[Imam] 4Mbps/512Kbps
Objavljeno: 2. Sep 2006 ob 08:44
Zaradi vsesplošno znanega "motenja" poslovanja T-2 s strani Telekoma, sem bil priključen na omrežje interneta preko podjetja T-2 šele aprila (se mi ni tako izrecno mudilo, saj sem vegitiral pri drugem ponudniku in sem čakal vse do aprila).
Vse do sredine meseca avgusta 2006 je internet deloval brez prekinitev, dejansko ni bilo enega problema. Po tem datumu pa so se začele nenadne prekinitve na liniji in se je moden včasih vspostavil po 1 min., včasih pa je še malo dlje trajalo. O napaki sem seznanil zaposlene na št. ...002 in so obljubili , da bodo napako odkrili ter jo odpravili in mi zagotovili nemoteno delovanje.
Ker je odprava napake trajala za mene, ko vsakodnevno uporabljam internet in mi ni prijetno, da me vrže z linije malo dlje, sem se obrnil na sodelujoče člane tega foruma. Član foruma (trenutno ga ne bom osebno imenoval) se je osebno zavzel in obljubil, da bo posredoval pri odgovornih za odpravo napake in res. V enem dnevu je prišel serviser na dom pregledal mojo inštalacijo v stanovanju (kjer je ugotovil, da je vse lepo urejeno), preveril sinhronizacijo modema, nadalje v centrali, "(kjer sobivajo s Telekomom) vstavil novo kartico ter zagotovil, da sedaj more biti s povezavo BP in ne bi smelo več priti do prekinitev. Dejansko povezava trenutno deluje brez prekinitev.
Zato se zahvaljujem članom foruma, med katerimi so tudi zaposleni na T-2 in v prostem času berejo ta neuradni forum ter se zavzemajo za nas uporabnike, da se čim prej odpravijo napake in smo zadovoljni uporabniki.
Prav tako administrator tnx za forum, ki si ga naredil, da lahko napišemo svoje izkušnje in težave, saj pisanje dejansko pripomore, da se odpravijo težave.
Glede mojih iskušen vidim, da ni vse črno in da se podjetje trudi, da bi uporabniki bili čim bolj zadovoljni, serviserji delajo preko celega dneva ter na naval, ki ga imajo se trudijo po svojih močeh. Razumeti pa moremo, da je dejanski naval nas naročnikov ogromni in da z malo strpnosti se da vse urediti.
Zato še enkrat hvala za forum, in vsem sodelujočim.
Vse do sredine meseca avgusta 2006 je internet deloval brez prekinitev, dejansko ni bilo enega problema. Po tem datumu pa so se začele nenadne prekinitve na liniji in se je moden včasih vspostavil po 1 min., včasih pa je še malo dlje trajalo. O napaki sem seznanil zaposlene na št. ...002 in so obljubili , da bodo napako odkrili ter jo odpravili in mi zagotovili nemoteno delovanje.
Ker je odprava napake trajala za mene, ko vsakodnevno uporabljam internet in mi ni prijetno, da me vrže z linije malo dlje, sem se obrnil na sodelujoče člane tega foruma. Član foruma (trenutno ga ne bom osebno imenoval) se je osebno zavzel in obljubil, da bo posredoval pri odgovornih za odpravo napake in res. V enem dnevu je prišel serviser na dom pregledal mojo inštalacijo v stanovanju (kjer je ugotovil, da je vse lepo urejeno), preveril sinhronizacijo modema, nadalje v centrali, "(kjer sobivajo s Telekomom) vstavil novo kartico ter zagotovil, da sedaj more biti s povezavo BP in ne bi smelo več priti do prekinitev. Dejansko povezava trenutno deluje brez prekinitev.
Zato se zahvaljujem članom foruma, med katerimi so tudi zaposleni na T-2 in v prostem času berejo ta neuradni forum ter se zavzemajo za nas uporabnike, da se čim prej odpravijo napake in smo zadovoljni uporabniki.
Prav tako administrator tnx za forum, ki si ga naredil, da lahko napišemo svoje izkušnje in težave, saj pisanje dejansko pripomore, da se odpravijo težave.
Glede mojih iskušen vidim, da ni vse črno in da se podjetje trudi, da bi uporabniki bili čim bolj zadovoljni, serviserji delajo preko celega dneva ter na naval, ki ga imajo se trudijo po svojih močeh. Razumeti pa moremo, da je dejanski naval nas naročnikov ogromni in da z malo strpnosti se da vse urediti.
Zato še enkrat hvala za forum, in vsem sodelujočim.