[Imam] 1024/256 + IPTV
[Imam] 1024/256 + IPTV
Zelo na kratko moje izkusnje.
Najprej zacetni pogoji. Zivim v novem stanovanju v ljubljani. Stanovanjski blok ima postimano telefonsko napeljavo. V mojem stanovanju prej se ni bilo telefona, torej popolnoma `surovi' pogoji za namestitev prikljuckov.
Okrog 15.6. sem oddal poizvedbo na T-2 in prosil za razvezan dostop (kot sem omenil, telekom se ni stopil na moje ozemlje ).
V nekaj dneh dobim odgovor, da ne bo problemov in pogodbo.
Naslednji dan odposljem podpisano pogodbo.
Konec junija (2 tedna po zacetku `akcije') klicejo s T-2, da bi prisli montirat. Ker sem sluzbeno odsoten, jih prestavim na 7.7.2006 (sicer bi prisli ze prej).
7.7.2006 pride monter T-2 in monter Telekoma. Monter Telekoma je poiskal telefonsko omarico (izven stavbe), z monterjem T-2 pa sva se odpravila v stanovanje. Cez nekaj minut je monter Telekoma po mobitelu poklical monterja T-2 in sporocil, da je z delom koncal in da odhaja. Zdelo se mi je cudno, saj linije se nisva testirala, ampak fantje so samozavestni, sem si mislil. Z monterjem T-2 namestiva modem, vood in aminota. Linija se ne poveze. Preizkusila sva se drug telefonski prikljucek v stanovanju in po pol uri jalovih poskusanj tega in onega prisla do zakljucka, da Telekom najverjetneje se ni odprl parice. To naj bi se pogosto dogajalo in se bo resilo v 24 urah, ce pa ne, pa sporocite napako na T-2, so bile zadnje besede monterja pred odhodom.
9.7.2006 se modem se kar ni vzpostavil. Prijavil sem tehnicno napako na T-2. Rekli so, da bodo preverili.
Po nekaj dneh sem spet klical na 059 000 002 in se pozanimal za stanje. Povedali so, da je Telekom ze odprl parico in da bi moralo vse delovati b.p. Zato so najavili ponoven obisk monterjev.
Okrog 15.7. so se pojavili monterji T-2. Preverili so instalacijo, kable, nekaj sarili bo prikljuckih in odsli z dolgim nosom. Se vedno niso vedeli, zakaj.
Po nekaj dneh med klicanjem na 059 000 002 izvem, da Telekom najverjetneje ni izvedel prevezave. Takrat se nisem natancno vedel, kaj to pomeni, povedali pa so mi, da morajo to sporociti Telekomu in da naj jih pricakujem v roku enega tedna.
28.7.2006 pricakujem obisk T-2 in Telekoma. Ob dogovorjeni uri se prikaze samo monter T-2 in mi pove, da sta s Telekomovcem ze vse uredila in je ta ze odsel. Ni bi bolj konkreten, kaj tocno sta uredila in kje je bila napaka, vendar se modem se vedno ni postavil.
Med dvotedenskim dopustom v zacetku avgusta so me 2x klicali monterji T-2, ce se lahko oglasijo. Rekel sem jim, da me ni in da naj si kar rezervirajo 14.7. ali 16.7.
14.7. prijazno poklicem na helpdesk in jim sporocim, da sem se vrnil z dopusta in da bi se lahko kaj oglasili.
Do konca tega tedna nobenega odgovora od T-2. Na robu z zivci in odlocen, da se narocim na SiOL (kar je prevec je prevec) naletim na tale forum. Pogovorim se z enim izmed administratorjev (rajsi ne povem, katerim, ker ga nisem vprasal za dovoljenje), ki mi obljubi, da bo vzel stvar v svoje roke.
23.8. se pri meni oglasi monter, ki ga je zrihtal administrator. Monter si je vzel cas, pregledal komplet napeljavo v bloku in se nazadnje ustavil pri omarici. Ugotovil je, da Telekom NI izdelal prevezave. Storil je, kar je lahko - pripravil je zicko iz hisne centrale, vezano na moj interni kabel, jo opremil z mojim priimkov in se poslovil.
Po kakem tednu dobim klic od T-2, da se njihov in monter Telekoma oglasita 5.9.
