Stran 7 od 39

Re: T2 na TS optiki

Objavljeno: 25. Maj 2014 ob 00:46
Napisal/-a kitl
Ampak ko zadeva deluje uporabnika ni več nikjer. Zanimivo je, da ko nekaj ni v redu vsi jokamo ko pa se zadeva uredi pa le malo kdo pošlje feedback, da je sedaj vse OK.

Re: T2 na TS optiki

Objavljeno: 25. Maj 2014 ob 18:13
Napisal/-a g33k
V tej situaciji bi ga malo kdo poslal.

Re: T2 na TS optiki

Objavljeno: 25. Maj 2014 ob 23:35
Napisal/-a Skorc
Kulturen človek bi posredoval povratno sporočilo. g33k, na podlagi tvoje trditve bi lahko sklepal, da je večina uporabnikov na ravni goved :) (s čem se pa ne strinjam).

Re: T2 na TS optiki

Objavljeno: 26. Maj 2014 ob 07:54
Napisal/-a letherhosen
kitl napisal/-a:Ampak ko zadeva deluje uporabnika ni več nikjer. Zanimivo je, da ko nekaj ni v redu vsi jokamo ko pa se zadeva uredi pa le malo kdo pošlje feedback, da je sedaj vse OK.
Uporabnik je tukaj. Vendar se včasih zgodijo tudi stvari v življenju, ki so "malce" hujše kot prekinjen optični kabel in 20 dni brez interneta ...

Re: T2 na TS optiki

Objavljeno: 26. Maj 2014 ob 08:40
Napisal/-a letherhosen
Zdravo,

Se opravičujem za pozni odgovor, imel sem izreden dogodek. Včasih moraš urediti stvari, ki so bolj pomembne kot TS in nedelujoči optični kabel ... Obstaja življenje tudi na drugi strani interneta ... Šele danes zjutraj imam čas napisati zaključek ...

Torej kot je že nekdo na forumu omenil, da se je zadeva rešila v četrtek 22.6.2014. Seveda je zgodba mnogo bolj zabavna ...

Četrtek 22.5.2014

- vsakodnevni jutranji klic na T-2 tehnično podporo z enakim odgovorom TS bo predvidoma odpravil napako do 26.5.2014
- ponovni zahteve na TS ali mora njihov delavec najaviti dostop na privatno ozemlje, TS odgovori, da je delavec dolžan samo pozvoniti in da ne rabi posebnega soglasja >> me prav zanima, kako hitro bi me tožili, če bi koga ugriznil naš pes ali pa bi se zapel na ograjo
- na vprašanje, kaj pa če se delavec poškoduje pri plezanju ograje ali kdo odgovarja na storjeno škodo, TS nima odgovora
- moj dopis roma v pravno službo TS

Zgodba v ozadju, ki sem jo izvedel šele popoldne:
- v četrtek 22.5.so se pri sosedi, ki živi v dvojčku. oglasili iz GVO
- soseda je potegnila zelo močne zveze na TS, pozna nekoga, ki je delal včasih na infrastrukturi
- dejstvo je, da so nekaj hudo "polomili" pri zadnjem obisku, izgleda so uspeli "izključiti" še nekaj drugih uporabnikov
- GVOjevca sta takoj uredila njen priključek in ji zagotovili najhitreši možni preklop na T-2 ponudnika v roku 7 dni zaradi "sinhronizacije" :roll:
- soseda je potem prosila, če lahko pogledajo še naše težave
- GVOjevca sta odšla in se v cca 35 minutah oglasila nazaj pri nas doma in hvala bogu so bili otroci že doma iz šole
- GVOjevec je vstopil in prižgal TV in rekel to je to ...
- ne GVO ne TS nikoli na pokliče po telefonu, razen v primeru, da je stranka od TS
- napaka je bila "magično" odpravljena brez odpiranja omarice, pregleda zaključne doze, ... >> po moji logiki je bilo nekaj v "centrali" ...

Zgodba v ospredju:
- seveda me je sin takoj poklical v službo, da so serviserji pri nas doma
- serviserja žal ni sem dobil na telefon, ker sta takoj odšla
- seveda sin ne razlikuje serviserje od T2, TS in GVO in mi je zatrdil, da je bil serviser od T-2
- ker sem čutil dolžnost, da se osebno zahvalim T2 serviserju za to področje Dragomerja
- pokličem serviserja in začudenje - T2 ni bil pri nas in še vedno z dispečerjem razrešuje težave na našem priključku (imeli so celo sestanek na to temo dan prej)>> PANIKA*, vseeno se zahvalim ...
- ko pridem domov izvem zgodbo iz ozadja, torej je bil dejansko nekdo iz TS pri nas ...


Petek 23.5.2014
- internet dela, vendar me grabi PANIKA*, ali je T-2 sploh obveščen o odpravi napake, vsako naknadno posredovanje T-2 na TS lahko ogrozi ponovno delujoči priključek
- pokličem klicni center T-2
- operater me že osebno pozna in kar takoj odtipka 43590 :D
- operater ugotovi, da napaka še ni odpravljena in
- da je TS 22.5.2014 poskušal odpraviti napako, vendar uporabnika ni bilo na lokaciji in niso mogli dostopiti :hmm:
- operaterju povem, da smo preko "vez" dobili nazaj priključek in naj to vnese v sistem
- operater z nasmeškom vnese nova dejstva in mi zaželi lep dan ...

