[Imam] T3 VDSL zaračunavanje storitev, ki jih ne prejemam
Objavljeno: 3. Apr 2011 ob 13:32
Pred 4 meseci sem se odločil, da sklenem novo pogodbo za paket T3. Prej internet 1/256, ter 2 mobilna telefona. Po telefonskem pogovoru za pomoč naročnikom so mi rekli, da je potrebno zamenjati modem, ker ta ne dosega dovolj pretoka informacij, zato naj počakam, da dobijo podpisano pogodbo in potem bo prišel monter in zamenja modem in prinese tv vmesnik. Drugi dan, ko so dobili pogodbo, so mi povečali internet, samo do te mere kot je zmogel modem, to je bilo konec novembra 2010. Račune pa so mi kar pošiljali za celoten paket T3. Kljub reklamacijam in klicem na t2 so mi tam zagotavljali, da mi ne morejo zaračunavati storitev, ki jih ne prijemam, čeprav so mi kasneje zaračunavali internet 8/1 in mi dali 8€ dobropisa. Za mesec januar in februar pa 2 € dobropisa, kljub temu, da mi niso omogočali gledanja tv. Vzel sem paket zato, ker je cenovno sprejemljiv in zadošča moje potrebe. Nisem naročil interneta 8/1 in ne 10/2 ampak celoten paket.
Monter je prišel šele 2. Marca 2011 in prinesel nov modem in tv vmesnik. Včeraj pa sem dobil odgovor na reklamacijo za mesec januar in februar 2 € dobropisa. Za januar sem plačal račun po stari pogodbi, za februar pa po novi samo da sem odštel tv. Sedaj pa hočejo, da jim dolgujem še 30 €. Ves ta čas sem bil brez tv. Res se mi zdi veliko premalo, da mi upoštevajo samo 2 € dobropisa, ker mi po njihovi krivki niso omogočali tv.
Monter je prišel šele 2. Marca 2011 in prinesel nov modem in tv vmesnik. Včeraj pa sem dobil odgovor na reklamacijo za mesec januar in februar 2 € dobropisa. Za januar sem plačal račun po stari pogodbi, za februar pa po novi samo da sem odštel tv. Sedaj pa hočejo, da jim dolgujem še 30 €. Ves ta čas sem bil brez tv. Res se mi zdi veliko premalo, da mi upoštevajo samo 2 € dobropisa, ker mi po njihovi krivki niso omogočali tv.