[Imam] FTTH 50/50 (selitev priključka)
Objavljeno: 15. Jun 2010 ob 11:23
Torej, za vse tiste, ki selite priključek in vam downtime povzroča škodo. Preden začnem še povem, da slabše ne bi moglo se zaplesti (tako kot sem navajen iz T2). Selitveni datum, ko morajo biti ključi prejšnega prostora predani je 01.06.2010. Gre za d.o.o.
20.04.2010
Več kot mesec je do selitve, treba je razmišljati o migraciji optičnega priključka. Selimo se v isti stavbi, samo v drugo nadstropje. Kličem na T-2 helpdesk in povprašam kakšen je postopek. Razložijo mi, da pride nek mojster izklopit in drugi mojster v roku dveh dneh izklopit. Povem jim, da dva dni nedelujočega priključka za firmo ni sprejemljiv. Ampak, tak je pač postopek mi pravijo.
Razmišljam, kako zminimizirat čas...
15.05.2010
Na T-2 pošljem prošnjo selitve priključka.
22.05.2010
Nobenega odgovora, zato kličem na T-2, kjer mi povejo da je postopek stekel, a mene vseeno radi pustijo na hladnem. V parih dneh me pokliče serviser.
01.06.2010
Ob 13:30 odpove internet. Puf. Kličem na T-2 in mi odvrnejo, da smo v postopku selitve. Brez obvestila, opozorila nič. Rdeč od besa težim na T-2, kaj se grejo. Čez 2 uri me kliče serviser, da pride jutri. Ok, prvi dan downtime-a se začne.
02.06.2010
Serviser se oglasi, razložim mu da nočem 2dni downtime-a in če bodo danes stvari porihtane. Odvrne mi, da on tako ali tak samo priključi, stvari morajo štimat. Napelje optiko od omarce do nas, priključi modem. Čara gor dol... Nato pravi, da je optični kabel poškodovan, ker imamo zelo slab signal. Bo posredoval naprej.
GREAT, spet sem v temi. Kaj sploh vem, da se dogaja? Nobena stvar ni šla tako, kot so mi na T-2 napovedali (od tistega, kar sploh so).
03.06.2010
Pridem v firmo, T-2-jevec naj bi se oglasil, internet dela. Yaay, sprobam vso našo tehniko, dela. Vprašam kolegico, kaj je serviser zrihtal, pravi da je samo menjal modem in šel. Aha, sklepam da so porihtali problem s signalom, ali pa je bil modem kriv.
05.06.2010
SSH-jam se na sever, pingtimeout. Fuck, ura je 10 zvečer in niti do našega routerja ne morem. Treba bo v firmo. Pridem tja, znotraj routerja vse dela. Ping ven ne dela. Ping noter ne dela. Kličem na T-2, v 4 mi rata dobit dokaj pismeno osebo. Ugotoviva, da moj switch ne dobi IP-ja. Povem mu za predhodne ugotovitve servierja, večkrat resetirava modem, poda napako naprej. Nalepem se klic prekine, dobro si rečem, recimo da sva zrihtala.
06.06.2010
Spet, polovico dneva promet skozi modem ne gre nikamor. Čakamo.
07.06.2010
Spet, že zjutraj odpove promet. Firma spet stoji. Kličem na T-2, in mu razložim dogodke s signalom itd, pove mi naj resetiram modem. Lepo mu odvrnem, da foro z resetiranjem poznamo slabih 10 let, da smo več al manj vsak dan pri problemu sprobali rešitev in da trenutno nisem na lokaciji, da bi ga sploh resetiral. Zanima me, kdaj pride kdo pogledat naš signal. Tip se začne dret, da če nisem na lokaciji da bi resetiral modem ga nimam kaj klicat in odloži. Wow, tak odnos s strankami, svaka čast. Kličem na novo, bodo poslali nekoga.
11.06.2010
Od ponedeljka je internet delal povprečno po 2/3 dneva, nekako se je dalo preživet. Ob 2 me kliče me serviser, da lahko pride čez pol ure. Super, čudno da ni poklical kar iz lokacije. Pičim v firmo, on pride z novim modemom. Povem mu, da nima smisla menjat, ker smo že probali na samem začetku. Že skoraj 14 dni loopamo okol problema. Pokliče v centralo, potrdijo mu menjavo. Ko je prišel, je internet ravno delal. V centrali preverijo loge, internet res večino časa ne deluje. Pravi, da mora napako prijavit na FTTH oddelek, on ne more nič. HALO?! Mislim, ko da se med sabo ne bi pogovarjali. Ok si rečem, važno da so DOJELI, da je problem nekje med modemom in centralo. Odvrne mi, da me bo že v ponedljek zjutri nekdo klical, da bodo izvedli mertive.
15.06.2010
Danes je torek, ura gre proti opoldne. Nobenega klica. Internet je v zadnjih 3 dneh delal skupaj mogoče 6 ur. Nevem kaj naresti, preden se mi utrga. Definitivno ta mesec interneta NE bom plačal, če sploh pridem do njega. Naj kličem na helpdesk? Že vem odogovor, napaka je bila sposredovana. Dobra dva tedna že imamo dobesedno downtime, rajše ne bi opisoval kakšna škoda je zaradi tega nastala.
