Podražitve programskih shem
Objavljeno: 1. Maj 2013 ob 14:19
Spoštovani!
To, kar ste si privoščili v teh kriznih časih, je po mojem mišljenju, pa tudi po mnenju veliko naročnikov T-2, milo rečeno. norčevanje iz uporabnikov. Propad projekta Pop non stop ste izkoristili za občutno povišanje cen programskih shem. Naj pojasnim zakaj. Pri Pro plusu so prek medijev izjavili, da so 6 programov skrčili na 3, ki bodo brezplačni. Uporabniki smo pričakovali, da bodo ti programi zajeti že v najnižji programski shemi, brez povišanja cen programskih shem. Tako pa, če hočem spremljati vse 3 programe, moram naročiti programsko shemo XL HD (14 eurov). Do 30.04. sem imel naročeno programsko shemo L (8 eurov) in pa XTV programe za odrasle (3 eure), skupaj 11 eurov. Če bi sedaj hotel spremljati vse »brezplačne« programe in programe XTV, bi moral plačati 19 evrov ( podatki na Vaši spletni strani dne 01.05.2013-razlika 8 eurov mesečno=letno 96 eurov). Zato sem s 30.04. prekinil naročnino za programe XTV. Bom pač plačeval vaše storitve mesečno 2 eura manj kot sedaj. Glede na reakcije ostalih uporabnikov T-2 po različnih spletnih forumih, ne bom edini. Če je zgodovina najboljša učiteljica, zakaj se iz nje ne učite ( propad Pop non stop-a, podobni poskusi Siol-a, Simobil-a, Mobitel-a,… itd). Tudi ne govorite o povečani kakovosti: Kakovost= kvaliteta + število programov/cena. Če zvišaš ceno, je kakovost enaka, ali slabša kot prej! Zakaj samo ne dodate stari shemi »brezplačne« programe, XTV ne spreminjate, ceno pa zadržite isto? Mar moramo uporabniki res plačati vse poslovne cerkvene zablode? Pred leti sem že plačeval na isto položnico T-2-ju, programsko shemo pa podjetju iz Ljutomera. Ali je to res kot mora biti? Je to res podjetje prijazno uporabnikom, najcenejše, kvalitetno, kot ste oglaševali? Je res, da zaračunavate odklop iz sistema, čeprav je bilo, v času sklepanja pogodb, drugače oglaševano?
Za čimprejšnje odgovore se Vam zahvaljujem!
Od njih pa bo odvisno, če bom še Vaš uporabnik! Sporočilo je poslano na več spletnih forumov, pa tudi Zvezi potrošnikov, ker me zanima tudi njihovo mnenje!
Lep pozdrav!
To, kar ste si privoščili v teh kriznih časih, je po mojem mišljenju, pa tudi po mnenju veliko naročnikov T-2, milo rečeno. norčevanje iz uporabnikov. Propad projekta Pop non stop ste izkoristili za občutno povišanje cen programskih shem. Naj pojasnim zakaj. Pri Pro plusu so prek medijev izjavili, da so 6 programov skrčili na 3, ki bodo brezplačni. Uporabniki smo pričakovali, da bodo ti programi zajeti že v najnižji programski shemi, brez povišanja cen programskih shem. Tako pa, če hočem spremljati vse 3 programe, moram naročiti programsko shemo XL HD (14 eurov). Do 30.04. sem imel naročeno programsko shemo L (8 eurov) in pa XTV programe za odrasle (3 eure), skupaj 11 eurov. Če bi sedaj hotel spremljati vse »brezplačne« programe in programe XTV, bi moral plačati 19 evrov ( podatki na Vaši spletni strani dne 01.05.2013-razlika 8 eurov mesečno=letno 96 eurov). Zato sem s 30.04. prekinil naročnino za programe XTV. Bom pač plačeval vaše storitve mesečno 2 eura manj kot sedaj. Glede na reakcije ostalih uporabnikov T-2 po različnih spletnih forumih, ne bom edini. Če je zgodovina najboljša učiteljica, zakaj se iz nje ne učite ( propad Pop non stop-a, podobni poskusi Siol-a, Simobil-a, Mobitel-a,… itd). Tudi ne govorite o povečani kakovosti: Kakovost= kvaliteta + število programov/cena. Če zvišaš ceno, je kakovost enaka, ali slabša kot prej! Zakaj samo ne dodate stari shemi »brezplačne« programe, XTV ne spreminjate, ceno pa zadržite isto? Mar moramo uporabniki res plačati vse poslovne cerkvene zablode? Pred leti sem že plačeval na isto položnico T-2-ju, programsko shemo pa podjetju iz Ljutomera. Ali je to res kot mora biti? Je to res podjetje prijazno uporabnikom, najcenejše, kvalitetno, kot ste oglaševali? Je res, da zaračunavate odklop iz sistema, čeprav je bilo, v času sklepanja pogodb, drugače oglaševano?
Za čimprejšnje odgovore se Vam zahvaljujem!
Od njih pa bo odvisno, če bom še Vaš uporabnik! Sporočilo je poslano na več spletnih forumov, pa tudi Zvezi potrošnikov, ker me zanima tudi njihovo mnenje!
Lep pozdrav!