Zadeva res ne sovpada povsem s temo... Če pa imaš malo domišljije, pa zelo...
Prosim vas za oceno in mnenje spodaj opisanega primera. Jaz smatram, da je T2 v mojem primeru ravnal najprej pohlepno, nato še precej vzvišeno.
Opis situacije:
Spoštovani,
v Kranj sem se preselil skupaj z mojo partnerko v septembru 2006. Kmalu po preselitvi mi je kolega predstavil vaše podjetje kot zanesljivega partnerja na področju telekomunikacij. To je bil glavni vzrok, da sva se s partnerko v oktobru 2006 odločila, da bova za telekomunikacijske storitve uporabljala omrežje T-2. V tem času smo postali družina in bili, moram priznati, zelo zadovoljni z vašimi storitvami. Morem reči, da ste z našim sodelovanjem lahko zadovoljni tudi vi, saj smo v vsem tem času preverili celotno vašo ponudbo, prav tako nismo zaostajali z izpolnjevanjem naših obveznosti. Res smo se nekajkrat tudi pritožili, glavna pritožba pa je bila, če me spomin ne vara, pred dobrima dvema letoma, ko sem zavračal plačilo za izgubo SIM kartice v višini 10€, kar se mi kot dolgotrajnemu uporabniku res ni zdelo ustrezno. Žal se moram oglasiti še enkrat, saj menim, da ste napako ponovili.
V začetku leta smo prodali stanovanje na naslovu Ul. Gorenjskega odreda 16, Kranj. Primopredajo stanovanja smo izvedli 31. marca. Naslednji dan sva se z novo lastnico osebno oglasila v vašem centru v Kranju. Zaradi dobrih izkušenj z vašim podjetjem sem ji priporočil vaše storitve. Gospa se je odločila za vas, čeprav je takrat potrebovala samo televizijo in bi za svoje potrebe lahko izbrala drugega ponudnika. Mi smo svoj paket prenesli na drug naslov ter drugega uporabnika, točneje uporabnico, in ga celo nadgradili. V novo stanovanje se bomo vselili predvidoma konec poletja. Prepričani smo bili, da bomo tudi tam zadovoljni uporabniki vaših storitev. Žal nas vaše poteze odvračajo od tega in vodijo k preverjanju, kaj ponujajo ostali ponudniki telekomunikacij na trgu.
Naj predstavim plačila na vaš račun po primopredaji stanovanja na naslovu Ul. Gorenjskega odreda 16, Kranj – pred tem smo vse obveznosti od leta 2006 poravnali večinoma na rok plačila:
16. 4. 2015 plačilo računa storitev za marec 2015 – 46,72€ (storitve, koriščene na zgoraj napisanem naslovu),
19. 5. 2015 plačilo računa storitev za april 2015 – 63,97€ (storitve na novem naslovu pod drugo uporabnico, na katero smo 1. 4. prenesli naš paket),
12. 6. 2015 plačilo računa storitev za maj 2015 – 54,24€,
16. 6. 2015 plačilo računa storitev za april 2015 – 26,38€ (storitve, koriščene na zgoraj napisanem naslovu).
Skupni znesek plačil znaša 191,31€.
Mislim, da lahko zanesljivo trdim, da je zadnji račun v višini 26,38€ z našega vidika neupravičen. Kot sem že navedel, smo stanovanje predali novi lastnici 31. marca. 1. aprila smo v vašem centru prekinili sodelovanje, oziroma točneje, ga prenesli na drugo uporabnico na drugi naslov. Storitev na prvem naslovu nismo uporabljali, uporabljala pa jih je nova lastnica. Vem, v vaših splošnih pogojih imate določen rok odklopa. V našem primeru je evidentno, da ne gre za odklop niti za priklop, v obeh primerih gre za spremembo podatkov nosilca in spremembo paketa. Na naslovu Ul. Gorenjskega odreda 16, Kranj je gospa prešla iz paketa T3 na televizijski paket, na drugem naslovu pa smo mi prejšnji paket nadgradili na paket T4 Mega. In za ta dva prehoda ste nam zaračunali skoraj 40€ (račun v višini 26,38€ in račun v višini 63,97€ - delno). Mislim, da je to še bolj sporno, če pogledamo vaše oglase, v katerih obljubljate »ambasadorjem« vaših storitev dobropis v višini 40€. Za pridobitev bonusa bi moral novi naročnici dati ambasadorsko kodo, a sem jo sam pripeljal skoraj za roko v vaš center, kar bi se lahko po tekstu na vaši spletni strani ocenjevalo kot misija nemogoče. Kljub jasni situaciji vaša uslužbenka ni omenila možnosti bonusa. Na našo škodo, in v vašo korist, ste ta bonus v našem primeru pripisali sebi.
Težavo bi predstavil v reklamaciji, a sem zamudil rok. Račun sem videl prepozno, saj sem imel vključeno storitev E-račun in je račun bil v spletni banki. To je bil vzrok, da sem račun plačal, hkrati pa sem se odločil, da vas opozorim na težavo. Ne pričakujem vračila denarja, pričakujem pa dobropis v višini 26,38€ ali bonus v višini zneska za nakup v T-2 klubu. Moje mnenje je, da tudi v bodoče takih primerov ne bi smeli reševati tako enostransko ali, bolj grobo rečeno, pohlepno. Z reševanje takih primerov z mislijo na nas uporabnike bi zanesljivo pridobili prednost pred konkurenti, situacijo pa bi lahko ocenili kot takšno, kot mora biti.
Prijazen pozdrav,
vaš dolgotrajni uporabnik Aleš Ošljak
Odgovor reklamacijske službe:
Spoštovani,
pošiljamo vam odgovor v postopku pred operaterjem, ki se nahaja na servisnih straneh ali na tej povezavi:
ODGOVOR
Za vse dodatne informacije smo Vam na voljo 24 ur na dan na naslovu
info@t-2.net in na brezplačni telefonski številki 080 64 64.
Pokličete nas lahko vse dni v tednu, tudi ob sobotah, nedeljah in praznikih.
Veseli bomo vašega klica.
Lepo vas pozdravljamo.
Vaš T-2