Ljubljanski kabel grozi s tožbo!
Objavljeno: 3. Okt 2006 ob 20:32
Kot kaže, je vse intenzivnejša konkurenca na področju ponujanja medijskih vsebin in dostopa do interneta nekaterim tako izsesala kri iz možganov, da so pozabili na osnovna načela dobrega poslovanja in komunikacije na relaciji stranka-dobavitelj in se raje poslužujejo radikalnejših metod, ki pa na dolgi rok za podjetje nimajo nikakršne perspektive in vodijo zgolj v njihov propad.
Nadaljevanje sledi v eni naslednjih izdaj Financ in/ali 24 ur (po interesu pa še kje drugje) - v primeru, da se stranema v tem tednu ne uspe pogoditi o ustrezni rešitvi. (Zaradi interesov "obravnave" pa več detajlov v tem trenutku ne smem izdati.)
Nadaljevanje sledi v eni naslednjih izdaj Financ in/ali 24 ur (po interesu pa še kje drugje) - v primeru, da se stranema v tem tednu ne uspe pogoditi o ustrezni rešitvi. (Zaradi interesov "obravnave" pa več detajlov v tem trenutku ne smem izdati.)