Stran 1 od 2

Zaposleni na Helpdesku

Objavljeno: 28. Sep 2006 ob 09:06
Napisal/-a Balonar
Zdravo!

Danes sem urgiral na včerajšnje urgiranje, glede na to da na telefonu že drugi dan sveti lučka in piše Pri. Streznik.

Gospodiču nan heldepsku sem povedal, da od včeraj čakam na vzpostavitev linije, nakar on meni, da je od tudi na Siolu čakal dva meseca .. pa še potem nič ni delal.

Pa kaj mene briga Siol in njegovi problemi, da ne govorim o njegovem arogantnem glasu. Ko sem povišal glas, ker meni nekdo na helpdesku res ne bo govoril koliko je pomembno ali ni pomembno,če telefon dela ali nedela en dan, je zadeva stekla in je začel zapisovati napako.

Navadni Nimda, v enem postu sem bral, da se kdaj pa kdaj pohvališ g. Turk-u .. povej mu ob priliki še to ...

Telefon meče ven sedaj vsak drug dan.

Začele so se pojavljati kockice na programih, dva dni nazaj mi je celo zmrznilo vse skupaj.

In še nekaj, ko slišim famozni stavek "Ste resetirali ...." se mi pa dvignejo kocine še na tazadnji ... a si na helpdesku mislijo, da imamo vsi modeme in kablovje kar na mizi na dohvat ruke .. ali je možno, da ima kdo kakšno kablovje kje napeljano po kanalih, in modeme in voode, kje v kakšnih omaricah !?

. res sem slabe volje!

Objavljeno: 28. Sep 2006 ob 09:51
Napisal/-a HitRi
To je tvoj problem če ti nočeš resetirati opreme čeprav se večinoma napak reši s tem. Zarad mene ti lahko kocine tud kje drugje grejo pokonc če sam ne boš resetiral opreme ti noben drug ne bo pomagal. Glede zaposlenih na helpdesku, če se VI derete na njih in po domače jebete vse živo ne pričakujte da se bo napaka rešila hitreje. Če mate kakšno pritožbo pošljte pisno na brnčičevo :).

P.S. Ne pozabite resetirati opreme mogoče vam bo pol telefonija začela delovati :twisted:

Objavljeno: 28. Sep 2006 ob 10:02
Napisal/-a makre
Prvič ko napako javite se jo poskša takoj urediti, vendar če se je ne da se napako posreduje naprej. Nekatere stranke kličejo večkrat na dan in pravijo da se zadeva še ni uredila...HALOOO Siolovci so še hujši pa še več dnarja ti vzamejo za nedelovanje. Če imaš opremo v omari se oprema hitreje segreva in lahko umre... :P npr. ali vam lučka link utripa ali gori......ne vem ker jo imam v omari.


P.S. gospod uredite si interno inštalacijo... :evil:

Objavljeno: 28. Sep 2006 ob 10:12
Napisal/-a Balonar
vidim, da nima smisla z vama dvema .. zaključujem .. urejam prek ZS z Nimdo

P.s. preberita še enkrat .. s prstom sledita besedilu, če drugače ne znata

Objavljeno: 28. Sep 2006 ob 10:14
Napisal/-a skydancer
še dobro da smo uporabniki za vse krivi. Meni je gospodič na t-2 rekel da če mi kaj ne paše naj grem pa drugam. Joj, budalo jaz, kaj sem pa povzignil glas. T-2 branite na vse pretege...hvala bogu če niste imeli težav, mi ki pa jih imamo ali smo imeli (in to vsak dan) pa malo drugače razmišljamo. Dejstvo je da so včasih uporabniki krivi, ampak včasih je veljalo da je gost kralj. Naj bo tukaj enako, uporabniki dajemo kruh T-2 in ne obratno.

Obstajajo seveda tudi svetle izjeme na heldesku, ampak so redke.

Objavljeno: 28. Sep 2006 ob 10:22
Napisal/-a T2_Delavec
Povej mi ime ali cifro operaterja!

Objavljeno: 28. Sep 2006 ob 10:23
Napisal/-a HitRi
Obstajajo taki uporabniki ki so veseli in tudi taki ki se za vsako malenkost pizdijo. Take upoarbnike srečeš pri vseh opereterjih. Vendar z lepo besedo se daleč pride ni treba žalt zaposlene oziroma še študente ki svojo delo konkretno opravljajo kljub svojim omejenim možnostmi. Rajš se vprašate kaj se dogaja z napako ki jo opereterji prijavijo, to pa je spet drugo poglavje :) :oops: :x :shock: 8) :? :lol: :o :( :) :D :arrow: :idea: :?: :!:

Objavljeno: 28. Sep 2006 ob 10:29
Napisal/-a Balonar
Hitri, mi lahko zaupas koliko pomladi steješ.

.. ko jih bos malo več, ko bos sluzil svoj denar, ko boš toliko zrel, da boš ugotovil, da določene stvari plačuješ in zato morajo delati, potem ne boš tako glupo odgovarjal.

