Stran 1 od 3

Nesposobnost administracije in help deska!

Objavljeno: 5. Sep 2006 ob 23:54
Napisal/-a tursca
Kr ne vem kaj naj rečem...... vem da nisem edini ki je imel oz. ima probleme s T-2, samo rad bi vam povedal kako nesposobni so v njihovi administraciji oz. help desku!

Najprej sem se odločil za T-2 internet, hkrati bi pa obdržal Telekomov ISDN. Vse to je bilo v maju. Podpišem pogodbo in čakam. Sporočijo mi da priklapjajov tej kombinaciji do 700m, jaz sem bil pa na 737m. Potem sem vseeno razmišljal da bi vzel pri njih še telefonijo, takrat jih še enkrat vprašam kdaj bodo povečali razdaljo, pa nobeden ni nič vedel, pa to je bilo en teden preden so povečali na 900m.

V tem času mi pošljejo novo pogodbo v kateri bi naj vzel pri njih internet in telefonijo. Vtem času vse skupaj prestavijo na 900m tako da bi lahko dobil kar sem si želel. Kličem jih kaj naj naredim pa rečejo, vi tisto novo pogodbo kar stran vržite pa bo ona prejšnja ostala v veljavi.

Potem jaz čakam....... pa čakam....

Pokličem prvič mi rečejo, da čakajo da dobijo (drugo) pogodbo ki ni podpisana. Jaz znova razložim da bom ostal pri prvi že podpisani pogodbi, ker mi druga ne ustreza, reče vredu bomo posredovali naprej.

Pokličem drugič.... ista stvar, zopet razložim da bi imel od njih SAMO internet ne pa telefonije, da to pogodbo imajo že dolgo itd.

Pokličem tretjič..... ista stvar.

V tem času moji kolegi dobivajo njihove storitve v 14 dneh ali manj....

Pokličem 4-8 poponoma ista stvar, zopet moram razlagat da naj druge pogodbe ne upoštevajo ker je ne bom poslal, ampak naj upoštevajo prvo ki je že ZDAVNAJ poslana - v maju!

Kličem 9-12 že kar precej razkurjen. Oni meni razlagajo, da nikjer ne vidijo problema da bi stvar morala že zdavnaj iti naprej, da bodo POSREDOVALI dalje....

Kličem 13 ..... ZOPET moram razložit celo zgodbo od začetka.... ena gospa vzame mojo cifro in mi obljubi da me bo poklicala nazaj ko izve kako in kaj... SEVEDA NI POKLICALA!

Kličem 14-15 ...... ZOPET vse znova razlagam in hkrati jih HUDO prosim naj že končno spremenijo v računalniku moje podatke o pogodbah, da mi ne bo treba znova in znova ponavljat mojega problema, hkrati jim rečem naj mi povejo kako se naj odjavim od vsega skupaj, pa reče samo bomo dali pod nujno. Spet nič.....

Kličem danes zjutraj....... še vedno nič!!! SPET sem razložil celo zgodbo, SPET sem jim rekel naj spremenijo v rač. moje podatke, SPET sem jim rekel naj mi povejo kako prekličem vse skupaj..... če pač ne rabijo novih strank pač naj to rečejo!



Vrjamem da ste imeli še slabše izkušnje, nekateri pa tudi dosti boljše, AMPAK to je tako kot da bi se pogovarjal s steno!!!

Objavljeno: 6. Sep 2006 ob 00:06
Napisal/-a Palček
Pošlji še eno pogodbo samo za internet (zakaj ne telefonije?) in jo potem podpiši.:)

Objavljeno: 6. Sep 2006 ob 01:13
Napisal/-a tursca
Kako naj pošljem še eno pogodbo samo za internet??? Potem bi se moral še enkrat prijavit! Če bi imeli dve prijavi bi mi še kje po dva računa pošiljali glede na njihovo sposobnost!

Telefonije ne, ker se bom v kakem letu ali dveh selil, mora pa na trenutni lokaciji ostati samo telefon, kar pa pri T-2 ni možno!

Objavljeno: 6. Sep 2006 ob 01:27
Napisal/-a r3m1ngt0n
Mogoče ti bo danes kakšna dobra vila priskočila na pomoč - saj je kar nekaj T-2 jevcev tukaj na forumu.
Administracija oz. papirna vojna pa je pri T-2 problematična - sem imel tudi jaz podobne težave - pa še vedel nisem za ta forum. :roll: Ampak zdej pa dela ;)

T-2 bi imel verjento še več uporabnikov, če bi imeli to pošlihtano, kot se spodobi.

Objavljeno: 6. Sep 2006 ob 09:11
Napisal/-a Palček
tursca napisal/-a:Kako naj pošljem še eno pogodbo samo za internet??? Potem bi se moral še enkrat prijavit! Če bi imeli dve prijavi bi mi še kje po dva računa pošiljali glede na njihovo sposobnost!
Ajde pa še dopis zraven, da preklicuješ vse do sedaj podpisane pogodbe. Ponavadi za takšne resne preklice, spremembe itd. pomaga samo dopis, da je stvar uradno-formalno rešena.
Ali pa počakaj na dobro vilo. :D

Objavljeno: 6. Sep 2006 ob 12:47
Napisal/-a tursca
No morem povedat da je "dobra vila" zelo hitro ukrepala, tako da se je situacija končno premaknila z mrtve točke!