20.04.2010
Več kot mesec je do selitve, treba je razmišljati o migraciji optičnega priključka. Selimo se v isti stavbi, samo v drugo nadstropje. Kličem na T-2 helpdesk in povprašam kakšen je postopek. Razložijo mi, da pride nek mojster izklopit in drugi mojster v roku dveh dneh izklopit. Povem jim, da dva dni nedelujočega priključka za firmo ni sprejemljiv. Ampak, tak je pač postopek mi pravijo.
Razmišljam, kako zminimizirat čas...
15.05.2010
Na T-2 pošljem prošnjo selitve priključka.
22.05.2010
Nobenega odgovora, zato kličem na T-2, kjer mi povejo da je postopek stekel, a mene vseeno radi pustijo na hladnem. V parih dneh me pokliče serviser.
01.06.2010
Ob 13:30 odpove internet. Puf. Kličem na T-2 in mi odvrnejo, da smo v postopku selitve. Brez obvestila, opozorila nič. Rdeč od besa težim na T-2, kaj se grejo. Čez 2 uri me kliče serviser, da pride jutri. Ok, prvi dan downtime-a se začne.
02.06.2010
Serviser se oglasi, razložim mu da nočem 2dni downtime-a in če bodo danes stvari porihtane. Odvrne mi, da on tako ali tak samo priključi, stvari morajo štimat. Napelje optiko od omarce do nas, priključi modem. Čara gor dol... Nato pravi, da je optični kabel poškodovan, ker imamo zelo slab signal. Bo posredoval naprej.
GREAT, spet sem v temi. Kaj sploh vem, da se dogaja? Nobena stvar ni šla tako, kot so mi na T-2 napovedali (od tistega, kar sploh so).
03.06.2010
Pridem v firmo, T-2-jevec naj bi se oglasil, internet dela. Yaay, sprobam vso našo tehniko, dela. Vprašam kolegico, kaj je serviser zrihtal, pravi da je samo menjal modem in šel. Aha, sklepam da so porihtali problem s signalom, ali pa je bil modem kriv.
05.06.2010
SSH-jam se na sever, pingtimeout. Fuck, ura je 10 zvečer in niti do našega routerja ne morem. Treba bo v firmo. Pridem tja, znotraj routerja vse dela. Ping ven ne dela. Ping noter ne dela. Kličem na T-2, v 4 mi rata dobit dokaj pismeno osebo. Ugotoviva, da moj switch ne dobi IP-ja. Povem mu za predhodne ugotovitve servierja, večkrat resetirava modem, poda napako naprej. Nalepem se klic prekine, dobro si rečem, recimo da sva zrihtala.
06.06.2010
Spet, polovico dneva promet skozi modem ne gre nikamor. Čakamo.
07.06.2010
Spet, že zjutraj odpove promet. Firma spet stoji. Kličem na T-2, in mu razložim dogodke s signalom itd, pove mi naj resetiram modem. Lepo mu odvrnem, da foro z resetiranjem poznamo slabih 10 let, da smo več al manj vsak dan pri problemu sprobali rešitev in da trenutno nisem na lokaciji, da bi ga sploh resetiral. Zanima me, kdaj pride kdo pogledat naš signal. Tip se začne dret, da če nisem na lokaciji da bi resetiral modem ga nimam kaj klicat in odloži. Wow, tak odnos s strankami, svaka čast. Kličem na novo, bodo poslali nekoga.
11.06.2010
Od ponedeljka je internet delal povprečno po 2/3 dneva, nekako se je dalo preživet. Ob 2 me kliče me serviser, da lahko pride čez pol ure. Super, čudno da ni poklical kar iz lokacije. Pičim v firmo, on pride z novim modemom. Povem mu, da nima smisla menjat, ker smo že probali na samem začetku. Že skoraj 14 dni loopamo okol problema. Pokliče v centralo, potrdijo mu menjavo. Ko je prišel, je internet ravno delal. V centrali preverijo loge, internet res večino časa ne deluje. Pravi, da mora napako prijavit na FTTH oddelek, on ne more nič. HALO?! Mislim, ko da se med sabo ne bi pogovarjali. Ok si rečem, važno da so DOJELI, da je problem nekje med modemom in centralo. Odvrne mi, da me bo že v ponedljek zjutri nekdo klical, da bodo izvedli mertive.
15.06.2010
Danes je torek, ura gre proti opoldne. Nobenega klica. Internet je v zadnjih 3 dneh delal skupaj mogoče 6 ur. Nevem kaj naresti, preden se mi utrga. Definitivno ta mesec interneta NE bom plačal, če sploh pridem do njega. Naj kličem na helpdesk? Že vem odogovor, napaka je bila sposredovana. Dobra dva tedna že imamo dobesedno downtime, rajše ne bi opisoval kakšna škoda je zaradi tega nastala.