Nesposobnost administracije in help deska!
Objavljeno: 5. Sep 2006 ob 23:54
Kr ne vem kaj naj rečem...... vem da nisem edini ki je imel oz. ima probleme s T-2, samo rad bi vam povedal kako nesposobni so v njihovi administraciji oz. help desku!
Najprej sem se odločil za T-2 internet, hkrati bi pa obdržal Telekomov ISDN. Vse to je bilo v maju. Podpišem pogodbo in čakam. Sporočijo mi da priklapjajov tej kombinaciji do 700m, jaz sem bil pa na 737m. Potem sem vseeno razmišljal da bi vzel pri njih še telefonijo, takrat jih še enkrat vprašam kdaj bodo povečali razdaljo, pa nobeden ni nič vedel, pa to je bilo en teden preden so povečali na 900m.
V tem času mi pošljejo novo pogodbo v kateri bi naj vzel pri njih internet in telefonijo. Vtem času vse skupaj prestavijo na 900m tako da bi lahko dobil kar sem si želel. Kličem jih kaj naj naredim pa rečejo, vi tisto novo pogodbo kar stran vržite pa bo ona prejšnja ostala v veljavi.
Potem jaz čakam....... pa čakam....
Pokličem prvič mi rečejo, da čakajo da dobijo (drugo) pogodbo ki ni podpisana. Jaz znova razložim da bom ostal pri prvi že podpisani pogodbi, ker mi druga ne ustreza, reče vredu bomo posredovali naprej.
Pokličem drugič.... ista stvar, zopet razložim da bi imel od njih SAMO internet ne pa telefonije, da to pogodbo imajo že dolgo itd.
Pokličem tretjič..... ista stvar.
V tem času moji kolegi dobivajo njihove storitve v 14 dneh ali manj....
Pokličem 4-8 poponoma ista stvar, zopet moram razlagat da naj druge pogodbe ne upoštevajo ker je ne bom poslal, ampak naj upoštevajo prvo ki je že ZDAVNAJ poslana - v maju!
Kličem 9-12 že kar precej razkurjen. Oni meni razlagajo, da nikjer ne vidijo problema da bi stvar morala že zdavnaj iti naprej, da bodo POSREDOVALI dalje....
Kličem 13 ..... ZOPET moram razložit celo zgodbo od začetka.... ena gospa vzame mojo cifro in mi obljubi da me bo poklicala nazaj ko izve kako in kaj... SEVEDA NI POKLICALA!
Kličem 14-15 ...... ZOPET vse znova razlagam in hkrati jih HUDO prosim naj že končno spremenijo v računalniku moje podatke o pogodbah, da mi ne bo treba znova in znova ponavljat mojega problema, hkrati jim rečem naj mi povejo kako se naj odjavim od vsega skupaj, pa reče samo bomo dali pod nujno. Spet nič.....
Kličem danes zjutraj....... še vedno nič!!! SPET sem razložil celo zgodbo, SPET sem jim rekel naj spremenijo v rač. moje podatke, SPET sem jim rekel naj mi povejo kako prekličem vse skupaj..... če pač ne rabijo novih strank pač naj to rečejo!
Vrjamem da ste imeli še slabše izkušnje, nekateri pa tudi dosti boljše, AMPAK to je tako kot da bi se pogovarjal s steno!!!
Najprej sem se odločil za T-2 internet, hkrati bi pa obdržal Telekomov ISDN. Vse to je bilo v maju. Podpišem pogodbo in čakam. Sporočijo mi da priklapjajov tej kombinaciji do 700m, jaz sem bil pa na 737m. Potem sem vseeno razmišljal da bi vzel pri njih še telefonijo, takrat jih še enkrat vprašam kdaj bodo povečali razdaljo, pa nobeden ni nič vedel, pa to je bilo en teden preden so povečali na 900m.
V tem času mi pošljejo novo pogodbo v kateri bi naj vzel pri njih internet in telefonijo. Vtem času vse skupaj prestavijo na 900m tako da bi lahko dobil kar sem si želel. Kličem jih kaj naj naredim pa rečejo, vi tisto novo pogodbo kar stran vržite pa bo ona prejšnja ostala v veljavi.
Potem jaz čakam....... pa čakam....
Pokličem prvič mi rečejo, da čakajo da dobijo (drugo) pogodbo ki ni podpisana. Jaz znova razložim da bom ostal pri prvi že podpisani pogodbi, ker mi druga ne ustreza, reče vredu bomo posredovali naprej.
Pokličem drugič.... ista stvar, zopet razložim da bi imel od njih SAMO internet ne pa telefonije, da to pogodbo imajo že dolgo itd.
Pokličem tretjič..... ista stvar.
V tem času moji kolegi dobivajo njihove storitve v 14 dneh ali manj....
Pokličem 4-8 poponoma ista stvar, zopet moram razlagat da naj druge pogodbe ne upoštevajo ker je ne bom poslal, ampak naj upoštevajo prvo ki je že ZDAVNAJ poslana - v maju!
Kličem 9-12 že kar precej razkurjen. Oni meni razlagajo, da nikjer ne vidijo problema da bi stvar morala že zdavnaj iti naprej, da bodo POSREDOVALI dalje....
Kličem 13 ..... ZOPET moram razložit celo zgodbo od začetka.... ena gospa vzame mojo cifro in mi obljubi da me bo poklicala nazaj ko izve kako in kaj... SEVEDA NI POKLICALA!
Kličem 14-15 ...... ZOPET vse znova razlagam in hkrati jih HUDO prosim naj že končno spremenijo v računalniku moje podatke o pogodbah, da mi ne bo treba znova in znova ponavljat mojega problema, hkrati jim rečem naj mi povejo kako se naj odjavim od vsega skupaj, pa reče samo bomo dali pod nujno. Spet nič.....
Kličem danes zjutraj....... še vedno nič!!! SPET sem razložil celo zgodbo, SPET sem jim rekel naj spremenijo v rač. moje podatke, SPET sem jim rekel naj mi povejo kako prekličem vse skupaj..... če pač ne rabijo novih strank pač naj to rečejo!
Vrjamem da ste imeli še slabše izkušnje, nekateri pa tudi dosti boljše, AMPAK to je tako kot da bi se pogovarjal s steno!!!