boneja
evo, danes prišel, čekirali hišno napeljavo, menjal adapter.. delalo.. do zdaj :(
ravno resetiral modem.. toliko da napišem na forum.. eh... :nevem:

Re: Razočaran nad hitrostjo reševanja

Objavljeno: 17. Mar 2010 ob 16:36
Napisal/-a MrTwelveTrees
ponovno javi napako, brez muje se še čevelj ne obuje, sej je tudi monterju v interesu da se napaka ugotovi ina da reši nalog.

Re: Razočaran nad hitrostjo reševanja

Objavljeno: 18. Mar 2010 ob 09:23
Napisal/-a boneja
sva se zmenila, da ob izpadu ne bom klical na hd, ker ima delovni nalog še odprt in spremljajo dogajanje z mojo linijo..
pred uro in pol sem resetiral modem.. zaenkrat še dela.. sprašujem pa se, kdaj bo padla..
Je malo čudno takole, ker nikoli ne veš, kdaj pade linija.. kdaj dela pet minut, petnajst, kdaj pa tri ure.. več pa skoraj ne.. :(

razmišljam tudi o spremembi notranje instalacije.. no, če ne bo drugega bo tudi to..