Zdravo,
Se opravičujem za pozni odgovor, imel sem izreden dogodek. Včasih moraš urediti stvari, ki so bolj pomembne kot TS in nedelujoči optični kabel ... Obstaja življenje tudi na drugi strani interneta ... Šele danes zjutraj imam čas napisati zaključek ...
Torej kot je že nekdo na forumu omenil, da se je zadeva rešila v četrtek 22.6.2014. Seveda je zgodba mnogo bolj zabavna ...
Četrtek 22.5.2014
- vsakodnevni jutranji klic na T-2 tehnično podporo z enakim odgovorom TS bo predvidoma odpravil napako do 26.5.2014
- ponovni zahteve na TS ali mora njihov delavec najaviti dostop na privatno ozemlje, TS odgovori, da je delavec dolžan samo pozvoniti in da ne rabi posebnega soglasja >> me prav zanima, kako hitro bi me tožili, če bi koga ugriznil naš pes ali pa bi se zapel na ograjo
- na vprašanje, kaj pa če se delavec poškoduje pri plezanju ograje ali kdo odgovarja na storjeno škodo, TS nima odgovora
- moj dopis roma v pravno službo TS
Zgodba v ozadju, ki sem jo izvedel šele popoldne:
- v četrtek 22.5.so se pri sosedi, ki živi v dvojčku. oglasili iz GVO
- soseda je potegnila
zelo močne zveze na TS, pozna nekoga, ki je delal včasih na infrastrukturi
- dejstvo je, da so nekaj hudo "polomili" pri zadnjem obisku, izgleda so uspeli "izključiti" še nekaj drugih uporabnikov
- GVOjevca sta takoj uredila njen priključek in ji zagotovili najhitreši možni preklop na T-2 ponudnika v roku 7 dni zaradi "sinhronizacije"
- soseda je potem prosila, če lahko pogledajo še naše težave
- GVOjevca sta odšla in se v cca 35 minutah oglasila nazaj pri nas doma in hvala bogu so bili otroci že doma iz šole
- GVOjevec je vstopil in prižgal TV in rekel to je to ...
- ne GVO ne TS nikoli na pokliče po telefonu, razen v primeru, da je stranka od TS
- napaka je bila "magično" odpravljena brez odpiranja omarice, pregleda zaključne doze, ... >> po moji logiki je bilo nekaj v "centrali" ...
Zgodba v ospredju:
- seveda me je sin takoj poklical v službo, da so serviserji pri nas doma
- serviserja žal ni sem dobil na telefon, ker sta takoj odšla
- seveda sin ne razlikuje serviserje od T2, TS in GVO in mi je zatrdil, da je bil serviser od T-2
- ker sem čutil dolžnost, da se osebno zahvalim T2 serviserju za to področje Dragomerja
- pokličem serviserja in začudenje - T2 ni bil pri nas in še vedno z dispečerjem razrešuje težave na našem priključku (imeli so celo sestanek na to temo dan prej)>> PANIKA*, vseeno se zahvalim ...
- ko pridem domov izvem zgodbo iz ozadja, torej je bil dejansko nekdo iz TS pri nas ...
Petek 23.5.2014
- internet dela, vendar me grabi PANIKA*, ali je T-2 sploh obveščen o odpravi napake, vsako naknadno posredovanje T-2 na TS lahko ogrozi ponovno delujoči priključek
- pokličem klicni center T-2
- operater me že osebno pozna in kar takoj odtipka 43590
- operater ugotovi, da napaka še ni odpravljena in
-
da je TS 22.5.2014 poskušal odpraviti napako, vendar uporabnika
ni bilo na lokaciji in niso mogli dostopiti
- operaterju povem, da smo preko "vez" dobili nazaj priključek in naj to vnese v sistem
- operater z nasmeškom vnese nova dejstva in mi zaželi lep dan ...
Nauk zgodbe
- "medoperaterske" škarje občutijo žal uporabniki
- zelo koristno je poznati nekoga, ki dela na TS >> zadeve se znatno pospešijo
- T-2 center za pomoč uporabnikom naj začne o kritičnih dogodkih in obvestilih obveščati uporabnika preko SMS s tem uporabnika pomirite in zmanjšate število klicev v center ...
Vse eno bi se rad še enkrat zahvalil slow_slow, MrTwelveTrees ter terenskemu serviserju T-2 za pomoč.
Še nekaj, vmes sem 16.5, kljub nedelujočem internetu podpisal novo pogodbo s T-2 še za dve leti ...
Pozdrav,
Letherhosen