5.9. se oglasita monter Telekoma in monter T-2. V moji navzocnosti zakljucita prevezavo. Monter T-2 mi brez posebnega razloga da nov modem, zapleni vood (s tanovim modemom ga ne rabim) in da novega aminota.
Zdaj internet dela, novi amino pa ima ocitno napako, zato preko njega televizije se vedno ne morem gledati. Gledam lahko samo preko VLCja. Tam dela vse super. Cakam, da se v prihodnjih dveh tednih pri meni oglasi kdo s T-2 in mi prinese novega aminota (napaka prijavljena pri operaterju).
------------------------
Zakljucek in nauki zgodbe:
Za T-2 sem se odlocil predvsem zato, ker so edini ponudnik interneta, ki ne zahteva casovne vezave. Poleg tega je cenovno najugodnejsi. Iz medijev in ljudskih izrocil sem vedel tudi to, da Telekom pogosto nagaja T-2. To se je v mojem primeru manifestiralo v obliki neizvajanja prevezave, ceprav je bila to EDINA naloga Telekoma pri meni.
Ne razumem pa, zakaj nobeden izmed T-2jevih monterjev, razen tistega, ki sem ga dobil `po vezah', ni ogledal telefonske omarice? In zakaj mi je eden izmed monterjev celo zatrdil, da je bilo na omarici vse narejeno, ko pa vec kot ocitno ni bilo izvedeno prav nic.
Tudi z menjavo opreme je bilo storjeno vec skode kot koristi. Vsi elementi so delovali normalno. Prejsnjega aminota sem nasel s TV kartico, novega pa moram zdaj spet menjati. Celotna zgodba je torej zaradi slampavosti in neangaziranosti monterjev, ki te po eni strani obravnavajo kot tehnicnega debila (verjamem, da marsikatera stranka to tudi je), po drugi strani pa sami puscajo za seboj sledove kot traktor.
Torej preprost nasvet T-2: malo bolj pazljivi boditi pri izbiri monterjev. Lepo je, da prihajajo tocno, da so prijazni s stranko, da jo vikajo in da se obnasajo skrajno razumevajoce. Ampak poleg tega morajo dejansko tudi kaj storiti!
Najprej zacetni pogoji. Zivim v novem stanovanju v ljubljani. Stanovanjski blok ima postimano telefonsko napeljavo. V mojem stanovanju prej se ni bilo telefona, torej popolnoma `surovi' pogoji za namestitev prikljuckov.
Okrog 15.6. sem oddal poizvedbo na T-2 in prosil za razvezan dostop (kot sem omenil, telekom se ni stopil na moje ozemlje ).
V nekaj dneh dobim odgovor, da ne bo problemov in pogodbo.
Naslednji dan odposljem podpisano pogodbo.
Konec junija (2 tedna po zacetku `akcije') klicejo s T-2, da bi prisli montirat. Ker sem sluzbeno odsoten, jih prestavim na 7.7.2006 (sicer bi prisli ze prej).
7.7.2006 pride monter T-2 in monter Telekoma. Monter Telekoma je poiskal telefonsko omarico (izven stavbe), z monterjem T-2 pa sva se odpravila v stanovanje. Cez nekaj minut je monter Telekoma po mobitelu poklical monterja T-2 in sporocil, da je z delom koncal in da odhaja. Zdelo se mi je cudno, saj linije se nisva testirala, ampak fantje so samozavestni, sem si mislil. Z monterjem T-2 namestiva modem, vood in aminota. Linija se ne poveze. Preizkusila sva se drug telefonski prikljucek v stanovanju in po pol uri jalovih poskusanj tega in onega prisla do zakljucka, da Telekom najverjetneje se ni odprl parice. To naj bi se pogosto dogajalo in se bo resilo v 24 urah, ce pa ne, pa sporocite napako na T-2, so bile zadnje besede monterja pred odhodom.
9.7.2006 se modem se kar ni vzpostavil. Prijavil sem tehnicno napako na T-2. Rekli so, da bodo preverili.
Po nekaj dneh sem spet klical na 059 000 002 in se pozanimal za stanje. Povedali so, da je Telekom ze odprl parico in da bi moralo vse delovati b.p. Zato so najavili ponoven obisk monterjev.
Okrog 15.7. so se pojavili monterji T-2. Preverili so instalacijo, kable, nekaj sarili bo prikljuckih in odsli z dolgim nosom. Se vedno niso vedeli, zakaj.
