Stran 1 od 2

Poletna osvežitev 2015, -25% za 2 leti, mobilni paketi

Objavljeno: 22. Jun 2015 ob 18:19
Napisal/-a MrTwelveTrees
- 25% popusta za 24 mesecev na vse pakete T-2, T-3 in T-4 .... za 2 leti (novi naročniki)

in rahlo spremenjeni paketi, ki bodo novim in obstoječim naročnikom T-2 in T-4 paketov omogočali več svobode pri izbiri načina komunikacije.

V T-4 paketih bo mogoče vklopiti dve mobilni XS naročnini in ju tudi poljubno nadgraditi. V T-2 TV+TEL paketu pa bo mogoče namesto stacionarne telefonije v paket vklopiti mobilno telefonijo.

Akcija »več nas je ceneje je« še vedno velja samo za številke, ki niso del paketa.

Re: Poletna osvežitev 2015, -25% za 2 leti, mobilni paketi

Objavljeno: 22. Jun 2015 ob 20:57
Napisal/-a maxus
Vse kaže, da se bomo stari naročniki T-3 paketov pod nosom obrisali...

Re: Poletna osvežitev 2015, -25% za 2 leti, mobilni paketi

Objavljeno: 22. Jun 2015 ob 21:09
Napisal/-a webmaher
za koliko časa moraš prekiniti, da se potem smatraš za novega naročnika in dobiš vse ugodnosti ...

Re: Poletna osvežitev 2015, -25% za 2 leti, mobilni paketi

Objavljeno: 23. Jun 2015 ob 07:21
Napisal/-a matjaz1
Kaj pomeni, da lahko brez menjave paketa kot stari naročnik ip telefon naročnino zamenjam za mobilno? Ker ip telefona sploh še nisem imel priključenega.

Re: Poletna osvežitev 2015, -25% za 2 leti, mobilni paketi

Objavljeno: 23. Jun 2015 ob 09:12
Napisal/-a Alex
MrTwelveTrees napisal/-a:- 25% popusta za 24 mesecev na vse pakete T-2, T-3 in T-4 .... za 2 leti (novi naročniki)

V T-4 paketih bo mogoče vklopiti dve mobilni XS naročnini in ju tudi poljubno nadgraditi.Akcija »več nas je ceneje je« še vedno velja samo za številke, ki niso del paketa.
Torej, kako vključim drugo XS naročnino? Servisne strani?

Re: Poletna osvežitev 2015, -25% za 2 leti, mobilni paketi

Objavljeno: 24. Jun 2015 ob 07:35
Napisal/-a Pekl
Zgleda, da bomo morali stari naročniki za nekaj časa prekiniti pogodbo in odditi k konkurenci... potem se bodo mogoče na T-2 začeli zavedati, da zgubljajo stare naročnike, za katere že nekaj časa ni bilo nobene ugodnosti.... počasi že razmišljam v tej smeri.... :(

Re: Poletna osvežitev 2015, -25% za 2 leti, mobilni paketi

Objavljeno: 24. Jun 2015 ob 09:11
Napisal/-a roCkY
Imaš možnost izbire.

Firma mora preživeti s povprečno ceno, ki jo doseže.
Dolgoročno si ISP-ji delajo medvedjo uslugo z dumping cenami za nove naročnike. Z vezavami in temi forami pa ni začel T-2 pač pa so ostali sprožili kolesje kolikor se spomnim.
Folk pa v veliki meri grabi vse samo da piše "AKCIJA". Dolgoročno pa propade proizvajalec oz. gredo firme v tuje roke. Recimo živilska industrija v SLO... TS je pa itak na isti poti le, da je nekakšen nacionalni interes z 50 let staro infrastrukturo..

Re: Poletna osvežitev 2015, -25% za 2 leti, mobilni paketi

Objavljeno: 24. Jun 2015 ob 09:46
Napisal/-a Pekl
Ja, ti ki imaš optiko lahko tako govoriš.... na moji lokaciji so mi že telefonsko zagotovili, da se bo lahko nanjo priklopiti že konec prejšnjega leta, pa še vedno ni sledi optike pred mojo hišo... verjamem, da je potrebno preživeti, vendar lahko bi se vsaj malo potrudili za tiste, ki jih "sponzoriramo" že od samega začetka :(

Re: Poletna osvežitev 2015, -25% za 2 leti, mobilni paketi

Objavljeno: 16. Jul 2015 ob 22:43
Napisal/-a ally12
Zadeva res ne sovpada povsem s temo... Če pa imaš malo domišljije, pa zelo...

Prosim vas za oceno in mnenje spodaj opisanega primera. Jaz smatram, da je T2 v mojem primeru ravnal najprej pohlepno, nato še precej vzvišeno.

