Kdo mi nagaja? Sim kartica, sistem, ali kdo drug?
Objavljeno: 23. Dec 2011 ob 15:39
In sicer:
Dogaja se mi, da OBČASNO SMS sploh ne prihajajo. Isto z odhodnimi SMS. OBČASNO tudi klici ne prihajajo (nisem dosegljiv) oz. ne morem klicati.
Problem neha in sicer dobivam ponovno klice in SMS-je in lahko kličem in pošiljam SMS-je, če in samo če potegnem SIM kartico ven in ponovno noter. Samo resetiranje telefona ne pomaga.
Ugotovil sem lahko, da ni problem s telefonom, ker s drugo SIM kartico je delovanje nemoteno.
T-2 pa odgovarja » tudi pri pregledu tehničnih podatkov ni bilo zasnati težav z delovanjem SIM kartice. Je pa razvidno, da se pogosto nahajate na območju kjer se omrežje T-2 UMTS stika z omrežjem Mobitel. V času samodejnega preklapanja signala se lahko pojavi trenutna nedosegljivost. Svetujemo vam, da poskušate izbiro omrežja naastaviti na ročno«
In mene muči:
• Telefon imam stalno na ročno (v omrežju Mobitela), ker doma, kjer sem večino časa, na eni strani hiše imam T-2 signal pa na drugi ga nimam (že pred 4 leti sem to ugotovil! ). Preklapljam na omrežje T-2 (ročno) samo takrat, ko imam signal in hočem izkoristiti prenos podatkov.
• Popolnoma razumem, da »ni bilo zasnati težav z delovanjem SIM kartice«...saj problem ni s sistemom ampak v kartici!
Saj vem, da je to neuradni forum ampak iščem znanje, ki ga nimam, in sicer:
• Ali pravilno razmišljam, če menim, da ni možno ugotoviti »pri pregledu tehničnih podatkov«, da moja SIM kartica ne deluje pravilno? (moje težave so OBČASNE se pravi: ko se mi te težave pojavljajo SMS ostanejo na serverju toliko časa, kolikor traja, da ugotovim težavo, izključim telefon, dam kartico ven in ponovno noter. Isto za nedosegljivost pri dohodnih klicev). Kako lahko ugotoviš pri pregledu podatkov, da nisem bil dosegljiv, recimo, ker sem imel telefon izključen ali ker kartica ne deluje, če nedelovanje je samo občasno?
Hvala za info! pa srečne praznike
(tako mimogrede: branje tega odgovora pa meni, kot uporabniku pomeni: »Nimamo pojma in sicer uredite sami...« Oz. »Problem ne obstaja. Nehajte se izmišljevati!«)
Dogaja se mi, da OBČASNO SMS sploh ne prihajajo. Isto z odhodnimi SMS. OBČASNO tudi klici ne prihajajo (nisem dosegljiv) oz. ne morem klicati.
Problem neha in sicer dobivam ponovno klice in SMS-je in lahko kličem in pošiljam SMS-je, če in samo če potegnem SIM kartico ven in ponovno noter. Samo resetiranje telefona ne pomaga.
Ugotovil sem lahko, da ni problem s telefonom, ker s drugo SIM kartico je delovanje nemoteno.
T-2 pa odgovarja » tudi pri pregledu tehničnih podatkov ni bilo zasnati težav z delovanjem SIM kartice. Je pa razvidno, da se pogosto nahajate na območju kjer se omrežje T-2 UMTS stika z omrežjem Mobitel. V času samodejnega preklapanja signala se lahko pojavi trenutna nedosegljivost. Svetujemo vam, da poskušate izbiro omrežja naastaviti na ročno«
In mene muči:
• Telefon imam stalno na ročno (v omrežju Mobitela), ker doma, kjer sem večino časa, na eni strani hiše imam T-2 signal pa na drugi ga nimam (že pred 4 leti sem to ugotovil! ). Preklapljam na omrežje T-2 (ročno) samo takrat, ko imam signal in hočem izkoristiti prenos podatkov.
• Popolnoma razumem, da »ni bilo zasnati težav z delovanjem SIM kartice«...saj problem ni s sistemom ampak v kartici!
Saj vem, da je to neuradni forum ampak iščem znanje, ki ga nimam, in sicer:
• Ali pravilno razmišljam, če menim, da ni možno ugotoviti »pri pregledu tehničnih podatkov«, da moja SIM kartica ne deluje pravilno? (moje težave so OBČASNE se pravi: ko se mi te težave pojavljajo SMS ostanejo na serverju toliko časa, kolikor traja, da ugotovim težavo, izključim telefon, dam kartico ven in ponovno noter. Isto za nedosegljivost pri dohodnih klicev). Kako lahko ugotoviš pri pregledu podatkov, da nisem bil dosegljiv, recimo, ker sem imel telefon izključen ali ker kartica ne deluje, če nedelovanje je samo občasno?
Hvala za info! pa srečne praznike
(tako mimogrede: branje tega odgovora pa meni, kot uporabniku pomeni: »Nimamo pojma in sicer uredite sami...« Oz. »Problem ne obstaja. Nehajte se izmišljevati!«)