Škoda da nisem prej vedel za "dobro vilo" :D

V pričakovanju priklopa bi se rad še enkrat zahvalil za pomoč!

Objavljeno: 6. Sep 2006 ob 17:20
Napisal/-a Palček
No vidiš, pa se je vse uredilo. :D

Sporoči, ko boš priklopljen.

Objavljeno: 6. Sep 2006 ob 18:40
Napisal/-a subsubl
Dobro vilo lahko slišiš tudi vsak dan na Helpdesku. Vendar jo prepoznaš šele, ob prijaznem pogovoru.

Objavljeno: 6. Sep 2006 ob 19:05
Napisal/-a Antrax
Moram reči, da nimam kaj za "šimfat" helpdeska oz. ljudi ki cel dan dvigujejo slušalke in nas poslušajo kak jamramo itd. Danes sem klical zaradi obrazca za prenos tel. številke saj nisem vedel kaj moram vpisat v tiste kvadratke. Tip je rekel, da ne ve na pamet in da naj počakam, da poišče... čez par sekund pa se je javil in mi prijazno povedal in zahvalil za klic! Moram reči da sem do zdaj klical ene 5x pa sem vedno dobil željeno in to v obliki prijazni za moja ušesa.

Tak da vse pohvale telefonistom!

P.S.
Govoril sem z moškimi in ženskami!

Objavljeno: 6. Sep 2006 ob 21:01
Napisal/-a tursca
subsubl Verjemi mi da po naravi nisem tak da bi bil nesramen, več kot 15x sem prijazno in lepo (mogoče sem se 2x malo razburil) razlagal znova in znova isto stvar.

Jaz ne obsojam telefonistov ampak nesposobnost uresničevanja njihovih napotkov.

Jaz sem v takem biznisu da si ne bi mogel niti 1x privoščit da bi mi stranke ponovno razlagale kaj hočejo.... zato mi je NEMOGOČE razumet da sem več kot 15x samo škušal povedat, da naj upoštevajo mojo prvotno pogodbo!

Drugače pa je lahko tistim govorit, ki jim gre vse po maslu! Čeprav vsakemu želim tako srečo!

Vglavnem vse skupaj je zdaj preteklost, ker je stvar šla naprej.... ampak brez pomoči "dobre vile" vprašanje koliko bi se mi tole še vleklo....

Objavljeno: 6. Sep 2006 ob 23:33
Napisal/-a r3m1ngt0n
8) Odlično, če gre stvar naprej - dobro vilo boš pa na pivo povabil? A ne?

Važno je da si našel pravi forum, čeprav "neuradni" - se mi zdi, da so tukaj skoraj vsi prišli do tistega kar so iskali. :wink:

Objavljeno: 7. Sep 2006 ob 00:02
Napisal/-a FRAN
tursca,

jaz tvoji zgodbi popolnoma verjamem, zato ker sem tudi jaz moral x-krat ponavljati že povedano.

Tisti, ki vam je res šlo pri naročilu storitve tako kot se spodobi, vam to privoščim. :D
Prav pa bi bilo, da bi bili solidarni z tistimi, ki smo morali stvari ponavljati vedno ko se je na informacijah ogalsila druga oseba; morda bi zato T-2 le naredil boljšo organizacijo dela. Zakaj ne morete sprejeti, da so drugi imeli težave, če jih vi niste? Verjamem, da je veliko naročnikov, ki niso klicali, kako je z potekom naročila in zato čakajo mesece in mesece na storitve in kdo tudi obupa.

Jaz ne morem razumeti, zakaj si podatkov in raznih opomb pri naročniku sproti ne vpišejo v računalnik in bi tako vsak na informacijah in tudi tehniki imeli zadnje stanje o naročniku. :?: Verjamem, da bi bilo veliko manj zapletov :!:

Objavljeno: 7. Sep 2006 ob 00:24
Napisal/-a r3m1ngt0n
@Fran po mojih izkušnjah sodeč, si te opombe pišejo, saj po pregovarjanju z delavci (delavkami) na helpdesku smo vedno prišli do tistega, "aha sej to je pa že prijavljeno, poslano, posredovano, ...".

Tisti na helpdesku so prvi člen v verigi, ki posredujejo informacije naprej. Ampak, kaj več od posredovanja informacij pa že težko naredijo - vsaj tako je moje mnenje.

Objavljeno: 7. Sep 2006 ob 00:53
Napisal/-a lumpmuck
pri meni ni bilo nikoli takšnih problemov, vedno so hitro rešili zadevo.
Verjetno si naletel na kakšnega nevednega študenta. :arrow:

Objavljeno: 7. Sep 2006 ob 01:00
Napisal/-a sce
Ja vsak uporabnik ima svojo kartoteko če temu lahko tako rečem.
Vsi pogovori so zapisani, vse kar se dogaja v vezi z stranko..