Stran 1 od 1
Brez povezave že 2 tedna
Objavljeno: 13. Dec 2010 ob 11:13
Napisal/-a paradoxy88
Pozdravljeni!
Naj opišem še našo situacijo. Od konca meseca novembra je naš konec brez storitev T-2, OK, smo poklicali monterja, ugotovi da je napaka nekje na kablu 200m stran. Pravi da bodo takoj urgirali na APEK, ker to ni prvič da bi se zgodila ta napaka, ampak je bila vedno odpravljena v roku 2-3 dneh.
Danes je 14 dan, pa se ni premaknilo tudi za milimeter. Ne krivim T-2, saj mora napako sanirati Telekom, pa vseeno - mi za storitve plačujemo T2. In konec koncev bomo januarja vseeno dobili položnico za 40 EUR.
Pa ima ta "APEK" kak zakonski rok kdaj odogovori? Najbolj tragično je to, da ko vprašam helpdesk mi odgovorijo - da smo lahko tudi do 2 meseca brez?
LP
Re: Brez povezave že 2 tedna
Objavljeno: 13. Dec 2010 ob 14:45
Napisal/-a kekoke
Ne glede na to kaj ti pošljejo kot račun, ti ni treba plačati storitev, ki ti jih niso nudili, moraš pa seveda napisat reklamacijo in vedet kdaj si bil brez. Verjamem, da to ne zadrži besa, ker si brez vsega, pa to da bo apek mogoče clo nekoč kaznoval telekom trenutno nič ne pomaga, ampak dandanes je tako. Največ kar pomoje lahko narediš je, da začneš vrteti telefon in morda dobiš koga dovzetnega na telekomu, ki bo zainteresiran stvar urediti.
Re: Brez povezave že 2 tedna
Objavljeno: 13. Dec 2010 ob 16:35
Napisal/-a paradoxy88
Danes klical na APEK - pravijo da niso dobili nobene prijave. Pa saj to je že smešno...
Re: Brez povezave že 2 tedna
Objavljeno: 13. Dec 2010 ob 19:45
Napisal/-a MrTwelveTrees
Če tehnik (monter) ni mogel rešiti napake preko Telekoma, potem ostaja še tukaj Apek
Tukaj si zamešal stvari, Telekom odpravi napako na liniji ponavadi v roku 2 - 3 dni (razen če gre za težjo napako)
lahko mi daš privat ID ali svoje podatke pa bom pogledal.
Re: Brez povezave že 2 tedna
Objavljeno: 14. Dec 2010 ob 13:40
Napisal/-a paradoxy88
Ne nisem nič zamešal - T2 da prijavo na APEK in oni potem angažirajo Telekomovce da napako na kablu odpravijo.
Pravim, da so meni na T2 helpdesku povedali da je bila prijava dana, na APEKU pa pravijo da niso nič dobili. Če drži Apekova trditev potem še niso sploh morali angažirati Telekom.
Re: Brez povezave že 2 tedna
Objavljeno: 14. Dec 2010 ob 14:12
Napisal/-a kekoke
T-2 mora angažirat lastnika, pri katerem najema lokalno zanko. Šele če ta noče stvari urediti (očitno v tvojem primeru) mora posredovati agencija, ki naj bi nadzirala telekomunikacije. Sam to loh traja in traja...telekom ima polno enih služb in oddelkov in pust se da te mal vežejo in odlagajo, enkrat pa nekoga najdeš, ki ma dobr dan in bi dons prav rad neki naredu in začne klicat pol on okrog....sem mel tako izkušnjo s telekomom in čakat na apek je ene tok produktivno k čakat na 2012.
Re: Brez povezave že 2 tedna
Objavljeno: 14. Dec 2010 ob 14:45
Napisal/-a dule17
Kot pravi Kekoke mora to Telekom uredit.
