Stran 1 od 2

T-2 tako KOT NE MORE BIT

Objavljeno: 20. Jun 2013 ob 18:15
Napisal/-a pirsic
zgodba o poslovanju finančnem poslovanju t-2

[17.4.2013 sem pomotoma plačal naročnino 300 € (namesto 30€)


21.4.2013 sem jih o tem obvestil in poslal tudi podatke za vračilo.
odgovor t-2:



20..5.2013 sem ponovno poslal sporočilo,da še niso opravili vračila.

ODGOVOR T-2: Dne 21. 05. 2013 07:36, piše "T-2 d.o.o., Služba za pomoč
naročnikom":

Spoštovani,

zahvaljujemo se vam za poslano sporočilo.

Preplačilo je na našem računu razvidno. Ponovno smo poslali zahtevo za
vračilo preplačila v računovodsko službo.
Potrudili se bomo, da bo znesek vrnjen na vaš račun v najkrajšem
možnem času.

Za nevšečnost se vam opravičujemo in se vam zahvaljujemo za
razumevanje.

Za dodatne informacije smo vam vedno na voljo. Veseli bomo vašega
sporočila.

Lepo vas pozdravljam,





4.6.2013 sem spet zahteval vračilo preplačila.

ODGOVOr T-2:

Dne 04. 06. 2013 20:02, piše "T-2 d.o.o., Služba za pomoč
naročnikom":

Spoštovani,

potrjujemo prejem vašega sporočila.

Po preveritvi navedenih podatkov vas lahko obvestimo, da ste že zavedeni
na seznamu za vračilo preplačil. Vračila izvajam enkrat mesečno.
Zahvaljujemo se vam za razumevanje.

Za dodatne informacije smo vam vedno na voljo. Veseli bomo vašega
sporočila.

Lepo vas pozdravljam,


11.6.2013 ponovna urgenca
V TEM ČASU SEM TUDI DOBIL OPOMIN PRED IZKLJUČITVIJO,KER NISEM PORAVNAL POLOŽNICE ZA MESEC MAJ-
KLJUB POZITIVNEMU SALDU


ODGOVOR T-2:
Spoštovani,

naj se vam uvodoma iskreno opravičimo za daljše čakanje na vračilo
preplačila.

Zahtevo za povrnitev preplačanega zneska smo ponovno posredovali v
računovodsko službo. Potrudili se bomo, da bo znesek vrnjen v kratkem.

Hvala za razumevanje.

Za dodatne informacije smo vam vedno na voljo. Veseli bomo vašega
sporočila.

Lepo vas pozdravljam,

17.6.2013 ponovna urgenca točno po dveh mesecih

ODGOVOR T-2:
Spoštovani,

iskreno se vam opravičujemo za nastalo nevšečnost in daljše čakanje na prejem preplačanega zneska.

Računovodski službi smo podali zahtevo za vračilo, vas pa vljudno prosimo, da preverite morebitno prejeto nakazilo v višini preplačila.

Za razumevanje se vam zahvaljujemo.

Za vsa dodatna pojasnila in informacije smo vam na voljo. Veseli bomo vašega sporočila.

Lepo vas pozdravljam,

Danes 20.6.2013 še nimam denarja na svojem računu

SKRATKA VEČ KOT DVA MESECA DOPISOVANJA IN TRATENJA ČASA.
SEDAJ JIM BOM POSLAL RAČUN ZA TO,VERJETNO PA SI BOM IZBRAL TUDI DRUGEGA PROVIDERJA.
Glede tehničnega delovanja do sedaj nisem imel večjih problemov in nevšečnosti,to pa presega vse meje in daje
slutiti kakšna je organiziranost .
podjetja.

Re: T_2 tako KOT NE MORE BIT

Objavljeno: 20. Jun 2013 ob 18:20
Napisal/-a kitl
Da bi zaradi tega menjal providerja jaz ne bi razmišljal, če ti vse dela BP. Bi pa verjetno za tole vračilo zahteval določene obresti oziroma kak popust za nagrado, ker sem čakal tako dolgo na svoj denar.

