Stran 1 od 3

nezadovoljna stranka

Objavljeno: 5. Dec 2016 ob 20:54
Napisal/-a delkat
Pozdravljeni,

vaša zvesta stranka sem že od leta 2008. v mesecu oktobru sem se z vašim zunanjim sodelavcem dogovorila za menjavo paketa, menjavo tv pilota, stacionarnega telefona in Wi-fi, ki ga dosedaj nismo imeli. A do danes se še vaš serviser ni oglasil pri nas. Vsak teden od 9.11.2016 naprej vas kličem dvakrat tedensko in vsakokrat mi vaši sodelavci zatrjujejo, da me bo eden vaših serviserjev poklical in zadevo uredil. Želela sem dobiti odgovorno osebo na vašem podjetju, da bi zadeva hitreje stekla, a mi vaši zatrjujejo, da to ni mogoče.

Prosim za pomoč

Re: nezadovoljna stranka

Objavljeno: 5. Dec 2016 ob 21:13
Napisal/-a rossi
Tole je neuradni forum t2, ki ima vezo s t2 le toliko kot kdo prostovoljno pomaga. To pritozbo bo treba poslat na info@t-2.net ali pa prek facebooka

Re: nezadovoljna stranka

Objavljeno: 5. Dec 2016 ob 21:50
Napisal/-a jst1
A ni mail info identično call centru? Morda največ in najhitreje dosežeš če na fb pišeš, ker je vidno večim. Al pa u poslovalnico in udari po mizi.


Zna pa bit težava tudi v temu, da nimajo materiala na zalogi v skladišču. Identične težave sem imel ob prehodu na optiko ob prejšnjem stečaju. Pa nihče, no skoraj nihče ni priznal da je težava v tem, da ni materiala.

Poslano z mojega SM-G935F z uporabo Tapatalk

Re: nezadovoljna stranka

Objavljeno: 5. Dec 2016 ob 22:03
Napisal/-a webmaher
@delkat ne se norca delat tu na forumu, lepo prosim... več kot en mesec in zdaj pišeš neumnosti tule gori... pejt raje h konkurenci te že komaj čakajo ampak res no :mrgreen:

Re: nezadovoljna stranka

Objavljeno: 6. Dec 2016 ob 07:29
Napisal/-a ciril88
Daj podatke na ZS pa preverim.

Re: nezadovoljna stranka

Objavljeno: 6. Apr 2017 ob 12:01
Napisal/-a WalkingBlind
Danes sem morala drugič zaporedoma reklamirati račun, saj so mi bile ponovno zaračunane random storitve (ki jih niti nisem naročila niti ne vidim nobene druge logike, po kateri bi bile lahko zaračunane). Ob prvi reklamaciji mi je gospodič razložil, naj plačam celoten znesek in da bom dobila povrnjen dobropis (o katerem do danes ne duha ne sluha). Danes mi je gospodična spet prepričevala, da naj kar plačam vse in bom dobila dobropis. Tokrat sem plačilo zavrnila in zahtevala ponovno izdajo računa skupaj z upoštevanim dobropisom za prejšnji mesec. Vprašanje za tiste, ki ste zaposleni oz. bližje T2: kakšna je verjetnost, da se bo taka izstavitev računa zgodila?

Re: nezadovoljna stranka

Objavljeno: 6. Apr 2017 ob 12:13
Napisal/-a slow_slow
Random storitve?
Lahko mi tudi podatke na ZS sporočiš in pogledam kje se je zataknilo in pomagam, da se uredi.

Re: nezadovoljna stranka

Objavljeno: 6. Apr 2017 ob 12:33
Napisal/-a Prebeznik
Kaj pa sprememba upokojenskega popusta iz 15% na 10%. Brez obvestila komitentom, ki že imajo kao popust 15% do konca trajanja naročniškega razmerja pri podjetju. Nikjer v "drobnemtisku" ni zaslediti,da so možne spremembe oziroma neveljavnost pogodbe.

