Rant nad IP-tel od t2 in ISDN MSN
Objavljeno: 3. Feb 2012 ob 12:26
Koliko težav danes z IP-telefonijo od T2.
Smo v podjetju menjali iz ISDN-ja od T1, ker njihova linija redno izpada zaradi težav z omarico, tako da nimam nekih dobrih besed glede njih. T_T
Situacija do sedaj je bila, Gigaset 3070 z comfort brezžično slušalko in fax-om priključenim na eno od analognih linij, ter stacionarni ISDN telefon eurit 35.
Dve MSN številki na lini in jasno obe kanal ISDN.
Stara krama ampak je delala odlično, če odštejemo težave z samo linijo od T1.
Od T2 smo že imeli optiko osnovno 10/10.
Gremo v T-2-jevo poslovalnico razložimo kaj imamo priključeno. Da želimo možnost uporabe obeh telefonov istočasno in da rabimo da fax dela.
Če bi vzeli IP telefone, bi vsak telefon bil vezan na določeno število in za faks bi rabili še en adapter ip-tel na PSTN.
Zato smo se zmenili da bomo obdržali star sistem in ga priključili na Ip-tel na ISDN adapter.
Vse v redu, predhodno še preverim z prodajalcem ali je ISDN box enakovreden ISDN-ju od siola itd.
Danes pride nenapovedano serviser za priklop telefona, mene jasno ni bilo ker sem opravke izven pisarne, so bili samo šef in tajnica.
Da ne govorimo, da je prišel ravno ko imamo največjo gužvo v pisarni, ker se takrat razporeja vse terensko delo in se z strankami usklajuje delo na terenu.
Najprej fax ne dela, da se to ne da izvest tako, da rabi PSTN adapter za fax.
Po malo masiranja po telefonu ugotovimo, da MSN-jev na gigasetu ni nastavil, jih je nastavil le na euritu.
Nastavimo MSN-je in fax po čudežu začne delati.
Yuhey ............. magari.
Da preverimo če dela vse v redu, kličemo v pisarno iz dveh gsm-ov da preverimo ali lahko dvignemo dva klica na isti MSN (številka pisarne).
Jasno ne dela. Ko je prvi klic prevzet drugi javi, da je telefon zaseden.
Še malo masiranja in končno nekaj uredi fant z centralo, se izvede preusmeritev pri zaseden klicu na MSN številko faxa.
To je pa drugače kot ima telekom urejeno. Pri telekomu ima ISDN dva kanala in lahko ista MSN številka zvoni dvakrat.
To pomeni pri telekomu si lahko že v pogovoru na MSN1, in nato lahko še ena oseba kliče na MSN1 in ISDN telefoni bodo zvonili na to številko.
Ker je bila gigaset bazna postaja skonfigurirana za telekomov sistem, confort slušalka ni zvonila za fax MSN in jasno fax ni zvonil v primeru dveh klicev na MSN pisarne.
Fant obupa nad nadaljnjim delom z izgovorom da je na njihovi strani vse urejeno, klic na tehnično pomoč se konča z nasvetom, da edini način kako se da to urediti, je tretja številka in preusmeritev na tretji MSN.
Na tej točki je bil fant v pisarni že uro in pol v pisarni in že od začetka se mu je mudilo naprej, če bi se prej poklicalo bi lahko računal, da bo rabilo več časa in jaz bi tudi jaz si lahko vzel čas, da sem takrat v pisarni da se to hitreje reši.
No fant pusti stanje kot je v pisarni in gre naprej.
Za tem se s tajnico še malo pogovorimo na telefonu in pravilno nastavimo gigaset bazno postajo in eurita tako da oba dvigata klice iz obeh MSN-jev, faxu podaljšamo čakanje na dvig in sistem deluje približno tako kot prej.
Z razliko, da sedaj fax zvoni vsakič, ko je drugi klic na pisarniški MSN in če nobeden ne dvige pred 7 zvonjenji fax dvigne telefon.
Še vedno boljše kot, da lahko sprejmemo samo en klic na enkrat ali da fax ne dela.
Če bi kdo predhodno povedal, da ISDN in MSN-ji na T2-ju ne delajo enako kot pri T1, bi se lahko na to predhodno pripravili.
Če bi se za datum in uro montaže ip-tel predhodno dogovorili, bi tudi lahko predhodno pripravili za hitrejši priklop in imeli pri roki vso potrebno literaturo za naprave.
V tem primeru bi se vseeno odločili za tak priklop, samo nebi bilo vse drame, stresov in težav, ki so se tokrat pojavile.
Vsekakor je bila tokrat izkušnja priklopa IP-tel pri T2 porazna do te mere, da sem vmes razmišljal naj stornirajo priklop in uredijo z telekomon takojšnjo vrnitev na T1 ISDN.
Važno je da sedaj deluje in je dokaj podobno tistemu, kar smo si želeli.
Malo več organizacije, odkritih informacij pri naročanju in bolje trenirani uslužbenci, bi lahko ta prehod naredili veliko lažji in manj boleč.
P.S.
Opravičujem se za vse napake v besedilu. Se mi ne da preverit še enkrat celega besedila in mam dovolj ukvarjanja z tehnično težavo, ki je v večji meri rešena.