Re: T_2 tako KOT NE MORE BIT

Objavljeno: 20. Jun 2013 ob 19:48
Napisal/-a MrTwelveTrees
organiziranost podjetja je zelo dobra, žal pa se najde kakšen primer kot je tvoj, upam da se bo uredilo čimprej.

Re: T-2 tako KOT NE MORE BIT

Objavljeno: 20. Jun 2013 ob 20:51
Napisal/-a RAST
Z vsem spoštovanjem, ampak glede na zgoraj opisano firma res ne more biti dobro organizirana. Eno, mogoče celo dve urgenci se še da sicer težko razumeti, kar je preveč je pa preveč. Torej, slaba organizacija ali pa je nekdo za nagnati !

Re: T-2 tako KOT NE MORE BIT

Objavljeno: 20. Jun 2013 ob 21:50
Napisal/-a MrTwelveTrees
hvala za spoštovanje, priporočam vam da se obrnete uradno na podjetje t-2 in jim sporočite svoje mnenje.

Re: T-2 tako KOT NE MORE BIT

Objavljeno: 20. Jun 2013 ob 21:51
Napisal/-a jst1
Tako se nat...je stranke. Pa se ne gre za 270€ ampak verjetno večkrat po 270€. Tudi dobaviteljem se verjetno plača z veliko zamudo. Ts mesec so verjetno na vrsti za plačilo tisti, ki čakajo dvoj denar že pol leta ali več. In tsko se dela povsod ne samo na t2.

Re: T-2 tako KOT NE MORE BIT

Objavljeno: 20. Jun 2013 ob 22:04
Napisal/-a webmaher
tako to je v naši državi, ki to ni.... pri T-2ju so pač čisti birokrati kot več ali manj povsod....jaz sem jih moral prosit za položnico, da sem jim plačal kar jim pripada.... pa sam en človek bi moral malo dobre volje pokazat ampak ne... zihr majo notranje "vojne" že med sabo in se jim...
SE spomnim, ko sem bil med prvimi naročniki in so bile težave ... po uradni poti je šlo nikakvo pol sem pa dobil mobi številko od enega pravega.... najprej se je začudil od kje mi številka potem so bili pa vsi problemi odpravljeni ena dva tri....
IN predno gre kdo drugam naj mu povem, da so več ali manj isti svi... jaz sem probal skoraj vse in vem kaj govorim....

Re: T-2 tako KOT NE MORE BIT

Objavljeno: 20. Jun 2013 ob 22:10
Napisal/-a pirsic
Razumel bi tudi,da povedo ,da bodo vrnili magari čez 3 mesece.samo da veš kdaj,ne pa: ste na seznamu ,čimprej, v kratkem,enkrat na mesec,
čeprav je minilo že več kot dva meseca etc.
ZA nekoga je 300 € veliko denarja in bi težko shajal brez njega,na srečo jaz zaenkrat še nimam teh problemov.

Kakor sem rekel,s tehničnimi storitvami nisem imel problemov,če pa rabijjo pomoč v plačilnim sistemu,
pa se jim ponudim,kot eden večjih specialistov za to v Sloveniji.
MEd drugim nimajo tudi e-računa (ne mislim tistega pošiljanja po e-pošti) ampak e-račun po ISO standardu ,da se ti vsede
direktno v bankanet,klik etc.

Škoda ,da se v tako marginalni stvari kvarijo ugled.

Re: T-2 tako KOT NE MORE BIT

Objavljeno: 20. Jun 2013 ob 22:56
Napisal/-a kitl
pirsic roko na srce tisti, ki težko shaja se ne bi zmotil in nakazal namesto 30 kar 300 EUR pa tudi, če bi se zmotil transakcija ne bi bila uspešna, ker enostavno stanje na računu ne bi dopuščal.

