Stran 1 od 2

PIN

Objavljeno: 18. Maj 2010 ob 23:21
Napisal/-a hr
Torej.. menjal sem paket programov na IPTV.

Poslal sem mail s skeniranim dokumentom in podpisom s prošnjo da mi ukinejo teleing paket in še en hd program..
.. poleg tega sem prosil, če se mi lahko posreduje PIN številka (ker ne najdem dokumenta na katerem piše PIN, oziroma številka priključka), da bom lahko aktiviral novi paket, katerega bom želel preko sprejemnika.

Seveda, naročniški paket so preklicali in vključili osnovni paket, PIN mi pa niso poslali..

Kličem v klicni center.. razložim kar sem razložil tu.. in mi pove da mi ga ne more posredovati, češ da gre za varovanje osebnih podatkov?!
Ok, razumem..
Ampak ne razumem kako lahko ukinjate in delate raznorazne stvari na podlagi enega maila s skeniranim dopisom/dokumentom, ne morete mi pa po mailu poslati ene butaste PIN kode?!

Re: PIN

Objavljeno: 18. Maj 2010 ob 23:41
Napisal/-a The Menace
Zdaj pa reci da nimaš niti enega papirja od t-2 doma? Pogodba,prevzemni zapisnik, dokument z podatki o priključku, račun, ali pa prijava na servisne strani itd.?

Re: PIN

Objavljeno: 18. Maj 2010 ob 23:51
Napisal/-a KoMar
hr, prosim, da podjetja T-2 na tem forumu ne naslavljaš v 2. osebi, ker to nismo!

Re: PIN

Objavljeno: 19. Maj 2010 ob 09:06
Napisal/-a skymaniak
prijavi se v servisne strani, pa si ga poglej tam

Re: PIN

Objavljeno: 19. Maj 2010 ob 11:53
Napisal/-a hr
Prijavim pa se.. kako? :nevem:

Re: PIN

Objavljeno: 19. Maj 2010 ob 11:54
Napisal/-a Cobane
Z ustim uporabniškim imenom (email) in geslom kot za elektronsko pošto, ki jo imaš na T-2!

Re: PIN

Objavljeno: 19. Maj 2010 ob 12:30
Napisal/-a hr
Ne uporabljam T-2 maila ..

Ma dejansko sm odprl to temo čist zarad nejasnosti.
Ni mi jasno da na podlagi maila (s skeniranim dokumentom, katerega lahk ponarediš kadar hočeš) lahko spreminjaš svašta.. na najdražji paket, narediš škodo kakemu drugemu uporabniku, .. itd itd.
.. ne moreš pa na isti način dobiti informacijo o butastem PIN-u češ da se varujejo osebni podatki?! Svašta..

Re: PIN

Objavljeno: 7. Jan 2014 ob 20:33
Napisal/-a p4pe
Bom kar tukaj vprašal, ker že 2 uri čakam na HD. Prek TV vmesnika hočem spremeniti porabo snemalnika, pa mi ni jasno kateri PIN za spremembo naj bi moral vpisati? Sem probal 6-mestno TV Pin kodo iz servisnih strani, pa potem 4-mestno št. priključka, pa razne variante št. kupca, pa nič od tega ne prime!? WTF? A kaj ne vem? :jao: 8)

Re: PIN

Objavljeno: 7. Jan 2014 ob 20:40
Napisal/-a Skorc
Še enkrat pejd na servisne strani, izberi Televizija in za tem Nastavitev TV pin. izpisal se ti bo trenutno nastavljen pin. Tega lahko spremeniš, ni pa nujno.

Re: PIN

Objavljeno: 7. Jan 2014 ob 20:44
Napisal/-a p4pe
Ja, sej tega sem spremenil pred okoli pol leta, pa zdaj ne prime!? :nevem: :? :)

Re: PIN

Objavljeno: 7. Jan 2014 ob 20:48
Napisal/-a Skorc
Pa ga dej ponovno :) Magari vneseš enako vrednost. Pa resetiraj STB (izštekaš ga iz elektrije). Morda bi slednje celo naredil pred menjavo PIN-a.

Re: PIN

Objavljeno: 7. Jan 2014 ob 21:04
Napisal/-a aleksuu
PIN je naročniška številka

Re: PIN

Objavljeno: 7. Jan 2014 ob 21:23
Napisal/-a p4pe
Nič ne prime, niti menjava TV PIN, naročniško št. sem pa že 100x vpisal, pa tudi ne prime. :grrpc:

Re: PIN

Objavljeno: 7. Jan 2014 ob 21:27
Napisal/-a MrTwelveTrees
si prepisoval narocnisko razmerje na kaksno drugo osebo / podjetje ? potem se PIN spremeni

pokliči jutri po 8h zjutraj na tel: 059000002 (klic v t-2 omrezju je brezplačen)

Re: PIN

Objavljeno: 7. Jan 2014 ob 21:31
Napisal/-a p4pe
Nisem nič prepisoval. Edino paket sem spremenil v poslovalnici pred 3 meseci. Naročniška št. je ista. TV PIN sem prejle na novo spremenil in tudi ni prijel. :)
Bom jutri poklical, ker dons se mi ne da več nič. :pivo: