Stran 1 od 1

T-2 ignoranca

Objavljeno: 8. Sep 2006 ob 11:08
Napisal/-a C3PO
V neomajanem upanju na boljši jutri (beri: v upanju da nekdo vseeno živi/diha v podjetju T-2)

Št pogodbe: 200
Priklop: konec decembra 2005
Naročen paket: 10/10 + TV + VoIP
Oddaljenost po telekomu: 1254 metrov
Oddaljenost po meritvah: 2200 metrov

Že iz zgoraj navedenih podatkov je vsakemu malo podučenemu osebku jasno da naročeni paket ne more delovat na izmerjeni razdalji, vendar očitno na T-2 ni malo podučenih osebkov oziroma jih kaj malo briga za kvaliteto svojih storitev .... Važno samo da prodamo in "nategnemo".
Po neskončnem vračanju računov in pisanju protestov, klicanju odgovornih oseb (saj na helpdesku ne morejo/ne znajo/ne smejo posredovati informacij in pritožb naprej - i.e. ostanejo v računalniku), poslanem zahtevku za povrnitev v prvotno stanje, se je končno Aprila nekdo dovolil dvignit telefon ter poklicat naročnika (dragi naročnik, pri Vas pa ne deluje kot bi moralo ... a ne ....)

Aleluja ..... Dogovor o znižanju paketa na 4M/512K + TV + VoIP, in glej ga zlomka, zadeva pa ja deluje za silo .... da prihajado manjših izpadov sem že tako navajen, da jih niti ne opazim več .... VENDAR ....

Pride konec Julija ... TV + VoIP prenehata delovati, internet deluje normalno .... prijava napake prve dni Avgusta ... kot ponavadi se glasi odgovor bomo posredovali tehnikom...

7 Avgust .... ponovna prijava + opis napake .... bomo posredovali tehnikom
8 Avgust .... ponovea prijava + opis napake .... bomo posredovali tehnikom
9 Avgust .... Ponovea prijava + opis napake .... bomo posredovali tehnikom
10 Avgust .... ponovea prijava + opis napake .... bomo posredovali tehnikom

HALO ... HALO ... je kdo doma, zakaj vpisujete vedno znova napako v računalnik če pa jo že imate vpisano. In če že potrdite posredovanje tehnikom tudi POSREDUJTE in naj bo pripravljena vsak kakšna povratna informacija.

10. Avgust ... en majčkeno zgubil živce @%&#(("%%$ :x :x :x , poslal operaterja na počitnice v pekel, končno uspel priti do vodje klicnega centra in preko njega do verjetno odgovornega tehnika.
10-11 Avgust opravljene dodatne meritve .....
11. Avgusta odločitev o zamenjavi Vooda

14. Avgust ... zamenjan Vood, vendr težava ostane ... Tako imenovani tehnik ki je prišel zamenjat Vood, kliče 059...... za ponovne meritve ... zmigovanje z glavo .....

Sedaj pa ODGOVOR tehnika:
Veste, ne bo šlo ... dejte malo manj uporabljat internet, pa bo verjetno TV in VoIP pričela delovat .........

:x :x :shock: :cry: :cry:

1. TV + Voip ne deluje že pri 10% obremenjeni internet povezavi
2. Zadeva je delovala od Aprila do konca Julija ... :cry:, :?: :?: :?:
3. Ponovno mi bodo poslali poln račun za storitve
4. Za prijave napak sem bil primoran uporabiti mobitel, na vsak klic 20 - 30 minut saj potekalo ... preverite to, preverite ono, zamenjajte kable , kaj naj naredim z računom od mobitela.


21. ponovno poslan protest preko E-maila ter faxa, prav tako podana prijava na APEK.

Danes 08. Sep še vedno ne duha ne sluha od T-2-ja, seveda da ne bo pomote, NE TV NE VoIP ŠE VEDNO NE DELUJETA .....

Za informacijo .....

Lp
C3PO

Objavljeno: 8. Sep 2006 ob 11:11
Napisal/-a Jerry
ti si predalec za tak paket ce mene prasas...

Objavljeno: 8. Sep 2006 ob 11:36
Napisal/-a Shrek
TV + Voip odjavi, ni druge.

Objavljeno: 8. Sep 2006 ob 15:02
Napisal/-a Dalmatinc
zavračaj račune + slovenija ima ustrezne institucije

Objavljeno: 8. Sep 2006 ob 15:11
Napisal/-a kitl
Tole sem ti premknil v splošno. Če želiš imeti temo nazaj tm kot je bila pred tem popravi naslov in mi sporoči.

Objavljeno: 9. Sep 2006 ob 13:51
Napisal/-a FRAN
C3PO napisal/-a:Pride konec Julija ... TV + VoIP prenehata delovati, internet deluje normalno .... prijava napake prve dni Avgusta ... kot ponavadi se glasi odgovor bomo posredovali tehnikom...

7 Avgust .... ponovna prijava + opis napake .... bomo posredovali tehnikom
8 Avgust .... ponovea prijava + opis napake .... bomo posredovali tehnikom
9 Avgust .... Ponovea prijava + opis napake .... bomo posredovali tehnikom
10 Avgust .... ponovea prijava + opis napake .... bomo posredovali tehnikom

HALO ... HALO ... je kdo doma, zakaj vpisujete vedno znova napako v računalnik če pa jo že imate vpisano. In če že potrdite posredovanje tehnikom tudi POSREDUJTE in naj bo pripravljena vsak kakšna povratna informacija.
subsubl napisal/-a:P.S. En klic na Helpdesk je dovolj za odpravo napake!
No pa imamo dokaz, kako je organiziran Helpdesk!

LP