Primerjava cen ponudnikov trojčkov in četvorčkov
- RobertM
- Moderator
- Prispevkov: 2347
- Pridružen: 24. Dec 2006 ob 12:51
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni optimum BRO FTTH
- Kraj: Okolica Tolmina
Re: Primerjava cen ponudnikov trojčkov in četvorčkov
Dodaj še stolpec "uporabniške izkušnje"
-
- Nadebudnež
- Prispevkov: 355
- Pridružen: 21. Mar 2006 ob 17:03
- T-2: Še nimam
- Paket: Nimam več!
- Kraj: Vidim, da nič ne vidim.
Re: Primerjava cen ponudnikov trojčkov in četvorčkov
Evo uporabniške izkušnje iz prve roke!
Na podlagi svojih izračunov ugotovim, da bo potrebno menjati vsaj paket, če že ne kar operaterja. Na T-2 sem zadovoljen s delovanjem storitev, zato sem odločil, da bo trenutno menjal samo tržni paket.
Vstopim v Horizont in spremenim tržni paket v Optimum.
Preverim kako stvari stojijo po spremembi in vidim, da ni vključen pravi paket pri mobilni telefoniji:
V Optimumu bi moral biti vključen Brezčasni Midi, kjer pa piše "izbranega paketa ni mogoče naročiti". Kličem na HD. Po žblj minutah se oglasi ena brihtna. Povem, da sem spremenil paket in me zanima, zakaj da niso vključene prave storitve. Zanima jo kdo je naročnik, povem ženine podatke in mi pove, da žal ne more nič spreminjati, ker da mora poklicati gospa naročnica. Povem, da ji lahko posredujem ženino D.Š. in odgovori, da mora poklicati naročnica. Žal sem v samo moškem kolektivu, zato nisem imel na voljo nobenega ženskega glasu.
OK, tu sem videl, da sem naletel na zid, zato samo še povem, da ne želim, da mi ona kaj spreminja, naj samo poda inf. zakaj so paketi na Horizontu napačno vključeni, nakar mi pove, da verjetno ne znam pravilno vključiti tarife!? Ok, to je zame zadosti. Imel sem pripravljenih še nekaj podvprašanj, vendar sem raje poslovil, da si ne bi še poslabšal uporabniške izkušnje.
Že tisočkrat sem si rekel, da se ne vežem nikjer več, ampak vedno padem na foro.
Na podlagi svojih izračunov ugotovim, da bo potrebno menjati vsaj paket, če že ne kar operaterja. Na T-2 sem zadovoljen s delovanjem storitev, zato sem odločil, da bo trenutno menjal samo tržni paket.
Vstopim v Horizont in spremenim tržni paket v Optimum.
Preverim kako stvari stojijo po spremembi in vidim, da ni vključen pravi paket pri mobilni telefoniji:
V Optimumu bi moral biti vključen Brezčasni Midi, kjer pa piše "izbranega paketa ni mogoče naročiti". Kličem na HD. Po žblj minutah se oglasi ena brihtna. Povem, da sem spremenil paket in me zanima, zakaj da niso vključene prave storitve. Zanima jo kdo je naročnik, povem ženine podatke in mi pove, da žal ne more nič spreminjati, ker da mora poklicati gospa naročnica. Povem, da ji lahko posredujem ženino D.Š. in odgovori, da mora poklicati naročnica. Žal sem v samo moškem kolektivu, zato nisem imel na voljo nobenega ženskega glasu.
OK, tu sem videl, da sem naletel na zid, zato samo še povem, da ne želim, da mi ona kaj spreminja, naj samo poda inf. zakaj so paketi na Horizontu napačno vključeni, nakar mi pove, da verjetno ne znam pravilno vključiti tarife!? Ok, to je zame zadosti. Imel sem pripravljenih še nekaj podvprašanj, vendar sem raje poslovil, da si ne bi še poslabšal uporabniške izkušnje.
Že tisočkrat sem si rekel, da se ne vežem nikjer več, ampak vedno padem na foro.
Re: Primerjava cen ponudnikov trojčkov in četvorčkov
Saj ti zgoraj lepo piše, da je obstoječ paket "oranžni diamant", naročen pa "oranžni optimum". Ker menjava paktov še ni zaključena, se ti tudi mobilni paket še ni prestavil. Horizont ti pa ne pusti izbrati slabšega paketa, če je trenutni vključen v ceno (ker si dejansko še vedno naročen na diamant).