[Naročil sem] 10/10 t2 optika
Objavljeno: 3. Avg 2010 ob 22:26
Lep pozdrav.
V začetku 7. meseca sem poslal pogodbo z prikljucitev na opticni kabel. Hiter odziv T2 in v 3 dneh je bila zadeva ze zmontirana in modem v stanovanju, čakal sem samo se priključitev v centrali. Po 7 dneh, kolikor mi je bilo obljubljeno da bo trajala priključitev, zadeva še vedno ni delovala. Zato sem poklical na T2, obljubljeno mi je bilo da se bo zadeva uredila. Počakal sem se 1 teden in še enkrat poklical na T2, seveda mi je bilo ponovno obljubljeno da bodo danes prisli in da me bo nekdo poklical, da se zadeva uredi. 29.7.2010 so me poklicali in povedali da sem v centrali priključen, ampak da je težava na optičnem kablu, ter da bodo mi prišli nasledji dan zadevo uredit. Danes smo 3.8.2010! Na podjetje T2 pokličem enkrat na teden ter povprašam kaj se dogaja. Vsakič mi je rečeno, da se z zadevo ukvarjajo in da bodo zadevo naslednji dan prišli pogledat na teren. Enkrat mi je celo operater rekel da imajo zadevo v "nalogu" da pridejo tisti dan. Seveda se mi je zadeva zdela že smešna! Ali mi lahko kdo svetuje kaj naj sploh naredim? Ali naj zadevo odjavim? Grem v eno od poslovalnic? Zadeva je res smešna. Je tako težko poslati nekoga da pogleda kje je napaka? Ali jim je preprosto vseeno?
Lep pozdrav
V začetku 7. meseca sem poslal pogodbo z prikljucitev na opticni kabel. Hiter odziv T2 in v 3 dneh je bila zadeva ze zmontirana in modem v stanovanju, čakal sem samo se priključitev v centrali. Po 7 dneh, kolikor mi je bilo obljubljeno da bo trajala priključitev, zadeva še vedno ni delovala. Zato sem poklical na T2, obljubljeno mi je bilo da se bo zadeva uredila. Počakal sem se 1 teden in še enkrat poklical na T2, seveda mi je bilo ponovno obljubljeno da bodo danes prisli in da me bo nekdo poklical, da se zadeva uredi. 29.7.2010 so me poklicali in povedali da sem v centrali priključen, ampak da je težava na optičnem kablu, ter da bodo mi prišli nasledji dan zadevo uredit. Danes smo 3.8.2010! Na podjetje T2 pokličem enkrat na teden ter povprašam kaj se dogaja. Vsakič mi je rečeno, da se z zadevo ukvarjajo in da bodo zadevo naslednji dan prišli pogledat na teren. Enkrat mi je celo operater rekel da imajo zadevo v "nalogu" da pridejo tisti dan. Seveda se mi je zadeva zdela že smešna! Ali mi lahko kdo svetuje kaj naj sploh naredim? Ali naj zadevo odjavim? Grem v eno od poslovalnic? Zadeva je res smešna. Je tako težko poslati nekoga da pogleda kje je napaka? Ali jim je preprosto vseeno?
Lep pozdrav