Nevšečnosti
Nevšečnosti
Nažalost nimam nobene pohvale, same nevšečnosti.Kako da nekoga pohvalim če teden dni čakam na da mi popravijo signal.Da teden dni, skoraj za neverjeti.A radi se pohvalijo da v 24 urah popravijo napako.Že celi teden kličem, da mi po eni uri dela, signal izpade oziroma slika zamrzne, in moram resetirati modem da lahko še eno uro gledam in tako naprej.Osebno sem šel na upravo prosil da mi uredijo signal, do danes ni bilo nobenega.Na upravi mi je gospod zmanjšal jakost signala in pravi da bo zdaj boljše( sicer imam HD sprejemnik).Pridem doma prižgem televizor slika katastrofa ni ostrine, zamegljena, (če glih imam novejšo televizijo ful HD...)Pravijo da je nalog pri terenskem serviserju in da se bo oglasil oziroma da bo poklical.Do danes ni bilo nobenega serviserja.Če serviser res ima toliko dela na terenu sprašujem se kakšno pa mrežo imajo.
Z servisnimi storitvami sem zelo razočaran.
Če v kratkem času ne odpravijo napake sem primoran zamenjati operaterja.
KoMarEdit: Sporočilo sem ti premaknil v novo temo, namreč nobene logike ni, da si šel to pisat v "Pohvala za dobro opravljeno delo".
Z servisnimi storitvami sem zelo razočaran.
Če v kratkem času ne odpravijo napake sem primoran zamenjati operaterja.
KoMarEdit: Sporočilo sem ti premaknil v novo temo, namreč nobene logike ni, da si šel to pisat v "Pohvala za dobro opravljeno delo".
- MrTwelveTrees
- Moderator
- Prispevkov: 9150
- Pridružen: 1. Mar 2008 ob 21:14
- T-2: Že imam
- Paket: imam
Re: Nevšečnosti
zeki: sporoci svoje podatke privat pa bom pogledal.
- slow_slow
- T-2jevec / Moderator
- Prispevkov: 5352
- Pridružen: 19. Jul 2007 ob 13:19
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni DIAMANT HBO
- Kraj: Maribor T-2
- Kontakt:
Re: Nevšečnosti
Za kakšno težavo s centralo v škofji loki ne vem,
če pa res čakaš dolgo že na tehnika s terena, mi javi podatke na ZS.
lp
če pa res čakaš dolgo že na tehnika s terena, mi javi podatke na ZS.
lp
- MrTwelveTrees
- Moderator
- Prispevkov: 9150
- Pridružen: 1. Mar 2008 ob 21:14
- T-2: Že imam
- Paket: imam
Re: Nevšečnosti
če je napaka na optiki od optičnega priključka v stanovanju in do centrale (če je optika od Telekoma) potem je bila dana prijava na Telekom brez skrbi, to napako potem rešuje Telekom oz GVO.
- MrTwelveTrees
- Moderator
- Prispevkov: 9150
- Pridružen: 1. Mar 2008 ob 21:14
- T-2: Že imam
- Paket: imam
Re: Nevšečnosti
no daj mi podatke o na ročniku privat da tole preverim
- slow_slow
- T-2jevec / Moderator
- Prispevkov: 5352
- Pridružen: 19. Jul 2007 ob 13:19
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni DIAMANT HBO
- Kraj: Maribor T-2
- Kontakt:
Re: Nevšečnosti
Ne vedo točno kaj je narobe pri fedolinu, ima popolno prekinitev na TS optiki.
- slow_slow
- T-2jevec / Moderator
- Prispevkov: 5352
- Pridružen: 19. Jul 2007 ob 13:19
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni DIAMANT HBO
- Kraj: Maribor T-2
- Kontakt:
Re: Nevšečnosti
Ne vem razloga zakaj ni poklical,
vem pa da imajo kar precej dela na terenu.
vem pa da imajo kar precej dela na terenu.
- slow_slow
- T-2jevec / Moderator
- Prispevkov: 5352
- Pridružen: 19. Jul 2007 ob 13:19
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni DIAMANT HBO
- Kraj: Maribor T-2
- Kontakt:
Re: Nevšečnosti
super,
sem poskušal včeraj že nekoga poslat pa ni uspelo.
Lahko pa se tudi tehniku na terenu zahvališ, je s Telekomovcem rešil težavo.
sem poskušal včeraj že nekoga poslat pa ni uspelo.
Lahko pa se tudi tehniku na terenu zahvališ, je s Telekomovcem rešil težavo.
-
- Začetnik
- Prispevkov: 2
- Pridružen: 12. Feb 2010 ob 17:00
- T-2: Že imam
- Paket: FTTH LLU 100/10+HD
Re: Nevšečnosti
Zahvala gre Telekomovcu, ki je na svoj prosti dan šel v centralo ter tam zamenjal poškodovano vlakno.
Takega sodelovanja se manjka!
Lp
Takega sodelovanja se manjka!
Lp