Smatram, da ko tebi telefon ne bo delal cel dan, boš mirno čakal, ker ti nisi uporabnik ki pizdi za vsako malenkost.

Ljudje smo različni imamo različne potrebe in težave, me zanima, kaj bi bilo če bi T2 Helpdesk bil en dan brez telefona? Si se vprašal to? Ne nisi ...

MOJA PRAVICA je, da zahtevam delovanje, ker to plačujem, če ti to toleriraš, ker te kolegi itak pokličejo na GSM, jaz pač ne ..

pa še glede omarice ... ste slišali morda za omarice za fersterker, hifi and stuff? .. ejte se obrnat mal okol sebe pa poguglite .. ne pišite bedarij ..

.. in nihče ni nobenega žalil .. daleč od tega .. vem kaj je bonton, vem pa tudi, da znam dvignat glas ko je treba.

A smo zaključili?

Objavljeno: 28. Sep 2006 ob 10:43
Napisal/-a makre
Sploh ni res da ste uporabniki krivi, samo razumeti je treba da na helpdesku ne morejo delati čudežev. Če se le da stranki pomagajo. Nisem rekel za Vas da mate v omarici ane, ampak povedal sem primer, ki sem ga prebral na forumu. Jest se veselim da bom postal uporabnik t-2. :oops:

Objavljeno: 28. Sep 2006 ob 13:45
Napisal/-a mičito
uni k mate težave z delovanjem T-2 storitev naj vam povem da obstaja dobra vila z "Marsa" ki čekira ta forum in ko je dobre volje reši vse težave sama od sebe, samo napisat jih je treba pa pozdravt marsovce :):):)

Objavljeno: 28. Sep 2006 ob 16:06
Napisal/-a makre
Točno tako, zato se ne takoj "razburjat" , ampak napišite svoj problem in bo mogoč tudi k Vam prišla DOBRA VILA.Z lepo besedo se daleč pride... :D

Objavljeno: 28. Sep 2006 ob 16:29
Napisal/-a Daro
Sicer je zelo pohvalno, da se ljudje, ki imajo težave, lahko obrnejo na "dobre vile" na tem forumu, a vseeno se tudi tako kaže amaterizem T2. Kot tudi piše, je to neuradni forum, torej zakaj bi naj nekdo o svojih težavah pisal tu ne pa klical T2 in zahteval, da oni zadeve uredijo. Pa saj vendar oni ponujajo usluge, za katere vsak mesec izdajo račun, ko pa kaj ne dela pa morajo oni poskrbet za stranko. Dogaja pa se, da niti zlepa niti zgrda nič ne dosežeš. Nadrejenih od onih bumbarjev na help desku ne moreš dobit, tile pa itak nimajo pojma. Kolga so včeraj klicali iz Telekoma, da mu bodo danes vse uredili za prikop in odnesli ADSL modem, kar se je tudi zgodilo. A glej ga šmenta, s T2 ni bilo nikogar. Mislim, kaki je to odnos, da ti potem rečejo, da majo 3 dni časa da ti opremo prinesejo. :shock: :x , v bistvu pa nobeden ni nič vedel, da bi ga naj priklopili. Se prav bojim dneva, ko bi naj sam dobli T2 in ko se bodo po vsej verjetnosti začele težave zaradi pocarjev.
LP
Damijan

Objavljeno: 28. Sep 2006 ob 16:47
Napisal/-a Balonar
makre napisal/-a:Točno tako, zato se ne takoj "razburjat" , ampak napišite svoj problem in bo mogoč tudi k Vam prišla DOBRA VILA.Z lepo besedo se daleč pride... :D
plačujem T2-ju ne dobrim vilam, ne pa da bom odvisen od dobre volje dobrih vil ...

.. da ne bo pomote, cenim delo moderatorjev ..

Objavljeno: 28. Sep 2006 ob 17:01
Napisal/-a kitl
Balonar saj mi je žal za tebe ko imaš skoz neke probleme. Če se tebe prav spomnim si imel tudi s Siolom dosti problemov, kar samo kaže da je pri tebi verjetno problem zelo slaba TK infrastruktura v tvojem kraju. Vglavnem kdor ima probleme pri ADSL-u jih bo imel sigurno še večje pri VDSL-ju to je 100%, ker je VDSL še malce bolj občutljiv kot ADSL-u zato mislim, da kaj velikega nimate za pričakovati dokler vam infrastrukture ne porihta Telkekom Slovenija.

Objavljeno: 28. Sep 2006 ob 17:14
Napisal/-a Balonar
kitl .. popolnoma dopuščam možnost slabe infrastrukture .. bohve kdaj so nazadnje vlekl kaksne nove kable "around the block" 8)

... poanta te teme je bila večinoma o Helpdesku :wink:

.. je pa tudi res, da je prvih 14 dni delal tipitopi .. :D