Stran 1 od 2

Odpoved pogodbe

Objavljeno: 21. Mar 2006 ob 12:36
Napisal/-a BigPoppa
Zanima me,ali je v odpovedi pogodbe potrebno zapisati številko pogodbe (te namreč ni nikjer) in ali je možno pogodbo razdret brez dodatnih stroškov?Aja,nisem še priklopljen,ker bi rado obdržal isdn.Čakam že od 18.11.2005 in mi je tega počasi dovolj.

Objavljeno: 21. Mar 2006 ob 14:20
Napisal/-a FRAN
Napiši običajno odpoved pogodbe (brez št. pogodbe), podpiši, skopiraj dokument, original pa jim obvezno pošlji priporočeno na Brčičevo 41 LJ!

Objavljeno: 21. Mar 2006 ob 19:10
Napisal/-a BigPoppa
V splošnih pogojih piše:
11.člen
Če naročnik brez utemeljenega razloga odstopi od pogodbe pred priključitvijo,je dolžan T-2-ju povrniti dejanske stroške za opravljeno delo.
A kdo ve kaj je za T2 utemeljen razlog?

Objavljeno: 21. Mar 2006 ob 20:03
Napisal/-a gulikoza
Utemeljen razlog bi bil recimo da storitev na tvoji lokaciji ni možna. In vsekakor ni utemeljen razlog da se premisliš ker predolgo čakaš :)

Objavljeno: 21. Mar 2006 ob 20:18
Napisal/-a Nejko
gulikoza napisal/-a:Utemeljen razlog bi bil recimo da storitev na tvoji lokaciji ni možna. In vsekakor ni utemeljen razlog da se premisliš ker predolgo čakaš :)
Zakaj ne, sej v jim tudi piše da ti priklopijo v mesecu dni (t2+telekom), tako da je po mojem mnenju to popolnoma utemeljeno..

LP

Objavljeno: 21. Mar 2006 ob 20:46
Napisal/-a gulikoza
Nope, v pogodbi niti v splošnih pogojih ni nobenih rokov. Roki so samo na T-2 strani in se lahko smatrajo zgolj kot informativni. Sploh ker je za težave s skupno razvezanim dostopom kriv telekom in ne T-2 neposredno.

Objavljeno: 21. Mar 2006 ob 22:05
Napisal/-a BigPoppa
Ja,ampak jaz sem pogodbo podpisal s T2 in ne z Telekomom,tako da je to medsebojno usklajevanje nekako njihov problem.

Torej lahko zdaj samo čakam da me pridejo priklopit,potem pa naslednji danSlika?

Objavljeno: 21. Mar 2006 ob 22:24
Napisal/-a sir.mandic
V pogodbi piše, da so splošni pogoji poslovanja navedeni na njihovi strani v .pdf dokumentu. Tam so navedeni tudi členi pogodbe in čakalni roki. Ta dokument se ne sme smatrati samo informativno. Nanaša se na pogodbo in zato se ga morata T-2 in naročnik držati.

Objavljeno: 21. Mar 2006 ob 22:50
Napisal/-a gulikoza
I'm sorry ampak v splošnih pogojih čakalnih rokov ne najdem. Edino kar piše o čakalnih rokih je da "je vključitev naročnika časovno pogojena z roki, ki so določeni za prej omenjene aktivnosti v pogodbi družbe T-2 z lastnikom krajevne zanke" (beri Telekomom). Ker podrobnosti te pogodbe niso znane, se tudi o rokih ve bolj malo...
BigPoppa, v primeru da aktivnosti za izgradnjo tvojega priključka še niso stekle, lahko pomojem odpoveš pogodbo brez stroškov. Ampak za natačnejše informacije se obrni na T-2.

Objavljeno: 22. Mar 2006 ob 00:19
Napisal/-a FRAN
gulikoza napisal/-a:I'm sorry ampak v splošnih pogojih čakalnih rokov ne najdem. Edino kar piše o čakalnih rokih je da "je vključitev naročnika časovno pogojena z roki, ki so določeni za prej omenjene aktivnosti v pogodbi družbe T-2 z lastnikom krajevne zanke" (beri Telekomom).
Točno tako je :!: . Tudi na naročniški pogodbi ni navedenih nobenih rokov za izvedbo priključka :!: . Torej Naročniška pogodba, ki si jo podpisal, dejansko sploh ni pogodba, ker ne vsebuje rokov. Prosim, da to potrdi kakšen pravnik.