Opis situacije:

Spoštovani,

v Kranj sem se preselil skupaj z mojo partnerko v septembru 2006. Kmalu po preselitvi mi je kolega predstavil vaše podjetje kot zanesljivega partnerja na področju telekomunikacij. To je bil glavni vzrok, da sva se s partnerko v oktobru 2006 odločila, da bova za telekomunikacijske storitve uporabljala omrežje T-2. V tem času smo postali družina in bili, moram priznati, zelo zadovoljni z vašimi storitvami. Morem reči, da ste z našim sodelovanjem lahko zadovoljni tudi vi, saj smo v vsem tem času preverili celotno vašo ponudbo, prav tako nismo zaostajali z izpolnjevanjem naših obveznosti. Res smo se nekajkrat tudi pritožili, glavna pritožba pa je bila, če me spomin ne vara, pred dobrima dvema letoma, ko sem zavračal plačilo za izgubo SIM kartice v višini 10€, kar se mi kot dolgotrajnemu uporabniku res ni zdelo ustrezno. Žal se moram oglasiti še enkrat, saj menim, da ste napako ponovili.

V začetku leta smo prodali stanovanje na naslovu Ul. Gorenjskega odreda 16, Kranj. Primopredajo stanovanja smo izvedli 31. marca. Naslednji dan sva se z novo lastnico osebno oglasila v vašem centru v Kranju. Zaradi dobrih izkušenj z vašim podjetjem sem ji priporočil vaše storitve. Gospa se je odločila za vas, čeprav je takrat potrebovala samo televizijo in bi za svoje potrebe lahko izbrala drugega ponudnika. Mi smo svoj paket prenesli na drug naslov ter drugega uporabnika, točneje uporabnico, in ga celo nadgradili. V novo stanovanje se bomo vselili predvidoma konec poletja. Prepričani smo bili, da bomo tudi tam zadovoljni uporabniki vaših storitev. Žal nas vaše poteze odvračajo od tega in vodijo k preverjanju, kaj ponujajo ostali ponudniki telekomunikacij na trgu.

Naj predstavim plačila na vaš račun po primopredaji stanovanja na naslovu Ul. Gorenjskega odreda 16, Kranj – pred tem smo vse obveznosti od leta 2006 poravnali večinoma na rok plačila:
16. 4. 2015 plačilo računa storitev za marec 2015 – 46,72€ (storitve, koriščene na zgoraj napisanem naslovu),
19. 5. 2015 plačilo računa storitev za april 2015 – 63,97€ (storitve na novem naslovu pod drugo uporabnico, na katero smo 1. 4. prenesli naš paket),
12. 6. 2015 plačilo računa storitev za maj 2015 – 54,24€,
16. 6. 2015 plačilo računa storitev za april 2015 – 26,38€ (storitve, koriščene na zgoraj napisanem naslovu).
Skupni znesek plačil znaša 191,31€.

Mislim, da lahko zanesljivo trdim, da je zadnji račun v višini 26,38€ z našega vidika neupravičen. Kot sem že navedel, smo stanovanje predali novi lastnici 31. marca. 1. aprila smo v vašem centru prekinili sodelovanje, oziroma točneje, ga prenesli na drugo uporabnico na drugi naslov. Storitev na prvem naslovu nismo uporabljali, uporabljala pa jih je nova lastnica. Vem, v vaših splošnih pogojih imate določen rok odklopa. V našem primeru je evidentno, da ne gre za odklop niti za priklop, v obeh primerih gre za spremembo podatkov nosilca in spremembo paketa. Na naslovu Ul. Gorenjskega odreda 16, Kranj je gospa prešla iz paketa T3 na televizijski paket, na drugem naslovu pa smo mi prejšnji paket nadgradili na paket T4 Mega. In za ta dva prehoda ste nam zaračunali skoraj 40€ (račun v višini 26,38€ in račun v višini 63,97€ - delno). Mislim, da je to še bolj sporno, če pogledamo vaše oglase, v katerih obljubljate »ambasadorjem« vaših storitev dobropis v višini 40€. Za pridobitev bonusa bi moral novi naročnici dati ambasadorsko kodo, a sem jo sam pripeljal skoraj za roko v vaš center, kar bi se lahko po tekstu na vaši spletni strani ocenjevalo kot misija nemogoče. Kljub jasni situaciji vaša uslužbenka ni omenila možnosti bonusa. Na našo škodo, in v vašo korist, ste ta bonus v našem primeru pripisali sebi.