Besedilo je namenjeno le malo sproščanju stresa in prosim vzemite ga kot takega.
Smo v podjetju menjali iz ISDN-ja od T1, ker njihova linija redno izpada zaradi težav z omarico, tako da nimam nekih dobrih besed glede njih. T_T
Situacija do sedaj je bila, Gigaset 3070 z comfort brezžično slušalko in fax-om priključenim na eno od analognih linij, ter stacionarni ISDN telefon eurit 35.
Dve MSN številki na lini in jasno obe kanal ISDN.
Stara krama ampak je delala odlično, če odštejemo težave z samo linijo od T1.
Od T2 smo že imeli optiko osnovno 10/10.
Gremo v T-2-jevo poslovalnico razložimo kaj imamo priključeno. Da želimo možnost uporabe obeh telefonov istočasno in da rabimo da fax dela.
Če bi vzeli IP telefone, bi vsak telefon bil vezan na določeno število in za faks bi rabili še en adapter ip-tel na PSTN.
Zato smo se zmenili da bomo obdržali star sistem in ga priključili na Ip-tel na ISDN adapter.
Vse v redu, predhodno še preverim z prodajalcem ali je ISDN box enakovreden ISDN-ju od siola itd.
Danes pride nenapovedano serviser za priklop telefona, mene jasno ni bilo ker sem opravke izven pisarne, so bili samo šef in tajnica.
Da ne govorimo, da je prišel ravno ko imamo največjo gužvo v pisarni, ker se takrat razporeja vse terensko delo in se z strankami usklajuje delo na terenu.
Najprej fax ne dela, da se to ne da izvest tako, da rabi PSTN adapter za fax.
Po malo masiranja po telefonu ugotovimo, da MSN-jev na gigasetu ni nastavil, jih je nastavil le na euritu.
Nastavimo MSN-je in fax po čudežu začne delati.
Yuhey ............. magari.
Da preverimo če dela vse v redu, kličemo v pisarno iz dveh gsm-ov da preverimo ali lahko dvignemo dva klica na isti MSN (številka pisarne).
Jasno ne dela. Ko je prvi klic prevzet drugi javi, da je telefon zaseden.
Še malo masiranja in končno nekaj uredi fant z centralo, se izvede preusmeritev pri zaseden klicu na MSN številko faxa.
To je pa drugače kot ima telekom urejeno. Pri telekomu ima ISDN dva kanala in lahko ista MSN številka zvoni dvakrat.
To pomeni pri telekomu si lahko že v pogovoru na MSN1, in nato lahko še ena oseba kliče na MSN1 in ISDN telefoni bodo zvonili na to številko.
Ker je bila gigaset bazna postaja skonfigurirana za telekomov sistem, confort slušalka ni zvonila za fax MSN in jasno fax ni zvonil v primeru dveh klicev na MSN pisarne.
Fant obupa nad nadaljnjim delom z izgovorom da je na njihovi strani vse urejeno, klic na tehnično pomoč se konča z nasvetom, da edini način kako se da to urediti, je tretja številka in preusmeritev na tretji MSN.
Na tej točki je bil fant v pisarni že uro in pol v pisarni in že od začetka se mu je mudilo naprej, če bi se prej poklicalo bi lahko računal, da bo rabilo več časa in jaz bi tudi jaz si lahko vzel čas, da sem takrat v pisarni da se to hitreje reši.
No fant pusti stanje kot je v pisarni in gre naprej.
Za tem se s tajnico še malo pogovorimo na telefonu in pravilno nastavimo gigaset bazno postajo in eurita tako da oba dvigata klice iz obeh MSN-jev, faxu podaljšamo čakanje na dvig in sistem deluje približno tako kot prej.
Z razliko, da sedaj fax zvoni vsakič, ko je drugi klic na pisarniški MSN in če nobeden ne dvige pred 7 zvonjenji fax dvigne telefon.
Še vedno boljše kot, da lahko sprejmemo samo en klic na enkrat ali da fax ne dela.
Če bi kdo predhodno povedal, da ISDN in MSN-ji na T2-ju ne delajo enako kot pri T1, bi se lahko na to predhodno pripravili.
Če bi se za datum in uro montaže ip-tel predhodno dogovorili, bi tudi lahko predhodno pripravili za hitrejši priklop in imeli pri roki vso potrebno literaturo za naprave.
V tem primeru bi se vseeno odločili za tak priklop, samo nebi bilo vse drame, stresov in težav, ki so se tokrat pojavile.
Vsekakor je bila tokrat izkušnja priklopa IP-tel pri T2 porazna do te mere, da sem vmes razmišljal naj stornirajo priklop in uredijo z telekomon takojšnjo vrnitev na T1 ISDN.
Važno je da sedaj deluje in je dokaj podobno tistemu, kar smo si želeli.
Malo več organizacije, odkritih informacij pri naročanju in bolje trenirani uslužbenci, bi lahko ta prehod naredili veliko lažji in manj boleč.
P.S.
Opravičujem se za vse napake v besedilu. Se mi ne da preverit še enkrat celega besedila in mam dovolj ukvarjanja z tehnično težavo, ki je v večji meri rešena.
Besedilo je namenjeno le malo sproščanju stresa in prosim vzemite ga kot takega.