T-2 v svoji ponudbi na spletni strani:

Skladno s pravili, ki jih določa Telekom Slovenije, poteka postopek preključitve iz omrežja Telekoma Slovenije na omrežje T-2 na sledeč način:
Naročnik podpiše pogodbo s T-2.

T-2 izvede pri Telekomu Slovenije povpraševanje o tehnični izvedljivosti tega preklopa. Maksimalni časovni rok v katerem mora Telekom Slovenije odgovoriti je 15 dni.

V primeru pozitivnega odgovora T-2 naroči Telekomu Slovenije preključitev na omrežje T-2 in v imenu naročnika odpove tudi druge storitve, ki so jih opravljali drugi operaterji na naročnikovem telefonskem priključku (ADSL, Televizija preko ADSL, ISDN, PSTN). Maksimalni rok v katerem mora Telekom Slovenije izvršiti preključitev je 14 dni.

T-2 izvede priključitev naročnika najkasneje v treh delovnih dneh po priključitvi telefonske povezave na omrežje T-2.


Ker ti po veliko več kot enem mesecu niso omogočili prilkopa, si pač obupal.

Z podpisom si na T-2 dal zgolj naročilo, katerega lahko prekličeš brez posledic.

Objavljeno: 22. Mar 2006 ob 01:18
Napisal/-a Primus
Točno tako. Če ti v nekem razumnem roku ne dobavijo produkta, lahko pogodbo prekličeš. Razumni rok je 15+15+3 delovnih dni in si ga je postavilo podjetje T-2 samo.
Ne morem si predstavljat, da bi na neko takšno trivialno zadevo kot je internetni priključek čakal 4-6 mesecev. Sej pa nisem naročil hiše.

Objavljeno: 22. Mar 2006 ob 01:32
Napisal/-a sir.mandic
Čakalni rok je 5 dni po Telekomovem preklopu bakrene parice na omrežje T-2. Če pa Telekom Slovenije v roku, ki je določen po pogodbi med T-2 in Telekomom (15 dni + 14 dni), ne naredi preklopa, potem ti kot bodoči naročnik nimaš kej narest. Teoretično bi čakal samo 5 delovnih dni, če bi te Telekom preklopil isti dan, ko je T-2 dal poizvedbo. Ampak verjetno te želi ožeti za še eno naročnino ali 2. :?

Objavljeno: 22. Mar 2006 ob 01:56
Napisal/-a UBR
Glede te cakalne dobe sm jim tut lepo razlozu po tel. Zakaj napisejo 5 dni ce jih pol 20 dni ni......ce bi napisali da je za cakat 30 dni, bi si dau mir in bi caku kolkr bi pac mogu, ne pa da usak dan klicem ku zmesan kje so in pol izpadem se rompipalle.

Objavljeno: 22. Mar 2006 ob 15:56
Napisal/-a zasavje.org
gulikoza napisal/-a:Utemeljen razlog bi bil recimo da storitev na tvoji lokaciji ni možna. In vsekakor ni utemeljen razlog da se premisliš ker predolgo čakaš :)
zakaj pa dajejo na informacije da ti vse napeljejo v roku treh dneh? in ko jih vprašaš a bo to sigurno v treh dneh? pa rečejo da. In potem čakaš 14 dni in več...(torej dejansko od izklopa do njihovega priklopa, ne od pošiljanja pogodbe). mislim da je to dovolj velik razlog da odstopiš od pogodbe.

Objavljeno: 22. Mar 2006 ob 16:27
Napisal/-a mitja_i
T-2 ima šele sedaj bazo povezano direktno s TS in šele od sredine marca TS sporoča točen datum in uro priklopa vsaj dva do tri dni prej. Prej je pač TS preklapljal prej in/ali pozneje pa tega ni sporočal na T-2.
Dejansko se sedaj zadeve umirjajo, edini problem so monterji na bolj "oddaljenih" krajih, ki gredo na teren samo parkrat na teden.