Servisna stran https://servis.t-2.net/
-
- Novinec
- Prispevkov: 18
- Pridružen: 14. Feb 2007 ob 20:25
- T-2: Že imam
- Paket: 4/1Mb+TV
- Kraj: Ljubljana - Brod
Re: Nova servisna stran
A je kakšna možnost, da se pošlje SMS več prejemnikom hkrati? Hvala...
-
- Navdušenec
- Prispevkov: 503
- Pridružen: 19. Mar 2009 ob 19:26
- T-2: Že imam
- Paket: t-3 mobil 100/10
- Kraj: Komenda
Re: Nova servisna stran
Zdaj delajo servisne ok!Samo niso pa delale najmanj 7 dni...Vseeno hvala skymaniak..
Re: Nova servisna stran
Ta trenutek ne in pa tudi ne vidim neke blazne prednosti... telefonsko številko moraš tako ali tako ročno vnesti (ali od kje skopirati - brez omrežne), za besedilo pa lahko uporabiš funkciji kopiraj-prilepi.Majstr napisal/-a:A je kakšna možnost, da se pošlje SMS več prejemnikom hkrati? Hvala...
Večjo prednost pri tej storitvi bi videl, če bi lahko v polje za sporočilo lahko vnesel več kot 160 znakov in bi spletna aplikacija to znala razbiti na več SMS-ov.
Vse čestitke T-2ju. Nosečnica, ki bi imela toliko poporodnih težav, bi bila že zdavnaj pokojna!
-
- Novinec
- Prispevkov: 18
- Pridružen: 14. Feb 2007 ob 20:25
- T-2: Že imam
- Paket: 4/1Mb+TV
- Kraj: Ljubljana - Brod
Re: Nova servisna stran
No ja, SMS moram poslat cca. 30 kontaktom, katerih številke lahko z enim klikom izvozim v poljubno obliko (npr. comma delimited). Vseeno bi bilo precej bolj učinkovito kliknit pošlji enkrat, kot pa 30x kopirat naslovnika in vsebino SMS-a... kakorkoli že, hvala za info!
Re: Nova servisna stran
Poglej, to je samo moje mnenje s stališča moje uporabe SMS storitev.
Ti imaš še vedno možnost lobirati za omenjeno funkcionalnost. Ne vrži puške v koruzo tako na brzino, sploh pa ne zaradi mojega mnenja. Com'on!
Ti imaš še vedno možnost lobirati za omenjeno funkcionalnost. Ne vrži puške v koruzo tako na brzino, sploh pa ne zaradi mojega mnenja. Com'on!
Vse čestitke T-2ju. Nosečnica, ki bi imela toliko poporodnih težav, bi bila že zdavnaj pokojna!
- Hevidi
- T-2jevec
- Prispevkov: 1067
- Pridružen: 5. Jul 2007 ob 14:16
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni diamant +3x mobile B-)
Re: Nova servisna stran
To ni sporno, ker je naročnik teh številk samo ena oseba, plačuje za vse in ima pravico vpogleda v čisto vso porabo. Jst bi dostop samo z eno mobilno številko do servisnih ukinil, ker itaq nima pointa. Lastnik/plačnik ima pravico pošiljati z vseh in gledati porabo od vseh številk, za katere je sklenil pogodbo in plačuje.Cobane napisal/-a:To itak, da so naše mobilne številke! Ampak, če se prijavim kot 386XXXXXXXX, lahko vidim porabo tudi od 386YYYYYYYYY (kar je nelogično), pošiljati SMS-ov pa ne morem (kar je seveda pravilno). Obe številki mobilni številki sta seveda v naši lasti!Upam, da misliš samo svoje mobilne številke
Kako to uredijo znotraj družine/podjetja, če si ne zaupajo; enostavno, vsak sklene svojo naročnino in imajo vse povsem ločeno, skupaj z dostopom do servisnih.
- maxus
- Guru
- Prispevkov: 770
- Pridružen: 17. Nov 2006 ob 20:16
- T-2: Že imam
- Paket: oranžni diamant hbo
- Kraj: Izola
Re: Nova servisna stran
V servisne strani bi lahko dodali še T-2 Agent in bi me s tem prikrajšali vsakokratnega vpisovanja uporabnika in gesla.
-
- Znanec
- Prispevkov: 93
- Pridružen: 26. Jan 2009 ob 13:41
- T-2: Že imam
- Paket: T4 100/10 Telekom optika
- Kraj: LJ-Vič
Re: Nova servisna stran
V tem trenutku se na servisnih straneh pri mobilnih stevilkah ne da spremljati detajlov klicev posameznih stevilk. Torej ko kliknem na svojo mobilno stevilko v tabeli, ne dobim izpisa klicev. Ali kdo ve, kdaj bo ta funkcionalnost vrnjena.
Malce sem razocaran, ker sem pred kratkim oddal T-2 narocilo, da bom detajle svojih racunov spremljal samo na servisnih straneh in sem se odpovedal papirnim izpiskom, sedaj pa elektronska verzija ne deluje.
Malce sem razocaran, ker sem pred kratkim oddal T-2 narocilo, da bom detajle svojih racunov spremljal samo na servisnih straneh in sem se odpovedal papirnim izpiskom, sedaj pa elektronska verzija ne deluje.
Re: Nova servisna stran
gali posreduj mi prosim naročniške podatke na ZS. hvala.