Po nekaj dneh med klicanjem na 059 000 002 izvem, da Telekom najverjetneje ni izvedel prevezave. Takrat se nisem natancno vedel, kaj to pomeni, povedali pa so mi, da morajo to sporociti Telekomu in da naj jih pricakujem v roku enega tedna.
28.7.2006 pricakujem obisk T-2 in Telekoma. Ob dogovorjeni uri se prikaze samo monter T-2 in mi pove, da sta s Telekomovcem ze vse uredila in je ta ze odsel. Ni bi bolj konkreten, kaj tocno sta uredila in kje je bila napaka, vendar se modem se vedno ni postavil.
Med dvotedenskim dopustom v zacetku avgusta so me 2x klicali monterji T-2, ce se lahko oglasijo. Rekel sem jim, da me ni in da naj si kar rezervirajo 14.7. ali 16.7.
14.7. prijazno poklicem na helpdesk in jim sporocim, da sem se vrnil z dopusta in da bi se lahko kaj oglasili.
Do konca tega tedna nobenega odgovora od T-2. Na robu z zivci in odlocen, da se narocim na SiOL (kar je prevec je prevec) naletim na tale forum. Pogovorim se z enim izmed administratorjev (rajsi ne povem, katerim, ker ga nisem vprasal za dovoljenje), ki mi obljubi, da bo vzel stvar v svoje roke.
23.8. se pri meni oglasi monter, ki ga je zrihtal administrator. Monter si je vzel cas, pregledal komplet napeljavo v bloku in se nazadnje ustavil pri omarici. Ugotovil je, da Telekom NI izdelal prevezave. Storil je, kar je lahko - pripravil je zicko iz hisne centrale, vezano na moj interni kabel, jo opremil z mojim priimkov in se poslovil.
Po kakem tednu dobim klic od T-2, da se njihov in monter Telekoma oglasita 5.9.
5.9. se oglasita monter Telekoma in monter T-2. V moji navzocnosti zakljucita prevezavo. Monter T-2 mi brez posebnega razloga da nov modem, zapleni vood (s tanovim modemom ga ne rabim) in da novega aminota.
Zdaj internet dela, novi amino pa ima ocitno napako, zato preko njega televizije se vedno ne morem gledati. Gledam lahko samo preko VLCja. Tam dela vse super. Cakam, da se v prihodnjih dveh tednih pri meni oglasi kdo s T-2 in mi prinese novega aminota (napaka prijavljena pri operaterju).
------------------------
Zakljucek in nauki zgodbe:
Za T-2 sem se odlocil predvsem zato, ker so edini ponudnik interneta, ki ne zahteva casovne vezave. Poleg tega je cenovno najugodnejsi. Iz medijev in ljudskih izrocil sem vedel tudi to, da Telekom pogosto nagaja T-2. To se je v mojem primeru manifestiralo v obliki neizvajanja prevezave, ceprav je bila to EDINA naloga Telekoma pri meni.
Ne razumem pa, zakaj nobeden izmed T-2jevih monterjev, razen tistega, ki sem ga dobil `po vezah', ni ogledal telefonske omarice? In zakaj mi je eden izmed monterjev celo zatrdil, da je bilo na omarici vse narejeno, ko pa vec kot ocitno ni bilo izvedeno prav nic.
Tudi z menjavo opreme je bilo storjeno vec skode kot koristi. Vsi elementi so delovali normalno. Prejsnjega aminota sem nasel s TV kartico, novega pa moram zdaj spet menjati. Celotna zgodba je torej zaradi slampavosti in neangaziranosti monterjev, ki te po eni strani obravnavajo kot tehnicnega debila (verjamem, da marsikatera stranka to tudi je), po drugi strani pa sami puscajo za seboj sledove kot traktor.
Torej preprost nasvet T-2: malo bolj pazljivi boditi pri izbiri monterjev. Lepo je, da prihajajo tocno, da so prijazni s stranko, da jo vikajo in da se obnasajo skrajno razumevajoce. Ampak poleg tega morajo dejansko tudi kaj storiti!
