Težave z Gigaset A120
Objavljeno: 9. Nov 2014 ob 11:41
Pred nekaj časa so nam v službi zamenjali telefon s tistega črnega (ne spomnim se imena), ki smo ga imeli prej je bilo zvonenje in slušalka izredno tiha.
Najbrž zaradi več letne uporabe - prahu ipd.
No sedaj imamo Gigaset A120 in ta telefon je milo rečeno zanič. Funkcij nima nobenih, niti seznama klicev, kaj šele možnosti izklopa čakajočega klica ali kaj podobnega.
Sem klical že na podporo pred tedni in mi je model hotel prodat, da lahko naredim preusmeritev čeprav sem izrecno rekel, da hočem izklopit čakajoč klic.
Torej t-2 ve za težavo ampak poskušajo uporabnike sfurat, da naredijo preusmeritev drugam.
Tudi zvok slušalke je za en drek. Kot, da bi se pogovarjal po telefonu leta 2000. Vsak dan naredimo vsaj po 100 klicev z vseh možnih omrežij po SLO in je povsod zadeva slaba.
Pa še nekaj za preusmeritev sem prej pritisnil 2 tipki plus številko sedaj moram pa pritisnit 5 tipk plus številko. Niti ne moram poklicati nekoga nazaj, ker NI SEZNAMA KLICEV!!!
Kot, da bi se nam BMW pokvaril in bi nam potem dali Yugota.
Zadevo sem poslal na info@ vsaj 2 tedna nazaj in so rekli, da so posredovali naprej potem pa ni bilo nobenega odziva od njih.
Najbrž zaradi več letne uporabe - prahu ipd.
No sedaj imamo Gigaset A120 in ta telefon je milo rečeno zanič. Funkcij nima nobenih, niti seznama klicev, kaj šele možnosti izklopa čakajočega klica ali kaj podobnega.
Sem klical že na podporo pred tedni in mi je model hotel prodat, da lahko naredim preusmeritev čeprav sem izrecno rekel, da hočem izklopit čakajoč klic.
Torej t-2 ve za težavo ampak poskušajo uporabnike sfurat, da naredijo preusmeritev drugam.
Tudi zvok slušalke je za en drek. Kot, da bi se pogovarjal po telefonu leta 2000. Vsak dan naredimo vsaj po 100 klicev z vseh možnih omrežij po SLO in je povsod zadeva slaba.
Pa še nekaj za preusmeritev sem prej pritisnil 2 tipki plus številko sedaj moram pa pritisnit 5 tipk plus številko. Niti ne moram poklicati nekoga nazaj, ker NI SEZNAMA KLICEV!!!
Kot, da bi se nam BMW pokvaril in bi nam potem dali Yugota.
Zadevo sem poslal na info@ vsaj 2 tedna nazaj in so rekli, da so posredovali naprej potem pa ni bilo nobenega odziva od njih.