Stran 1 od 3

IP - geocentrex

Objavljeno: 27. Sep 2006 ob 21:28
Napisal/-a malinovc
V manjši firmi (4 X ISDN, 3 X PTSN) bi zamenjali Telekom centreks za T-2 IP - geocentrex (imamo poslovalnico na drugi lokaciji). Internet že imamo pri T-2. Številke bi seveda radi prenesli, tako da se ohranijo. Me pa nekaj moti, namreč zasledil sem, da pri izhodnih klicih klicani vidi vedno isto "nosilno" (np. 252 XX 50) številko, neodvisno od tega s katerega aparata (recimo 252 XX 51) ga kličeš. Ali to drži? Ali to pomeni, da mora tisti, ki se oglaša na tel. aparat s "nosilno" številko, klice vezati k drugim uporabnikom ali je to avtomatsko?

Pa še nekaj: Ali se vedno ko te nekdo kliče sliši glas da je številka prenesena?

Objavljeno: 27. Sep 2006 ob 22:29
Napisal/-a Krypto
Na tvoj prvi odstavek ti žal ne morem ponudit konstruktivnega odgovora. Kar se pa tiče glasu o preneseni številki, ja, vedno se sliši.

Re: IP - geocentrex

Objavljeno: 27. Sep 2006 ob 22:46
Napisal/-a Palček
malinovc napisal/-a:Pa še nekaj: Ali se vedno ko te nekdo kliče sliši glas da je številka prenesena?
Edino če tisti ki kliče v T-2 to sam izklopi na 080 80 60.

Objavljeno: 28. Sep 2006 ob 15:18
Napisal/-a Krypto
Sam to pomeni da to mora narediti VSAK, ki te kliče, kar je pa precej nerodno :)

Objavljeno: 28. Sep 2006 ob 15:23
Napisal/-a Palček
Ja tako je.

To je narejeno zgolj zaradi varstva potrošnikov, da le ti vedo, da kličejo 'v drugi tarifi'. Tako so mi rekli na Telekomu.

Objavljeno: 28. Sep 2006 ob 17:36
Napisal/-a mitja_i
Glede prvega vprašanja pa je s številkami tako, kot želi stranka. Izhodni klici so lahko "vezani" iz ene številke, dohodne pa so seveda lahko direktne. Lahko se pa odločiš za to, da zvoni najprej na eno, potem čez par sekund tudi na drugo... Res, da se sprogramirat karkoli.

Samo potrebno je točne želje sporočiti pismeno na T-2, Brnčičeva 41, 1000 Ljubljana.

Več informacij lahko podajo tudi na klicnem centru.

Objavljeno: 28. Sep 2006 ob 19:14
Napisal/-a malinovc
Zdaj, ko smo to razčistili me zanima še nekaj. Ali je možno pri vsakem telefonskem aparatu zraven priključiti tudi PC, ki bi imel dostop do interneta?

Objavljeno: 28. Sep 2006 ob 19:30
Napisal/-a mitja_i
Ne, vsaka naprava mora imeti svoj kabel - telefon ali računalnik. Na telefon ne moreš vezati naprej računalnika

Objavljeno: 28. Sep 2006 ob 23:22
Napisal/-a stary
Je pa še ena razlika med ISDN telefonijo in IP, ki jo vidiš šele takrat, ko jo poizkusiš v praksi. Vmesni (čakajoči klic) je bil pri ISDN nekaj povsem samoumevnega in deluje enako kot pri GSMih, pri T-2 pa je neuporaben, tako da je v firmah potrebno predvsem najprej razčistiti, ali se čakajočemu klicu lahko odpovemo. Namreč, če sem navajen z nekom čvekati pol ure po telefonu, pa me vmes zmoti kak bolj nujen klic, sem zdaj lahko pšrekinil manj pomemben pogovor in se takoj oglasil "pomembnemu"; ali pa sem po koncu pogovora lahko pogledal listo tistih, ki so me med pogovorom klicali. Ne eno, ne drugo pri T2jevi IP telefoniji ni mogoče.