Dovolj je ze, ce monterji dosledno izpolnjujejo navodila svojih nadrejenih. In nadrejeni bi morali dati komando, da vedno, ko se izvajajo dela v navezi s telekomom, monter preverja delo telekomovca. V mojem primeru se je izkljucno zaradi slamparije T-2 sam sebe prikrajsal za:
2 mesecni narocnini za internet + TV
placilo dodatnih stirih (morda celo petih) monterjev, ki so za brez veze hodili k meni in srafuali po vticnicah
placilo dodatnih dveh telekomovih monterjev, ki so zagotovo pridno izdali racun za svoje ure
Preprican pa sem, da jih taksna slamparija marsikje stane tudi stranke.
Poleg tega je tehnicno znanje monterjev zelo sepavo. Recimo, ob narocilu IP-TV vmesnika nikjer ne pise, da bi doma MORAL imeti naprav s SCART vhodom. Verjamem, da 99% narocnikov to ima, jaz pa nimam. Imam PCja s TV Tunerjem (in to kvalitetnim). Ta pa scart vohda nima. Tehnik takoj `pocepne', saj delovanja tvja sploh ne more testirati, ker nima ustreznega kabla (koaksialec z RF prikljuckom na eni in klasicnim antenskim na drugi strani), niti ne ve, ali se dobijo scart razdelilci za SCART -> S-VIDEO + audio. U bistvu ugotavljam, da bi tudi sam brez tezav opravljal delo monterja. O elektriki, telekomunikacijah in podobnem sicer nimam nikakrsnega pojma, ampak modem, vood in aminota pa ze znam povezati skupaj, pa tudi obnasat se znam, ce se hocem
2 mesecni narocnini za internet + TV
placilo dodatnih stirih (morda celo petih) monterjev, ki so za brez veze hodili k meni in srafuali po vticnicah
placilo dodatnih dveh telekomovih monterjev, ki so zagotovo pridno izdali racun za svoje ure
Preprican pa sem, da jih taksna slamparija marsikje stane tudi stranke.
Poleg tega je tehnicno znanje monterjev zelo sepavo. Recimo, ob narocilu IP-TV vmesnika nikjer ne pise, da bi doma MORAL imeti naprav s SCART vhodom. Verjamem, da 99% narocnikov to ima, jaz pa nimam. Imam PCja s TV Tunerjem (in to kvalitetnim). Ta pa scart vohda nima. Tehnik takoj `pocepne', saj delovanja tvja sploh ne more testirati, ker nima ustreznega kabla (koaksialec z RF prikljuckom na eni in klasicnim antenskim na drugi strani), niti ne ve, ali se dobijo scart razdelilci za SCART -> S-VIDEO + audio. U bistvu ugotavljam, da bi tudi sam brez tezav opravljal delo monterja. O elektriki, telekomunikacijah in podobnem sicer nimam nikakrsnega pojma, ampak modem, vood in aminota pa ze znam povezati skupaj, pa tudi obnasat se znam, ce se hocem
-
- Začetnik
- Prispevkov: 1
- Pridružen: 16. Okt 2006 ob 09:35
- T-2: Že imam
- Paket: 1/256+TV
- Kraj: Ravne/Ljubljana
Moja zgodba je tut podobna kot tista od MrJerryja. S to razliko, da v mojem stanovanju sploh ni bilo telefonskega kabla, ampak samo telefonska vticnica in kratek kabel, ki se je koncal na hodniku pred mojimi vhodnimi vrati. Js sem mel ze vse doma, monterji so 3x mogli pregledat vse, da so koncno ugotovili, kje je napaka. Pol sem mogu pac poklicat eno od firm, ki se ukvarja z elektro- in telefonskimi instalacijami in narocil napeljavo od telefonske omarice do mojega stanovanja (priblizno 100m kabla, ker so ga morali napeljat po zunanji strani bloka do tretjega nadstropja ). Ko je tipson koncno potegnil kabel do moje telefonske vticnice, pa je zadeva stekla en-dva-tri. To je blo letos konc marca, do avgusta je stvar delala kolker-tolk normalno (pac razne prekinitve, lag pri nalaganju slike na TV, resetiranja modema, ipd.), pol pa sem pozabu placat en racun in so me zacasno odklopli. Takoj placal vse racune, na modemu pa se vedno utripa 'link'. Reklamacija sledi, sam upam da ni na tem mojem telefonskem kablu kaj narobe, ce ne sem v p...