Re: Nova servisna stran
Kaj ni ravno zaradi tega informacijska pooblaščenka uvedla tiste xxx zaradi katerih niti na svojem računu ne vidim klicanih številk?Hevidi napisal/-a:To ni sporno, ker je naročnik teh številk samo ena oseba, plačuje za vse in ima pravico vpogleda v čisto vso porabo. Jst bi dostop samo z eno mobilno številko do servisnih ukinil, ker itaq nima pointa. Lastnik/plačnik ima pravico pošiljati z vseh in gledati porabo od vseh številk, za katere je sklenil pogodbo in plačuje.
Optika od 30.5.2008
-
- Guru
- Prispevkov: 999
- Pridružen: 9. Mar 2007 ob 17:59
- T-2: Že imam
- Paket: T4 300/100 Telekom GPON
- Kraj: Ljubljana
Re: Nova servisna stran
Ne tisto so uredili poslanci, da se ne vidi več koga so klicali.
-
- Znanec
- Prispevkov: 93
- Pridružen: 26. Jan 2009 ob 13:41
- T-2: Že imam
- Paket: T4 100/10 Telekom optika
- Kraj: LJ-Vič
Re: Nova servisna stran
Upam, da se bo situacija na servisnih straneh hitro uredila. Imam 3 mobilne T-2 stevilke in mobilni internet. Dosedaj sem lahko na servisnih straneh hitro preveril racun in postavke po stevilkah s prijavo z eno stevilko.
Od danes naprej je T-2 uvedel novost, da se moram logirati za vsako stevilko posebej, ce zelim spremljati porabo. Nimam pa vec moznosti celotnega pregleda nad racunom in stroski!!!
T-2 bo dobil od mene posto, da zelim vsak mesec dobiti razclenjeno porabo po posti brezplacno, seveda v stirih kuvertah, enako kot je urejen sedaj dostop do servisnih stani. Sicer bo na vsaki kuverti isti naslov, ampak tudi na vsaki mobilni stevilki in mobilnem internetu je isti naslovnik in narocnik.
Zelo mi je zal, da sem prejsnji teden ustregel zelji T-2 in poslal pismo, da bom spremljal porabo na spletnih stranih, saj T-2 v svojem dopisu ni omenjal kastracije servisne strani do nivoja neuporabnosti v tako bliznji prihodnosti.
Svoje pripombe sem ze sporocil helpdesku in razumeli so moje nezadovoljstvo nad spremembami.
Prosim neuradnike T-2, da v firmi sporocijo, kaksno nezadovoljstvo je prinesel ta ukrep in da stranke, ki imajo vec storitev pri T-2, zelijo imeti pregled nad stroski tudi v elektronski obliki za kompleten racun in ne samo po posameznih telefonskih stevilkah. Torej zelim ponovno dostop preko enega uporabniskega imena in gesla za vse svoje narocene storitve, tako kot je bilo to do sedaj.
Od danes naprej je T-2 uvedel novost, da se moram logirati za vsako stevilko posebej, ce zelim spremljati porabo. Nimam pa vec moznosti celotnega pregleda nad racunom in stroski!!!
T-2 bo dobil od mene posto, da zelim vsak mesec dobiti razclenjeno porabo po posti brezplacno, seveda v stirih kuvertah, enako kot je urejen sedaj dostop do servisnih stani. Sicer bo na vsaki kuverti isti naslov, ampak tudi na vsaki mobilni stevilki in mobilnem internetu je isti naslovnik in narocnik.
Zelo mi je zal, da sem prejsnji teden ustregel zelji T-2 in poslal pismo, da bom spremljal porabo na spletnih stranih, saj T-2 v svojem dopisu ni omenjal kastracije servisne strani do nivoja neuporabnosti v tako bliznji prihodnosti.
Svoje pripombe sem ze sporocil helpdesku in razumeli so moje nezadovoljstvo nad spremembami.
Prosim neuradnike T-2, da v firmi sporocijo, kaksno nezadovoljstvo je prinesel ta ukrep in da stranke, ki imajo vec storitev pri T-2, zelijo imeti pregled nad stroski tudi v elektronski obliki za kompleten racun in ne samo po posameznih telefonskih stevilkah. Torej zelim ponovno dostop preko enega uporabniskega imena in gesla za vse svoje narocene storitve, tako kot je bilo to do sedaj.
Re: Nova servisna stran
Sem ravnokar preveril... še vedno imaš možnost pregleda na vsemi telefonskimi številkami (UMTS), če se prijaviš z glavnim uporabniškim imenom.Od danes naprej je T-2 uvedel novost, da se moram logirati za vsako stevilko posebej, ce zelim spremljati porabo. Nimam pa vec moznosti celotnega pregleda nad racunom in stroski!!!
Vse čestitke T-2ju. Nosečnica, ki bi imela toliko poporodnih težav, bi bila že zdavnaj pokojna!
- Hevidi
- T-2jevec
- Prispevkov: 1067
- Pridružen: 5. Jul 2007 ob 14:16
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni diamant +3x mobile B-)
Re: Nova servisna stran
Cobane, če stranka nima stacionarnega priključka, potem tega združenega pregleda (zaenkrat) nima, bomo tudi to uredili.
-
- Starešina
- Prispevkov: 2766
- Pridružen: 21. Jul 2006 ob 13:41
- T-2: Že imam
- Paket: IPTV
- Kraj: Ljubljana
Re: Nova servisna stran
Nova napaka:
Napaka pri ustvarjanju elektronskega predala.
Prosimo pokličite na 0590 00 000 !
Napaka pri ustvarjanju elektronskega predala.
Prosimo pokličite na 0590 00 000 !