T-2 - zaračunanih 6 polnih mesecev po odklopu
Objavljeno: 30. Sep 2013 ob 10:51
Pozdravljeni,
ker me T-2 ignorira in noče več komunicirat z mano, pišem sem...Na emailov odgovorov več ni, če pa so, pa pridejo večinoma z 7-10 dnevno zakasnitvijo (zadnje čase niti to več ne).
T-2 je moj dolg dal v izvršbo, kar seveda niti ni sporno, ampak gre se za zaračunanih 6 mesecev po odklopu storitev (ki so bili vključeni v izvšbi - kar nanese cca 300 eur zaračunanih ODKLOPLJENIH storitev!!).
V teh 6 mesecih po odklopu mi je T-2 zaračunal polne storitve in niti ni pošiljal položnic (saj ko bi dobil prvo položnico po odklopu bi seveda takoj odreagiral, ampak kot sem zasledil na 24ur nisem osamljen primer - http://www.24ur.com/novice/slovenija/t- ... istov.html (pod komentarji uporabnikov - tako da je morda to T-2jeva stalna praksa).
Res je, da je T-2 dal dolg v izbršbo že dobri 2 leti nazaj, ampak problem je v tem, da sem komaj pred cca 4,5 meseci izvedel da je v izterjavo šel tudi dolg 6 mesecev!!! po odklopu storitev. In od takrat se skušamo dogovoriti na pošten način, ampak s T-2 to enostavno ne gre.
Moja napaka je vsekakor bila, ker sem imel zelo visoko mnenje o T-2 in nisem prej preverjal kaj so vse dali v izvršbo (namreč sem jim zaupal, kar je bila velika napaka) čeprav se mi je zdel znesek extremno visok.
Kakorkoli, preko konto kartice ki so mi jo poslali nekaj mesecev nazaj, sem videl da so mi nemoralno in konc koncev tudi nezakonito zaračunali 6 mesecev odklopljenih storitev.
Ko sem zahteval dvojnike računov (računov takrat nisem prejel), sem videl, da so v računu navedene vse storitve, namreč:
IP SDTV prikljucek 7,50 eur (9,00 z DDV)
Narocnina 20 MBPS / 1MBPS (Brez TP) 29,17 eur (35,00 z DDV)
Programsha shema paket L 5,83 eur (7,00 eur z DDV)
katere so bile odklopljene! Ko dobim kakšen odgovor od T-2 se vedno nanašajo na splošne pogoje, ampak splošni pogoji ne morajo preseči osnovnih zakonov (v katerih jasno piše, da se v računu mora navesti storitev oz. blago za zaračunano vsoto - v mojem primeru kot rečeno so bile navedene polne storitve ki so mi bile odklopljene) - dvojnike imam seveda shranjene.
Zato vas sedaj T-2 tukaj sprašujem če mi lahko posredujete kontaktni naslov (email ali poslovni naslov) vašega direktorja da mu napišem pritožbo, saj z vami ne vidim več smisla komunicirat ker me enostavno ignorirate. Npr. 25.5 sem napisal T-2 kratek email za kontaktni naslov direktorja za pritožbo in do zdaj ni bilo odgovora, porazno.
Vsekakor bom pritisk stopnjeval, moj naslednji korak je obvestiti medije o tem (Pop Tv, kanal A, Večer....) saj ne bom dopustil da ste me tako ogoljufali in sem tudi šokiran da še vedno vztrajate pri tem.
Seveda, besede so besede, vsaka stran ima svojo verzijo, ampak sem vse hranil na računalniku tako da se lahko jasno vse preveri.
Prilagam email od enega izmed sodelavcev T-2 (ime sem zaenkrat še prekril).
Od T-2 zahtevam povračilo za teh 6 mesecev zaračunanih odklopljenih storitev. Seveda pa bom tudi obvestil medije o tem (če že ne bodo hoteli povrniti, da bodo ljudje vsaj izvedeli o praksi ki jo izvaja T-2)
Email od T-2
Spoštovani,
prejeli smo vaše sporočilo.
Želeli bi vas obvestiti, da je bil z dnem 19.5.2010 vaš priključek začasno izklopljen. Skladno s Splošnimi pogoji se po poteku 30 dni (ne nujno nemudoma po preteku tridesetih dni) ali več od začasnega izklopa, izvede trajni izklop. Na vašem priključku je bil trajni izklop opravljen 26.11.2010 Trajni izklop priključka oz. mobilnih storitev pomeni enostransko prekinitev pogodbe. Skladno z cenikom administrativnih storitev se izvedba trajnega izklopa zaračuna v višini 30 EUR. Prav tako se storitve v času začasnega izklopa še vedno zaračunajo, saj z izklopom pogodba ni prekinjena temveč gre le za začasni izklop zaradi neplačila, ki se sprosti po plačilu zapadlih obveznosti.
Vaše sporočilo smo posredovali skladno z vašim sporočilom v oddelek za izvršbe, kjer vam bodo pripravili odgovor na vaša vprašanja.
Za razumevanje se vam zahvaljujemo.
Za vsa dodatna pojasnila in informacije smo vam na voljo. Veseli bomo vašega sporočila.
Lepo vas pozdravljam,
(ime sem zaenkrat prekril)
Moram pa priznat, da mi je totalno nedojemljivo da se moram tako močno truditi, da se mi povrne denar za kateraga ni bilo nobenih storitev, neverjetno.
Mislim da to marsikaj pove o moralnih načelih T-2.