Re: nezadovoljna stranka

Objavljeno: 6. Apr 2017 ob 12:35
Napisal/-a slow_slow
Verjetno je lahko isto sprememba kot za spremembo cene paketa.
Točno vem pa ne.

Re: nezadovoljna stranka

Objavljeno: 6. Apr 2017 ob 14:26
Napisal/-a odpisani
WalkingBlind napisal/-a:Danes sem morala drugič zaporedoma reklamirati račun, saj so mi bile ponovno zaračunane random storitve (ki jih niti nisem naročila niti ne vidim nobene druge logike, po kateri bi bile lahko zaračunane). Ob prvi reklamaciji mi je gospodič razložil, naj plačam celoten znesek in da bom dobila povrnjen dobropis (o katerem do danes ne duha ne sluha). Danes mi je gospodična spet prepričevala, da naj kar plačam vse in bom dobila dobropis. Tokrat sem plačilo zavrnila in zahtevala ponovno izdajo računa skupaj z upoštevanim dobropisom za prejšnji mesec. Vprašanje za tiste, ki ste zaposleni oz. bližje T2: kakšna je verjetnost, da se bo taka izstavitev računa zgodila?
Sam čakam na povrnjen dobropis že od januarja 2015.

Re: nezadovoljna stranka

Objavljeno: 6. Apr 2017 ob 15:16
Napisal/-a white
Prebeznik napisal/-a:Kaj pa sprememba upokojenskega popusta iz 15% na 10%. Brez obvestila komitentom, ki že imajo kao popust 15% do konca trajanja naročniškega razmerja pri podjetju. Nikjer v "drobnemtisku" ni zaslediti,da so možne spremembe oziroma neveljavnost pogodbe.

https://www.t-2.net/novice/t-2-ugodnost ... ija-senior

Re: nezadovoljna stranka

Objavljeno: 6. Apr 2017 ob 16:12
Napisal/-a Skorc
In kje je "pojasnilo", da se prvotna pogodba enostransko spremeni? Ker
"v sklopu akcije Senior pripada 10% popust na osnovno paketno naročnino, ki velja do konca trajanja naročniškega razmerja ali do spremembe T-2 naročniškega paketa."
Spremenila se je le cena naročniškega pakata in ne naročniški paket. Govorim seveda o starih naročnikih kateri so bili deležni 15% popusta ob "podpisu pogodbe".

"Pridržujemo si pravico do spremembe ponudbe in tiskarskih napak." Ta stavek razumem, da se lahko NOVA akcija spremeni (npr iz 15% na 10%) ali ukine za vse nove naročnike.

Re: nezadovoljna stranka

Objavljeno: 6. Apr 2017 ob 19:42
Napisal/-a PatrikK
Glej spremembe so bile objavljene z podražitvijo cen 1.3.2017, tam je bila tudi ta sprememba senior popusta. Bi se moral pomojem takrat pritožit v roku 30dni.

Re: nezadovoljna stranka

Objavljeno: 7. Apr 2017 ob 07:22
Napisal/-a Prebeznik
V kratkem bo na spletnih straneh pisalo: z 1.7.2017 ukinjamo akcijo Senior. Ni več popusta tudi za tiste, ki so že imeli ta popust "doživljensko". Pričakujemo "lojalnost" še naprej čeprav smo vas malo NA..GN..

"Kaj pa če bo res"?

Re: nezadovoljna stranka

Objavljeno: 7. Apr 2017 ob 07:23
Napisal/-a Skorc
Da se zastopimo, bolje 10% popusta, kot pa nič :) Zmotila me je le zgoraj citirana navedba. Še zdaleč pa ne bi prekinil naročniškega razmerja zaradi zmanjšanja popusta.
Priznati pa moram, da niti nisem zasledil obvestila o spremembi popusta (za "stare" naročnike, ki so pristopli k akciji pred 1.3.2017) - vse se je vrtelo le o zvišanju cen naročniških paketov.