Stran 1 od 2
Visok ping in dedicated server
Objavljeno: 11. Okt 2006 ob 14:57
Napisal/-a bastard
Lep pozdrav
Imam postavljen dedicated server za Counter Strike Source na 10/10Mbit optiki v Kranju, na povezavi ne laufa nič drugega kot samo server. Problem nastane ko se na strežnik poveže več kot 8 ljudi, ker začne ping iz "normalnih" 20ms, zabijat nad 150ms in ne pade dol. Podoben problem sem doživel tudi na 20/10Mbit VDSL priključku kjer se je pojavljal skoraj identičen problem ob večih povezavah. Ima kdo kake izkušnje kaj bi lahko bilo narobe? Server laufa za Linksys BEFSX41 in ima zadnji firmware. Počasi ostajam brez rešitev.... Pls help
Objavljeno: 11. Okt 2006 ob 15:58
Napisal/-a Malkec
Naredi router iz mašine, daj linux gor ter igro in bo mogoče problem rešen. Al laufaš server na win?
Objavljeno: 11. Okt 2006 ob 16:04
Napisal/-a sce
Če sta obe liniji 10mbit uploada pa pri obeh problem neglede na opremo je prešvoh linija za več kot 8 igralcev... žal tko je
Objavljeno: 11. Okt 2006 ob 16:38
Napisal/-a Boter
bastard, po moje upload ne deluje kot more. 8 ljudi, pa takšni pingi? Nemogoče. Kater sistem maš gor. Pa kakšna je ta "dedicated" mašina? Bi prej reku, da je ping velik zarat mašine, ker ne sfolga ne zaradi linije.
Objavljeno: 11. Okt 2006 ob 17:55
Napisal/-a bastard
vse to je v redu 100% mašina je athlon 3200 1gb rama dedicated, probal sem win xp pro, win2003 pa je isto. Igralcev podpira 10mbit vsaj 40.
Objavljeno: 11. Okt 2006 ob 18:11
Napisal/-a kitl
bastard malo rama dodati mašini ne bi škodilo. Ko enkrat mašina postane server rabi dosti rama, kar pa 1gb ni skoraj nič.
Objavljeno: 11. Okt 2006 ob 18:38
Napisal/-a bastard
To razumem ampak ga kuri max okrog 200mb samo
Objavljeno: 11. Okt 2006 ob 18:45
Napisal/-a Malkec
Si probal mašino brez routerja priklopit na net pa sprobat? Pomoje router je sfolga..
Objavljeno: 11. Okt 2006 ob 21:41
Napisal/-a madpanter
to z routerjem je velka moznost, sam a ni tako da ti t2 da dva ip naslova za dve kibli oziroma 2 routerja to pomeni da na milanu bi naceloma nekam lahk se vtaknil utp kabl od tega serverja

in bi pol mel za domaco kiblo en ip za server pa drug ip ter posledicno server nebi rabil bit na routerju??
Kako se priklopim v omrežje?
Na opremo, ki jo prejmete v uporabo in je last T-2, je možno priključiti stikala, IP telefone, TV komunikatorje (settop box)
in do dva računalnika ali usmerjevalnika, ki preko protokola DHCP dobita javna IP naslova. Po želji je možno dobiti en statični IP naslov, ki ga določi T-2 in si ga stranka ročno vpiše na omrežni vmesnik. Po dogovoru pa je možno dobiti tudi več statičnih IP številk.
povzeto iz strani:
T-2
Objavljeno: 12. Okt 2006 ob 13:36
Napisal/-a Jerry
bastard napisal/-a:vse to je v redu 100% mašina je athlon 3200 1gb rama dedicated, probal sem win xp pro, win2003 pa je isto. Igralcev podpira 10mbit vsaj 40.
a si nor, 40 playerjev? 8 playerjev nikol ne bo igral na 10/10 normalno, pa se slab pc mas za CS: Source...
ce hocs normalno igrat z vec k 6 igralci si omisl 100/100 linijo... pa kak dualcore zadevo in vsaj 2gb+ rama... in kak SATA disk SCSII se bol...
p.s.: do te cifre 40 si slucajno prsu tko da si 1250kb/s delil z 30 k je default cl_updaterate pri cs:s i guess? sam to ne gre tko ves??? prenos z pingom nima 0. kot drugo pa lahko nastela un player cl_updaterate 100 in ti kar na enkrat en player ponuca skor 100kb/s...
Objavljeno: 12. Okt 2006 ob 13:46
Napisal/-a Jerry
bastard napisal/-a:To razumem ampak ga kuri max okrog 200mb samo
zalaufi dedicated z -heapsize 250 in ti bo pozru tok rama, vec ga itq ne more halflife2 pozret, sam tok ti samo dedicated potrosi, potem ti ga pa se usak player extra... 1gb = premalo za server za HL2, ze za playerja je komi dost!!!
Objavljeno: 12. Okt 2006 ob 17:09
Napisal/-a Boter
Jerry napisal/-a:
a si nor, 40 playerjev? 8 playerjev nikol ne bo igral na 10/10 normalno, pa se slab pc mas za CS: Source...
Jerry. Kaj je s tabo? Iz zanesljivih virov vem, da bi na 10/10 delal normalno še več kot 40 uporabnikov. In ja za css.
Po moje windows tolk požrešn, da ne dela ok. Probaj na kakem Linux serverju, pa je uspeh garantiran
Objavljeno: 12. Okt 2006 ob 18:32
Napisal/-a Quakke
Nekje na forumu ste govoril, da 1 Mbit/s zadostuje za 8 igralcev in tako naprej. Sam tole je odvisno od igre.
Objavljeno: 12. Okt 2006 ob 23:16
Napisal/-a Jerry
Boter napisal/-a:Jerry napisal/-a:
a si nor, 40 playerjev? 8 playerjev nikol ne bo igral na 10/10 normalno, pa se slab pc mas za CS: Source...
Jerry. Kaj je s tabo? Iz zanesljivih virov vem, da bi na 10/10 delal normalno še več kot 40 uporabnikov. In ja za css.
Po moje windows tolk požrešn, da ne dela ok. Probaj na kakem Linux serverju, pa je uspeh garantiran
To ni res..
Objavljeno: 13. Okt 2006 ob 01:42
Napisal/-a korenje
10/10 mbps optika bi moral lepo delat....
pokazi kaksen traceroute medtem ko streznik dela... ce so pingi majhni, potem je definitivno premalo rama ali kej podobnega...