Stran 1 od 3
Raziskava call centrov
Objavljeno: 20. Okt 2010 ob 10:42
Napisal/-a GregecSLO
Re: Raziskava call centrov
Objavljeno: 20. Okt 2010 ob 11:47
Napisal/-a robida
T-2 na zadnjem mestu!
Ni kaj, če imaš samo ali večinoma študente zaposlene je to tako.

Re: Raziskava call centrov
Objavljeno: 20. Okt 2010 ob 11:56
Napisal/-a mahi
Ne samo to, T-2 dela narobe to, da ne moreš preko telefona priti v stik z nobeno drugo službo (računovodstvo, izterjava) temveč mora vsaka komunikacija potekati pisno, kar je zamudno in nezanesljivo. Vedno ko je potreba po kakšni informaciji iz računovodstva dobiš odgovor da bodo poklicali nazaj, potem pa nihče ne pokliče oz. pokličejo nazaj šele po nekaj posredovanji. To bi morali nujno spremenit.
Re: Raziskava call centrov
Objavljeno: 20. Okt 2010 ob 14:03
Napisal/-a white
Lahko bi malo bolj podrobno opisal te primerjave. Ne pa sam nek kratek povzetek.
Re: Raziskava call centrov
Objavljeno: 20. Okt 2010 ob 14:41
Napisal/-a madpanter
Saj ni treba, pokličeš na call center pa ti je vse jasno

Re: Raziskava call centrov
Objavljeno: 20. Okt 2010 ob 14:42
Napisal/-a seth
robida napisal/-a:T-2 na zadnjem mestu!
Ni kaj, če imaš samo ali večinoma študente zaposlene je to tako.

Samo študentje, ja.
Re: Raziskava call centrov
Objavljeno: 20. Okt 2010 ob 14:48
Napisal/-a KoMar
Ta ista ZPS je naredila precej "zanimivo" primerjavo mobilnikov:
http://www.zps.si/productpicker.html 
Re: Raziskava call centrov
Objavljeno: 21. Okt 2010 ob 22:38
Napisal/-a skymaniak
heh luzeri

ZPS mislim da ne bo pomote

Re: Raziskava call centrov
Objavljeno: 21. Okt 2010 ob 23:53
Napisal/-a Tik-Tak
Vsi testi, ki jih objavlja ZPS niso delani v Sloveniji, nekaj jih je povzetih. Glede na to, da lahko izbereš modele, ki so na naprodaj tudi pri nas...verjetno ravno to ni test, ki so ga opravili sami.
Informiranje in osvečanje potrošnikov, pomoč in podpora, ki jo nudijo članom in njihovim družinskim članom, opozarjanje na mnoge nepravilnosti, in še mnogo več, zame ravno ni luzerstvo. Sploh pa so vedno bili kar se da objektivni, in tudi pri testih klicnih centrov nisem opazila, da bi se tehtnica nagibala v katerokoli smer. Vsi so se na koncu odrezali povprečno, eden pa s se je pač najslabše, so pa lepo zapisali, da če bi izbirali zgolj po tem, T2 pač ne bi izbrali... bi pa ga verjetno zaradi drugih kvalitet.

Re: Raziskava call centrov
Objavljeno: 22. Okt 2010 ob 19:13
Napisal/-a skymaniak
Ne moreta imeti Nokia 5800 XpressMusic in Apple iPhone 3GS 32 GB enake ocene. Enostavno ne gre.
Re: Raziskava call centrov
Objavljeno: 23. Okt 2010 ob 11:50
Napisal/-a Tik-Tak

Se nisem podrobno spuščala v cene. Vendar pa zaradi take napake kot je cena ne gre trditi, da so luzerji. Ali pač. Nisem zdaj čisto prepričana zakaj si to napisal, zgolj zato, ker sta ti dve ceni napačni ali ker na splošno misliš, da so luzerji.
No, pa saj ni važno, tema je raziskava klicnih centrov.
Jaz menim, da T-2 nima slabega klicnega centra, vseeno pa je še, roko na srce, veliko možnosti za izboljšave. Tako kot je zapisano, povprečen uporabnik morda pokliče na KC vsake tolko ali pa morda le enkrat in če ima smolo, da naleti na operaterja, iz katerega je treba vleči informacije ali pa ki mu ne zna svetovati, hja, potem si pač ustvari mnenje na podlagi tega. Če imaš smolo 2× potem se to mnenje še poglobi in tako naprej. In glede na ocene je ZPS imel smolo in zato pač taka ocena.
Re: Raziskava call centrov
Objavljeno: 23. Okt 2010 ob 12:10
Napisal/-a skymaniak
Ne jaz sem napisal samo zaradi te primerjave telefonov

Drugače verjamem, da opravljajo svoje delo korektno kolikor se le da.
Re: Raziskava call centrov
Objavljeno: 25. Okt 2010 ob 08:25
Napisal/-a Hevidi
Skratka, ustrezni ukrepi se že odvijajo; komaj čakamo naslednjo primerjavo klicnih centrov.
Re: Raziskava call centrov
Objavljeno: 25. Okt 2010 ob 08:41
Napisal/-a Cobane
To so T-2jevci na forumu že pred leti govorili, da bodo "trdi disk" poštimali... Očitno ga niso in sedaj naj pa verjamem, da tokrat mislijo resno!

Re: Raziskava call centrov
Objavljeno: 25. Okt 2010 ob 13:31
Napisal/-a Hevidi
Kar verjemi, sedaj je dejansko prišlo do menjav...