Težavo bi predstavil v reklamaciji, a sem zamudil rok. Račun sem videl prepozno, saj sem imel vključeno storitev E-račun in je račun bil v spletni banki. To je bil vzrok, da sem račun plačal, hkrati pa sem se odločil, da vas opozorim na težavo. Ne pričakujem vračila denarja, pričakujem pa dobropis v višini 26,38€ ali bonus v višini zneska za nakup v T-2 klubu. Moje mnenje je, da tudi v bodoče takih primerov ne bi smeli reševati tako enostransko ali, bolj grobo rečeno, pohlepno. Z reševanje takih primerov z mislijo na nas uporabnike bi zanesljivo pridobili prednost pred konkurenti, situacijo pa bi lahko ocenili kot takšno, kot mora biti.

Prijazen pozdrav,
vaš dolgotrajni uporabnik Aleš Ošljak

Odgovor reklamacijske službe:

Spoštovani,
pošiljamo vam odgovor v postopku pred operaterjem, ki se nahaja na servisnih straneh ali na tej povezavi: ODGOVOR
Za vse dodatne informacije smo Vam na voljo 24 ur na dan na naslovu info@t-2.net in na brezplačni telefonski številki 080 64 64.
Pokličete nas lahko vse dni v tednu, tudi ob sobotah, nedeljah in praznikih.
Veseli bomo vašega klica.
Lepo vas pozdravljamo.
Vaš T-2

Re: Poletna osvežitev 2015, -25% za 2 leti, mobilni paketi

Objavljeno: 16. Jul 2015 ob 22:53
Napisal/-a ally12
Odgovor je poslan v .pdf datoteki, ki je ne morem naložiti, mislim pa, da tudi link ne deluje. Tako sem skopiral še tekst iz PDF-ja.

Zadeva: Odgovor na reklamacijo računa za mesec april 2015

Spoštovani!

Prejeli smo reklamacijo računa za mesec april 2015, v kateri navajate nestrinjanje z izdanim računom za april 2015. Trdite, da bi moral biti prenos naročniškega razmerja urejen s koncem marca 2015
oziroma začetkom aprila 2015.

Sporočamo vam, da je reklamacijski rok za vse mesece pred junijem 2015 že zamujen. Skladno s Splošnimi pogoji poslovanja družbe T-2 d.o.o. lahko naročnik ali končni uporabnik poda reklamacijo v
roku petnajstih (15) dni od datuma prejema računa za posamezni mesec. Reklamacije za april 2015 tako nismo obravnavali.

Obveščamo vas, da je s tem odgovorom podana končna odločitev operaterja v zadevi.
Pravni pouk: Zoper to odločitev je dopustno v petnajstih (15) dneh od vročitve vložiti predlog za rešitev spora na Agencijo za komunikacijska omrežja in storitve Republike Slovenije.

Z lepimi pozdravi!

T-2 d.o.o.

Re: Poletna osvežitev 2015, -25% za 2 leti, mobilni paketi

Objavljeno: 17. Jul 2015 ob 09:14
Napisal/-a rossi
Včasih so zaračunavali priklope... (mobilni operaterji jih še vedno)... danes pa zaračunajo odklope oz. prenose. Nekje morajo pokasirat.

Sicer pa je imelo več ljudi težavo z definicijami novi/stari/obstoječi uporabnik. Občasno si to razlagajo tako kot je njim ugodneje. V mojem primeru sem na istem naslovu, isti priključek že od leta 2006 z vmesnimi spremembami plačnikov (od očeta na mamo, in potem na mene, pa na firmo, pa nazaj... ) in sem uradno naročnik T-2 samo 2 leti ;)

Re: Poletna osvežitev 2015, -25% za 2 leti, mobilni paketi

Objavljeno: 29. Jul 2015 ob 00:07
Napisal/-a N7
Me prav zanima ali bom štel za "novega" naročnika sedaj, ko mi bodo storitve prek Debitela ukinili.

Re: Poletna osvežitev 2015, -25% za 2 leti, mobilni paketi

Objavljeno: 31. Jul 2015 ob 14:11
Napisal/-a Pekl
Za stare in zveste naročnike ni bilo pametnih akcij že kar pomnim...niti ne vem, če so kdaj bile... mogoče v prvih 2 letih uporabe T-2.... to je pa že daljnega leta 2007-2009... resno razmišljam in gledam, da bom šel h konkurenci...

Re: Poletna osvežitev 2015, -25% za 2 leti, mobilni paketi

Objavljeno: 31. Jul 2015 ob 15:20
Napisal/-a kitl
Seveda so akcije spremniš paket in koristiš popust.

Re: Poletna osvežitev 2015, -25% za 2 leti, mobilni paketi

Objavljeno: 31. Jul 2015 ob 16:38
Napisal/-a Pekl
In potem po nekaj mesečni akciji plačujem vedno več.... sem večkrat že računal, pa se ne izide... žal