Stran 1 od 1
Zelo razočaran nad hitrostjo reševanja
Objavljeno: 6. Jul 2010 ob 11:45
Napisal/-a ropi
Spoštovani,
med brskanjem po forumu sem prebral, da T-2 reši tudi problem še na isti dan prijave. To je velika šala, ker se to najverjetneje (to je beseda, ki jo največkrat dobim na HD) nikoli ne zgodi.
Od prijave nedelovanja je minilo že 5 dni in do sedaj ni bilo nikogar blizu, HD se zgovarja da so svoje opravili, od nekoga iz servisa ni ne duha ne sluha,....
Verjamem, da nisem edini s problemi, ampak da ne dobim nobenega pravega odgovora že 5 dan pa mi ne da miru.
Najbolj me pa moti pristop na HD, kao da oni ne morejo nič, da so oni svoje opravili,...
Skratka tole je počas že malo neokusno, da si dovolijo take časovne intervale.
lp
Re: Zelo razočaran nad hitrostjo reševanja
Objavljeno: 6. Jul 2010 ob 11:51
Napisal/-a obi
daj mi podatke o priključku na ZS pošlji prosim.
Re: Zelo razočaran nad hitrostjo reševanja
Objavljeno: 6. Jul 2010 ob 18:25
Napisal/-a MrTwelveTrees
Lokacija ?
Re: Zelo razočaran nad hitrostjo reševanja
Objavljeno: 6. Jul 2010 ob 18:36
Napisal/-a obi
sva se že zmenla vse preko ZS
Re: Zelo razočaran nad hitrostjo reševanja
Objavljeno: 8. Jul 2010 ob 13:13
Napisal/-a obi
Samo tega je pa že nekaj dni pa nobenga odgovora, a je porihtano ali pač?
Re: Zelo razočaran nad hitrostjo reševanja
Objavljeno: 9. Jul 2010 ob 08:41
Napisal/-a ropi
Porihtano. Serviser porabil ekspresnih 5 minut za odpravo napake, ampak čakal na to pa cel teden.
Obi THX za pomoč, če si seveda kaj pospešil zadevo.
Re: Zelo razočaran nad hitrostjo reševanja
Objavljeno: 9. Jul 2010 ob 16:55
Napisal/-a obi
ah seveda.

Re: Zelo razočaran nad hitrostjo reševanja
Objavljeno: 12. Jul 2010 ob 09:42
Napisal/-a gost
nisem še razočaran na hitrostjo reševanja ampak, to da ko pride do problema ( preveč zaračunane storitve) imaš na voljo 05900000 kjer ne moreš nič rešiti.
črna gora klici v SLO po 3,88 + ddv =4,65
nevem na katerem omrežju smo bili takrat.
klic iz t-mobila 1,72
klic iz promonte po novem je telenor 1,78
to je v ceniku od t-2
omrežja za roaming m:tel sploh ni v ceniku.
ali bi se komu dalo raziskat (vem vročina). plis.
imam datume in ure spornih klicev.
Re: Zelo razočaran nad hitrostjo reševanja
Objavljeno: 12. Jul 2010 ob 12:25
Napisal/-a Hevidi
Od kje sklepaš, da je preveč zaračunano?
Na roaming.t-2.net so samo pretekli operaterji in pretekle cene (izven EU). Dejanska cena opravljene storitve se zaračuna
glede na poslane podatke operaterja gostitelja.
Torej, balkanski operaterji brez napovedi lahko dvignejo ceno tut za 5x in nikomur nič + prilagodijo politiko obračunskega intervala = zmaga za njih, katastrofa za uporabnika. Ti ukrepi so še posebej dobrodošli v poletnih dneh, ko je velik userjev v roamingu dol.
Skratka, verjamm, da je račun pravilen, ti pa upravičeno nezadovoljen, samo kriv za to NI direktno T-2.

Re: Zelo razočaran nad hitrostjo reševanja
Objavljeno: 12. Jul 2010 ob 22:55
Napisal/-a gost
če ima en operater ceno 1,72 za klice v slo
drugi pa 1,81 po 1.7. pa 1,78
ne more potem zaračunat 2,7939.
Re: Zelo razočaran nad hitrostjo reševanja
Objavljeno: 13. Jul 2010 ob 14:28
Napisal/-a Hevidi
Zakaj ne?
Stvar bilateralnih pogodb, poti prometa, operaterjev, obračunskih intervalov in še 100 drugih stvari... razlike so lahko tut

že samo pr obračunskih intervalih je lahko svinjski nateg, čeprav je cena/min recimo nižja.
Re: Zelo razočaran nad hitrostjo reševanja
Objavljeno: 13. Jul 2010 ob 14:39
Napisal/-a gost
sem poslal reklamacijo.
mogoče celo najdejo napako pri vnosu gostiteljevega računa. ker iz 2,7939 bi lahko bilo 1,7939 kar bi bilo celo konkurenčno...
bilateralne pogodbe imajo sklenjene, da lahko ponudijo koristnikom ceno
in če sem se kot uporabnik t-2 mobil pozanimal in pristal na ponujeno ceno 1,72 ali 1,81 ne moram zdaj dobit račun z 2,79
Re: Zelo razočaran nad hitrostjo reševanja
Objavljeno: 13. Jul 2010 ob 14:49
Napisal/-a Hevidi
To je edino pravilno.
Jst sm ti komentiral na splošno, dejansko se bo pa točno vidlo, pri katerem operaterju si roamal in kakšen je bil zaračunani znesek za vsak opravljen klic/promet.
Sj pravim, lahko, da si roamal pri operaterju, ki s T-2 nima sklenjene pogodbe, klic se je vseeno uspešno vzpostavil (pravilno) obračun pa bo glede na dejanske poslane podatke operaterja pri katerem si gostoval.
Torej, pravim samo, da ni nujno da je karkoli narobe.