Stran 1 od 1

Izklop

Objavljeno: 11. Avg 2017 ob 14:34
Napisal/-a LEa
Pozdravljeni,
sam T2 me je brez kakršnih obvestil in mojih narečen odklopil iz omrežja. Nakar je potreboval 4 dni da je dal nalog za ponovni priklop.
Od lastnika omrežja GVO sem izvedela da je bilo s strani T2 zahtevano da se priklop izvrši do 23.8.2017.
Kogar koli pokličeš tako vedno dobiš tehnično pomoč rečejo da stvar rešujejo.
Samo da bom pa jaz čakala od datuma izklopa 7.8.2017 pa vse tja do 23.8.2017 za ponovni priklop se mi pa zdi noro.

Ali ima kdo od vas enake izkušnje.
Kaj mi svetujete?

Hvala
Lp

Re: Izklop

Objavljeno: 11. Avg 2017 ob 17:33
Napisal/-a mikrohard
Kar tako malo za hec te že niso odklopili... nek konkreten razlog za odklop je definitivno obstajal. In jaz bi svetoval, da v prihodnosti operaterju ne daš več nobenega razloga za odklop (redno plačevanje računov, upoštevanje splošnih pogojev, itd.).

Izkušenj pa tukaj (k sreči) nimam... ampak če so te fizično odklopili, verjamem, da ponovni priklop (vsaj v birokratski Sloveniji) ne more biti iz danes na jutri.

V koliko se pa motim in je bil odklop neupravičen... potem pa vsekakor reklamirat račun za vsak dan nedelovanja.

Re: Izklop

Objavljeno: 11. Avg 2017 ob 21:58
Napisal/-a MrTwelveTrees
Obstaja razlog zakaj so te izklopili, kar tako na lepe oči to ne počno.

Re: Izklop

Objavljeno: 14. Avg 2017 ob 06:48
Napisal/-a LEa
Njihov odgovor je da so se zmotili, prišlo do napake.
Tudi uradno mi ne povedo kdaj me bodo priklopil, rečejo samo da se ureja.
Pričakujem še pa uraden odgovor.

Re: Izklop

Objavljeno: 14. Avg 2017 ob 16:05
Napisal/-a MrTwelveTrees
Reklamiraj račun ! Glej da ti ne bodo računali kaj od tega.