Posledica: nekdo bo rekel: "že dve uri te kličem, pa imaš ves čas zasedeno...", ali pa: "sem te desetkrat klical, pa ne dvigneš telefona". Če imaš namreč storitev čakajočega klica (ki je po defaultu na T2 izključena) vključeno, potem vmesni klic samo plašno zapiska v slušalki, nič pa ne veš KDO kliče, ne sproti in ne kasneje, ko končaš prvotni pogovor. Če jo nimaš vključene, pa pač klicatelju javlja, da je zasedeno.

Na prvi pogled nepomembno, a za tistega, ki je imel doslej ISDN, precej neprijetna sprememba.

Objavljeno: 29. Sep 2006 ob 03:31
Napisal/-a stary
To se bo poštimalo!
Se resno dela kaj na tem? Na Helpdesku so mi pred časom rekli, da ne.

Objavljeno: 14. Dec 2006 ob 22:15
Napisal/-a veiztex
LP

Kar se tice cakajocih klicev pri firmah je to drugace kot pri navadnih uporabnikih, kar se celo vidi tudi navzven saj poslovni uporabniki dobijo drugacen telefon in so cakajoci klici cisto samoumevni se pa dela tudi za Belcota da bo delalo.

Za poslovne uporabnike nevem nisem siguren se pa mi zdi da se da
tudi racunalnik priklopit na telefon seveda ce je ta swissvoice IP10S
ki ga dobijo firme.

Objavljeno: 15. Dec 2006 ob 01:50
Napisal/-a pack
Sam ti maš računalnike ponavadi vezane preko routerja (ki skrbi za povetavo z internetom, da so PCji v mreži, skupna raba datotek, printerji, ...), telefoni grejo pa direkt na Vood oz. CPE napravo, kaj ne?? Ali bi tudi IP telefone lahko vezal preko routerja?

Objavljeno: 15. Dec 2006 ob 10:29
Napisal/-a veiztex
LP

Koker js vem podjetja lahko dobijo celo d classo IPjev in jim ni potrebno imeti ruterjev in so vezani na switch, ki pa normalno omogoca shering in mrezo, shering printerja,...

Objavljeno: 15. Dec 2006 ob 14:38
Napisal/-a pack
... imaš pa še kakšen server vmes oz. namesto routerja (Ms SBS; linux, gateway, ...) ... Mogoče sem mal za časom, sam a ni bolje (varneje) imet svojo lastno interno mrežo oblike 192.168.X.X (ki je za tvojim firewallom in raznimi drugimi zaščitami)?

Objavljeno: 15. Dec 2006 ob 15:59
Napisal/-a Bine
mitja_i napisal/-a:Glede prvega vprašanja pa je s številkami tako, kot želi stranka. Izhodni klici so lahko "vezani" iz ene številke, dohodne pa so seveda lahko direktne. Lahko se pa odločiš za to, da zvoni najprej na eno, potem čez par sekund tudi na drugo... Res, da se sprogramirat karkoli.

Samo potrebno je točne želje sporočiti pismeno na T-2, Brnčičeva 41, 1000 Ljubljana.

Več informacij lahko podajo tudi na klicnem centru.
Tole pa ne bo držalo.
Jaz že od samega začetka čakam, kdaj se bodo vsi naši aparati navzven "videli" z isto cifro.
In zaenkrat tega še vedno nisem dočakal :twisted:

veiztex napisal/-a:LP

Kar se tice cakajocih klicev pri firmah je to drugace kot pri navadnih uporabnikih, kar se celo vidi tudi navzven saj poslovni uporabniki dobijo drugacen telefon in so cakajoci klici cisto samoumevni se pa dela tudi za Belcota da bo delalo.

Za poslovne uporabnike nevem nisem siguren se pa mi zdi da se da
tudi racunalnik priklopit na telefon seveda ce je ta swissvoice IP10S
ki ga dobijo firme.
Tudi tole še vedno ne drži.
Imamo IP10S in me ravno to nervira, da se ne vidi čakajočih klicev.