preplačilo t-2, nočejo vrnit denarja
Objavljeno: 21. Jun 2011 ob 09:51
pozdravljeni,
ker se t-2 resnično nami zafrkava, me zanima kaj storiti v tem primeru:
Pred časom smo se s t-2 reklamirali glede njihovih storitev, pri katerih seveda niso popustili in vztrajali pri svojem.
Zaradi tega smo tudi prekinili pogodbo z njimi. Ker nismo plačali računov katere smo reklamirali nas je t-2 dal v izvršbo. vredu, izterjali so denar, katerega smo dolgovali z vsemi stroški in obrestmi.
Sodišče je poslalo izvršbo banki in delodajalcu, katera pa sta oba odtegnila enak znesek in ga plačala t-2 v mesecu aprilu.
Takoj, ko smo ugotovili, da je prišlo do preplačila smo kontaktirali t-2. Operaterji so nam ves čas govorili, da imajo stanje 0,00 in da preplačila ni, da pa bodo zadevo preverili on nas bodo poklicali nazaj. Vrnjenega nismo dobili niti enega klica...!
Gremo v njihovo poslovalnico z vsemi dokazili (bančni izpis+ pl. lista), kjer uslužbenki ni jasno kako to, da imajo stanje 0. Pokliče v LJ, kjer ji rečejo, da je preplačilo in nam zatrdi, da bo denar vrnjen v 10 dneh. Minejo skoraj 3 tedni denarja še vedno ni. Kličemo spet operaterje in spet nas šokirajo, da ni preplačila. Kličemo njihovo računovodstvo po xxx poskusih neuspešno, nikoli ne dvignejo telefona. Gremo spet v MB poslovalnico še enkrat razlagat celo zgodbo kjer drug uslužbenec ni imel pojma kaj mu razlagamo. Cel čas samo zagovarjal družbo in njihovo računovodstvo. Mu rečemo, če lahko gremo skupaj skozi konto kartico in preverimo nakazila. na dan 24.05.2011 sploh nimajo poknjiženih prilivov. Nazadnje kaj imajo poknjiženo je 18.03.2011. Kje pa imajo zavedeni dve plačili 18.04.2011 za kar imamo tudi dokazila? Ker uslužbencu ni jasno, predlaga da napišem dopis in priložim dokazila ter pojasnilo.
Ker mi ne preostane nič drugega to tudi storim... In kaj me pričaka 14 dni kasneje, da po pregledu so ugotovili, da je stanje 0,00. Nobenega pojasnila, kje je kaj poknjiženo... NIČ!!! Spet kličemo operaterje, kaj je zdaj to ali se zafrkavajo ali kaj?, zahtevamo nadrejenega. Vstopimo v kontakt z osebo kateri je razumel situacijo mu predložimo še trr na katerega je bilo kaj plačano... in nam nekaj tednov nazaj sporoči veselo novico, da so našli? našo preplačilo in da bo denar vrnjen v 3 dneh.
Ker denarja še vedno ni bilo smo še počakali par dni in spet klicali to osebo ampak osebi ni-14 dnevni dopust.
Spet poskušamo od začetka, preplačila ne vidijo, kljub posredovanim dokazilom nas nič ne obveščajo itd...
Kaj lahko sedaj storimo? Operaterji nam povedo vedno isto-stanje je 0. Ko zahtevamo nekoga, ki nam lahko da kakšno informacijo-nimajo nikogar takšnega, nam dajo št. od računovodstva-gluh tel.
Je res najboljše zadevo predstaviti celotni javnosti, da bomo dobili vračilo?
Ali se naj gremo tožit?
kakšen preglog?
ker se t-2 resnično nami zafrkava, me zanima kaj storiti v tem primeru:
Pred časom smo se s t-2 reklamirali glede njihovih storitev, pri katerih seveda niso popustili in vztrajali pri svojem.
Zaradi tega smo tudi prekinili pogodbo z njimi. Ker nismo plačali računov katere smo reklamirali nas je t-2 dal v izvršbo. vredu, izterjali so denar, katerega smo dolgovali z vsemi stroški in obrestmi.
Sodišče je poslalo izvršbo banki in delodajalcu, katera pa sta oba odtegnila enak znesek in ga plačala t-2 v mesecu aprilu.
Takoj, ko smo ugotovili, da je prišlo do preplačila smo kontaktirali t-2. Operaterji so nam ves čas govorili, da imajo stanje 0,00 in da preplačila ni, da pa bodo zadevo preverili on nas bodo poklicali nazaj. Vrnjenega nismo dobili niti enega klica...!
Gremo v njihovo poslovalnico z vsemi dokazili (bančni izpis+ pl. lista), kjer uslužbenki ni jasno kako to, da imajo stanje 0. Pokliče v LJ, kjer ji rečejo, da je preplačilo in nam zatrdi, da bo denar vrnjen v 10 dneh. Minejo skoraj 3 tedni denarja še vedno ni. Kličemo spet operaterje in spet nas šokirajo, da ni preplačila. Kličemo njihovo računovodstvo po xxx poskusih neuspešno, nikoli ne dvignejo telefona. Gremo spet v MB poslovalnico še enkrat razlagat celo zgodbo kjer drug uslužbenec ni imel pojma kaj mu razlagamo. Cel čas samo zagovarjal družbo in njihovo računovodstvo. Mu rečemo, če lahko gremo skupaj skozi konto kartico in preverimo nakazila. na dan 24.05.2011 sploh nimajo poknjiženih prilivov. Nazadnje kaj imajo poknjiženo je 18.03.2011. Kje pa imajo zavedeni dve plačili 18.04.2011 za kar imamo tudi dokazila? Ker uslužbencu ni jasno, predlaga da napišem dopis in priložim dokazila ter pojasnilo.
Ker mi ne preostane nič drugega to tudi storim... In kaj me pričaka 14 dni kasneje, da po pregledu so ugotovili, da je stanje 0,00. Nobenega pojasnila, kje je kaj poknjiženo... NIČ!!! Spet kličemo operaterje, kaj je zdaj to ali se zafrkavajo ali kaj?, zahtevamo nadrejenega. Vstopimo v kontakt z osebo kateri je razumel situacijo mu predložimo še trr na katerega je bilo kaj plačano... in nam nekaj tednov nazaj sporoči veselo novico, da so našli? našo preplačilo in da bo denar vrnjen v 3 dneh.
Ker denarja še vedno ni bilo smo še počakali par dni in spet klicali to osebo ampak osebi ni-14 dnevni dopust.
Spet poskušamo od začetka, preplačila ne vidijo, kljub posredovanim dokazilom nas nič ne obveščajo itd...
Kaj lahko sedaj storimo? Operaterji nam povedo vedno isto-stanje je 0. Ko zahtevamo nekoga, ki nam lahko da kakšno informacijo-nimajo nikogar takšnega, nam dajo št. od računovodstva-gluh tel.
Je res najboljše zadevo predstaviti celotni javnosti, da bomo dobili vračilo?
Ali se naj gremo tožit?
kakšen preglog?