Nauk zgodbe
- "medoperaterske" škarje občutijo žal uporabniki
- zelo koristno je poznati nekoga, ki dela na TS >> zadeve se znatno pospešijo
- T-2 center za pomoč uporabnikom naj začne o kritičnih dogodkih in obvestilih obveščati uporabnika preko SMS s tem uporabnika pomirite in zmanjšate število klicev v center ...

Vse eno bi se rad še enkrat zahvalil slow_slow, MrTwelveTrees ter terenskemu serviserju T-2 za pomoč.

Še nekaj, vmes sem 16.5, kljub nedelujočem internetu podpisal novo pogodbo s T-2 še za dve leti ... :rtmT2:

Pozdrav,
Letherhosen

Re: T2 na TS optiki

Objavljeno: 26. Maj 2014 ob 08:46
Napisal/-a letherhosen
NoBody napisal/-a:Mislim da se je zadeva dans vzpostavila :)

lp
Zdravo,

Zanimivo, klicni center T-2 je izvedel o odpravi napake šele po mojem klicu v petek 23.5.2014. :shock:
Ali uporabljate na T-2 vsi iste CRM programe?

Pozdrav,

Re: T2 na TS optiki

Objavljeno: 26. Maj 2014 ob 09:24
Napisal/-a nemo
Po mojih izkušnjah imajo namesto CRM post-it listke, ki jih redno izgubljajo. To, da pridejo monterji nenajavljeno (in to ob 7h zjutraj :) ), da pride drugi serviser en dan za tem, ko je prvi serviser že vse zrihtal, da pozabijo obračunat popust ... je tako pogosto, da drugega ne morem sklepat.

Re: T2 na TS optiki

Objavljeno: 26. Maj 2014 ob 14:52
Napisal/-a g33k
Skorc napisal/-a:Kulturen človek bi posredoval povratno sporočilo. g33k, na podlagi tvoje trditve bi lahko sklepal, da je večina uporabnikov na ravni goved :) (s čem se pa ne strinjam).
Smo se malce narobe razumeli, in ja se strinjam s tem kar si napisal.

Re: T2 na TS optiki

Objavljeno: 27. Maj 2014 ob 01:35
Napisal/-a HunterMan
@letherhosen super napisano. Prava kriminalka :)

Re: T2 na TS optiki

Objavljeno: 5. Jun 2014 ob 23:17
Napisal/-a letherhosen
Zdravo,

Malce nadaljevaje zgodbe:

05.06.2014
- Telekom Slovenije še vedno ni odgovoril na moja pisna vprašanja glede dostopa njihovih delavcev na privatno ozemlje in kakšna je bila okvara na optičnem omrežju, verjetno čakajo iztek 30 dnevnega roka
- T-2 pa me je razveselil s polnim računom za mesec maj kot, da se ni nič zgodilo ...
- Izgleda so se posredovanja Help Deska v zvezi s tem izgubila nekje na poti do naročniške službe ...

:grr:

Torej jutri nazaj v ponovni boj in dokazovanje, da nisem pripravljen plačati polne storitve za 20 nedelujočih dni v mesecu maju...
... in da je 50% popust 50% in ne 9.8% popust ... izgleda se je tudi nova pogodba nekje izgubila ...

Re: T2 na TS optiki

Objavljeno: 11. Jun 2014 ob 11:40
Napisal/-a pier
Kaksne omejitve so na BRO, poleg 20/20 hitrosti? Eni pravjo da Skype ne deluje, TV steka, port fwd ne deluje.. se kaj?

Re: T2 na TS optiki

Objavljeno: 11. Jun 2014 ob 13:15
Napisal/-a MrTwelveTrees
sype bi moral zdaj delovati, port fwd tudi se da nastaviti

Re: T2 na TS optiki

Objavljeno: 11. Jun 2014 ob 17:35
Napisal/-a Spiko
potrebno je nastavljanje port fwdinga, skype ne dela? a je to sploh internet?

Re: T2 na TS optiki

Objavljeno: 13. Jun 2014 ob 07:40
Napisal/-a Primus92slo
Pozdravljeni,

pri meni pa se je pojavil problem konkurence. Namreč v našem bloku (je na seznamu dostopnosti optike) je napeljana Telekomova optika. Dobili smo pismo od T2, da imamo lahko njihovo optiko preko optike TS. Mi smo se pozanimali in že poslali naročilnico pred 2 mesecema. Ko je minil 2 teden (od kar smo poslali naročilnico) smo dobili en SMS da imajo probleme v centrali z zasedenostjo in da jo bodo nadgradili :D. Po enem mesecu smo klical T2 in so nam povedal, da bo treba še nekaj časa čakati. Mi smo čakali še 1 mesec( to je dan 12.6.2014 ) nakar smo ponovno poklicali in so nam povedal, da Telekom ne dovoli da bi T2 imel v našem bloku optiko.

Sedaj me zanima kaj lahko ukrepam ( ne želim pa iti na Siol ker je drag in ponuja malo glede na T2) da dobim T2 optiko.

Lep pozdrav in hvala za odgovore

Re: T2 na TS optiki

Objavljeno: 13. Jun 2014 ob 16:25
Napisal/-a renegade
po moje če imaš vse pisno od T2 in Telekom, potem se obrni na Varuha konkurence.