Če imaš to srečo, da se da kaj naredit, potem kliči direktno na Telekom, npr. za osrednjo Slovenijo je pravi naslov v Stegnah. Poskušaj dobit kakšnega odgovornega za tvoje področje - poveš pač da imaš napako na liniji. Če bo dobro razpoložen ter kooperativen bo mogoče celo vedel za tvoj problem (če je bil posredovan s strani T-2) in ti bo povedal kako je s tem. To je najmanj kar lahko narediš. Sam sem imel problem s kablom in posledično izpad vseh storitev tudi po 3 tedne. Problem je bila celovita menjava kablov na mojem področju in se ni dalo dosti narediti dokler nisem prišel pač na vrsto za menjavo kabla - APEK ni veliko (beri nič) pomagal, od T-2 pa nisem dobil nobenega odgovora (zgolj neuradne informacije, ki jih je posredoval legendarni NN - tako sem vsaj zvedel v čem je problem).
Po mojih zadnjih izkušnjah pa znajo biti telekomovci tudi zelo prijazni in ustrežljivi, četudi ne gre za "njihove" storitve.
Lepa beseda lepo mesto najde, pa še vedel boš pri čem si.
Re: Brez povezave že 2 tedna
Objavljeno: 14. Dec 2010 ob 15:24
Napisal/-a Hevidi
paradoxy88 napisal/-a:Ne nisem nič zamešal - T2 da prijavo na APEK in oni potem angažirajo Telekomovce da napako na kablu odpravijo.
Pravim, da so meni na T2 helpdesku povedali da je bila prijava dana, na APEKU pa pravijo da niso nič dobili. Če drži Apekova trditev potem še niso sploh morali angažirati Telekom.
To si skoraj sigurno narobe razumel, T-2 daje prijavo na TS, ki je lastnik parice in za katero mu T-2 plačuje najem.
Vsekakor imaš pa pravico reklamirat račun (boš dobil tut odobreno reklamacijo) zaradi nedelovanja.
Re: Brez povezave že 2 tedna
Objavljeno: 14. Dec 2010 ob 15:36
Napisal/-a mitja_i
Pokliči še na GVO. Ampak v komunikacijah s TS in GVO nikar ne omenjaj T-2. Nikoli. Samo "telefonsko linijo".
Re: Brez povezave že 2 tedna
Objavljeno: 14. Dec 2010 ob 16:39
Napisal/-a paradoxy88
Izgleda je imel APEK prav - danes sem dobil klic od pravnice T2, ki se mi je opravičila in povedala da pritožba sploh še ni šla na APEK, izgleda da je referent ki jo je dobil pozabil v predalu - potem pa bil na bolniški.
Tako da se bo sedaj šele končno kam premaknilo.
Re: Brez povezave že 2 tedna
Objavljeno: 14. Dec 2010 ob 16:42
Napisal/-a paradoxy88
Še enkrat nisem nič zamešal, vem da gre pritožba direktno na Telekom, vendar je že monter rekel da bo šlo to na APEK. In bodo potem oni urgirali z Telekomom.
Re: Brez povezave že 2 tedna
Objavljeno: 15. Dec 2010 ob 09:12
Napisal/-a verby
Hevidi napisal/-a:paradoxy88 napisal/-a:za katero mu T-2 plačuje najem.

Re: Brez povezave že 2 tedna
Objavljeno: 15. Dec 2010 ob 09:38
Napisal/-a Cobane
Bi prosim razložil, kaj točno ne razumeš?
Re: Brez povezave že 2 tedna
Objavljeno: 15. Dec 2010 ob 13:35
Napisal/-a verby
morda res ne razumem od kje potem ves dolg? Ce se nekaj placuje ni dolga, ali si narobe tolmacim kak pojem?
Re: Brez povezave že 2 tedna
Objavljeno: 15. Dec 2010 ob 18:32
Napisal/-a Cobane
OK, sem dojel na kaj ciljaš. No, saj sedaj so jim plačali z rubežem!