Upam da vsaj ta moj post na forumu ne bo ignoriran.
Lp
Rok
ker me T-2 ignorira in noče več komunicirat z mano, pišem sem...Na emailov odgovorov več ni, če pa so, pa pridejo večinoma z 7-10 dnevno zakasnitvijo (zadnje čase niti to več ne).
T-2 je moj dolg dal v izvršbo, kar seveda niti ni sporno, ampak gre se za zaračunanih 6 mesecev po odklopu storitev (ki so bili vključeni v izvšbi - kar nanese cca 300 eur zaračunanih ODKLOPLJENIH storitev!!).
V teh 6 mesecih po odklopu mi je T-2 zaračunal polne storitve in niti ni pošiljal položnic (saj ko bi dobil prvo položnico po odklopu bi seveda takoj odreagiral, ampak kot sem zasledil na 24ur nisem osamljen primer - http://www.24ur.com/novice/slovenija/t- ... istov.html (pod komentarji uporabnikov - tako da je morda to T-2jeva stalna praksa).
Res je, da je T-2 dal dolg v izbršbo že dobri 2 leti nazaj, ampak problem je v tem, da sem komaj pred cca 4,5 meseci izvedel da je v izterjavo šel tudi dolg 6 mesecev!!! po odklopu storitev. In od takrat se skušamo dogovoriti na pošten način, ampak s T-2 to enostavno ne gre.
Moja napaka je vsekakor bila, ker sem imel zelo visoko mnenje o T-2 in nisem prej preverjal kaj so vse dali v izvršbo (namreč sem jim zaupal, kar je bila velika napaka) čeprav se mi je zdel znesek extremno visok.
Kakorkoli, preko konto kartice ki so mi jo poslali nekaj mesecev nazaj, sem videl da so mi nemoralno in konc koncev tudi nezakonito zaračunali 6 mesecev odklopljenih storitev.
Ko sem zahteval dvojnike računov (računov takrat nisem prejel), sem videl, da so v računu navedene vse storitve, namreč:
IP SDTV prikljucek 7,50 eur (9,00 z DDV)
Narocnina 20 MBPS / 1MBPS (Brez TP) 29,17 eur (35,00 z DDV)
Programsha shema paket L 5,83 eur (7,00 eur z DDV)
katere so bile odklopljene! Ko dobim kakšen odgovor od T-2 se vedno nanašajo na splošne pogoje, ampak splošni pogoji ne morajo preseči osnovnih zakonov (v katerih jasno piše, da se v računu mora navesti storitev oz. blago za zaračunano vsoto - v mojem primeru kot rečeno so bile navedene polne storitve ki so mi bile odklopljene) - dvojnike imam seveda shranjene.
Zato vas sedaj T-2 tukaj sprašujem če mi lahko posredujete kontaktni naslov (email ali poslovni naslov) vašega direktorja da mu napišem pritožbo, saj z vami ne vidim več smisla komunicirat ker me enostavno ignorirate. Npr. 25.5 sem napisal T-2 kratek email za kontaktni naslov direktorja za pritožbo in do zdaj ni bilo odgovora, porazno.
Vsekakor bom pritisk stopnjeval, moj naslednji korak je obvestiti medije o tem (Pop Tv, kanal A, Večer....) saj ne bom dopustil da ste me tako ogoljufali in sem tudi šokiran da še vedno vztrajate pri tem.
Seveda, besede so besede, vsaka stran ima svojo verzijo, ampak sem vse hranil na računalniku tako da se lahko jasno vse preveri.
Prilagam email od enega izmed sodelavcev T-2 (ime sem zaenkrat še prekril).
Od T-2 zahtevam povračilo za teh 6 mesecev zaračunanih odklopljenih storitev. Seveda pa bom tudi obvestil medije o tem (če že ne bodo hoteli povrniti, da bodo ljudje vsaj izvedeli o praksi ki jo izvaja T-2)
Email od T-2
Spoštovani,
prejeli smo vaše sporočilo.
Želeli bi vas obvestiti, da je bil z dnem 19.5.2010 vaš priključek začasno izklopljen. Skladno s Splošnimi pogoji se po poteku 30 dni (ne nujno nemudoma po preteku tridesetih dni) ali več od začasnega izklopa, izvede trajni izklop. Na vašem priključku je bil trajni izklop opravljen 26.11.2010 Trajni izklop priključka oz. mobilnih storitev pomeni enostransko prekinitev pogodbe. Skladno z cenikom administrativnih storitev se izvedba trajnega izklopa zaračuna v višini 30 EUR. Prav tako se storitve v času začasnega izklopa še vedno zaračunajo, saj z izklopom pogodba ni prekinjena temveč gre le za začasni izklop zaradi neplačila, ki se sprosti po plačilu zapadlih obveznosti.
Vaše sporočilo smo posredovali skladno z vašim sporočilom v oddelek za izvršbe, kjer vam bodo pripravili odgovor na vaša vprašanja.
Za razumevanje se vam zahvaljujemo.
Za vsa dodatna pojasnila in informacije smo vam na voljo. Veseli bomo vašega sporočila.
Lepo vas pozdravljam,
(ime sem zaenkrat prekril)
Moram pa priznat, da mi je totalno nedojemljivo da se moram tako močno truditi, da se mi povrne denar za kateraga ni bilo nobenih storitev, neverjetno.
Mislim da to marsikaj pove o moralnih načelih T-2.
Upam da vsaj ta moj post na forumu ne bo ignoriran.
Lp
Rok