Re: T-2 tako KOT NE MORE BIT

Objavljeno: 20. Jun 2013 ob 23:01
Napisal/-a nemo
MrTwelveTrees napisal/-a:hvala za spoštovanje, priporočam vam da se obrnete uradno na podjetje t-2 in jim sporočite svoje mnenje.
Oh, kako so naši neuradniki včasih občutljivi! Pri kritiki je hitro treba na uradne kanale, pa offtopic je razprava ali pa se tema zaklene, ko pa je ploskanje, tega nisem opazil.

Saj razumem, da ste lojalni firmi, ampak včasih bi bilo boljše biti kar tiho.

Re: T-2 tako KOT NE MORE BIT

Objavljeno: 20. Jun 2013 ob 23:12
Napisal/-a NoBody
Daj mi podatke na privat pa bomo poizkusili urediti. Napisi mi kolk je placano, ce se naj odstejjejo racuni od tega ki se niso bili placani al kako itd

Lp

Re: T-2 tako KOT NE MORE BIT

Objavljeno: 20. Jun 2013 ob 23:16
Napisal/-a slow_slow
nemo skoraj tak kot nekateri drugi uporabniki na tem forumu,
ampak tudi mi smo samo ljudje in ja nekateri smo zelo lojalni podjetju za katerega delamo.


Vseeno pa se vedno znova sprašujem, če kdo prebere teme, ki jih imam npr. jaz v podpisu.

Re: T-2 tako KOT NE MORE BIT

Objavljeno: 20. Jun 2013 ob 23:53
Napisal/-a Malkec
pirsic napisal/-a:Razumel bi tudi,da povedo ,da bodo vrnili magari čez 3 mesece.samo da veš kdaj,ne pa: ste na seznamu ,čimprej, v kratkem,enkrat na mesec,
čeprav je minilo že več kot dva meseca etc.
ZA nekoga je 300 € veliko denarja in bi težko shajal brez njega,na srečo jaz zaenkrat še nimam teh problemov.

Kakor sem rekel,s tehničnimi storitvami nisem imel problemov,če pa rabijjo pomoč v plačilnim sistemu,
pa se jim ponudim,kot eden večjih specialistov za to v Sloveniji.
MEd drugim nimajo tudi e-računa (ne mislim tistega pošiljanja po e-pošti) ampak e-račun po ISO standardu ,da se ti vsede
direktno v bankanet,klik etc.

Škoda ,da se v tako marginalni stvari kvarijo ugled.
Škoda za nastalo situacijo. Si poizkusil med dopisovanji z obiskom katere izmed poslovalnic?

Re: T-2 tako KOT NE MORE BIT

Objavljeno: 21. Jun 2013 ob 00:02
Napisal/-a webmaher
NoBody napisal/-a:Daj mi podatke na privat pa bomo poizkusili urediti. Napisi mi kolk je placano, ce se naj odstejjejo racuni od tega ki se niso bili placani al kako itd

Lp
tako se dela :plosk:
@slow_slow ti se pa ne delaj papeža, alora :mrgreen:

Re: T-2 tako KOT NE MORE BIT

Objavljeno: 21. Jun 2013 ob 07:02
Napisal/-a starfotr
No, da vam povem mojo izkušnjo pri mobitelu... Gospa je sama opazila preplačilo, ker sem se zmotil pri vnosu številke, me poklicala na gsm in sama uredila vračilo denarja. V roku 1 dneva. Oprostite, tole s t-2jem je res nat.... Človek mora dobesedno večkrat prositi nazaj svoj denar, pa še odklopiti ga hočejo. No, sedaj pa izbiršite moj post, ker nisem t-2jev naročnik. Pa še temo zaklenite in mi dajte opozorilo, ker vse zasmetim.

Ko pa vprašam, kako je z obračunvanjem storitev v tujini, pa nobeden ne odgovori.