športklub
Objavljeno: 12. Okt 2006 ob 06:56
Športni program podjetja Aspn bo v soboto ob 13.30 s prenosom tekme angleške lige mogoče videti v okoli 150 tisoč slovenskih gospodinjstvih, in sicer v kabelskem sistemu skupine Telius in UPC Telemach. Stroški programa so ocenjeni na 1,5 milijona evrov na leto.
VIR: Finance evo še link
http://www.finance-on.net/165334
A to pomeni, da ga v programski shemi T2 ne bo?
Evo še celoten članek, če komu link ne bi prijel:
Čakarmišev Športklub nad oglaševalski trg Luka Dekleva Humar
luka.dekleva@finance-on.net
Prvi vklop v kabelski sistem z angleško nogometno ligo v soboto ob 13.30, letni stroški ocenjeni na 1,5 milijona evrov
Branko Čakarmiš (levo), direktor podjetja Aspn, ki v soboto začne 24-urni športni televizijski program, pravi, da od slovenskih športov končujejo dogovore o prenosih hokejistov Jesenic v avstrijski ligi. Ob njem je urednik programa Tilen Trotovšek.
Športni program podjetja Aspn bo v soboto ob 13.30 s prenosom tekme angleške lige mogoče videti v okoli 150 tisoč slovenskih gospodinjstvih, in sicer v kabelskem sistemu skupine Telius in UPC Telemach. Stroški programa so ocenjeni na 1,5 milijona evrov na leto.
Program 24 ur na dan in vse dni v tednu bo v celoti bodisi komentiran bodisi podnaslovljen. Od športov bodo prenosi nogometnih, košarkarskih, rokometnih klubskih prvenstev, hokejske lige NHL, avtomobilizma, ekstremnih in drugih športov, tudi pokra.
Program bo živel od oglasov in športnih stav
"Ker bo program zastonj, naše podjetje bo od kabelskih operaterjev prejemalo le naročnino, računamo na oglasne prihodke in prihodke od prirediteljev stav," pravi direktor podjetja Branko Čakarmiš, ki o plačljivosti programa za končne naročnike še ne razmišlja. Čakarmiševa tretjinska družbenika sta še Mitja Kregar in Roman Lisac, urednik programa pa Tilen Trotovšek, nekdaj urednik Radia Šport.
OMD: Športni program je tržna niša
Vesna Mardonović iz največje slovenske medijske agencije OMD (zakupi okoli 18 odstotkov oglaševalskega trga) pravi, da bi športni program lahko živel od oglaševalskega denarja, če bo le program zanimiv. Na vprašanje, ali je ŠportKlub že uvrščen v medijski plan agencije, je Mardonovićeva dejala, da je večina oglaševalskega denarja razporejenega do konca leta. "Ima pa program do konca leta dovolj časa, da ga oglaševalske agencije prepoznajo kot zanimiv medij," je še povedala Mardonovićeva.
Klubski prenosi paradni konj
Športklub, ki bo po vsebini konkurenčen Eurosportu, TV3 in nacionalni televiziji, bo imel med drugim prenose angleške, nemške, francoske in španske nogometne lige, pa tudi klubske televizijske programe Barcelone, Chelsea in Manchester Uniteda. Prenašali bodo tudi košarkarske tekme Eurolige, regionalne lige NLB in ameriške študentske lige NCAA.
VIR: Finance evo še link
http://www.finance-on.net/165334
A to pomeni, da ga v programski shemi T2 ne bo?

Evo še celoten članek, če komu link ne bi prijel:

Čakarmišev Športklub nad oglaševalski trg Luka Dekleva Humar
luka.dekleva@finance-on.net
Prvi vklop v kabelski sistem z angleško nogometno ligo v soboto ob 13.30, letni stroški ocenjeni na 1,5 milijona evrov
Branko Čakarmiš (levo), direktor podjetja Aspn, ki v soboto začne 24-urni športni televizijski program, pravi, da od slovenskih športov končujejo dogovore o prenosih hokejistov Jesenic v avstrijski ligi. Ob njem je urednik programa Tilen Trotovšek.
Športni program podjetja Aspn bo v soboto ob 13.30 s prenosom tekme angleške lige mogoče videti v okoli 150 tisoč slovenskih gospodinjstvih, in sicer v kabelskem sistemu skupine Telius in UPC Telemach. Stroški programa so ocenjeni na 1,5 milijona evrov na leto.
Program 24 ur na dan in vse dni v tednu bo v celoti bodisi komentiran bodisi podnaslovljen. Od športov bodo prenosi nogometnih, košarkarskih, rokometnih klubskih prvenstev, hokejske lige NHL, avtomobilizma, ekstremnih in drugih športov, tudi pokra.
Program bo živel od oglasov in športnih stav
"Ker bo program zastonj, naše podjetje bo od kabelskih operaterjev prejemalo le naročnino, računamo na oglasne prihodke in prihodke od prirediteljev stav," pravi direktor podjetja Branko Čakarmiš, ki o plačljivosti programa za končne naročnike še ne razmišlja. Čakarmiševa tretjinska družbenika sta še Mitja Kregar in Roman Lisac, urednik programa pa Tilen Trotovšek, nekdaj urednik Radia Šport.
OMD: Športni program je tržna niša
Vesna Mardonović iz največje slovenske medijske agencije OMD (zakupi okoli 18 odstotkov oglaševalskega trga) pravi, da bi športni program lahko živel od oglaševalskega denarja, če bo le program zanimiv. Na vprašanje, ali je ŠportKlub že uvrščen v medijski plan agencije, je Mardonovićeva dejala, da je večina oglaševalskega denarja razporejenega do konca leta. "Ima pa program do konca leta dovolj časa, da ga oglaševalske agencije prepoznajo kot zanimiv medij," je še povedala Mardonovićeva.
Klubski prenosi paradni konj
Športklub, ki bo po vsebini konkurenčen Eurosportu, TV3 in nacionalni televiziji, bo imel med drugim prenose angleške, nemške, francoske in španske nogometne lige, pa tudi klubske televizijske programe Barcelone, Chelsea in Manchester Uniteda. Prenašali bodo tudi košarkarske tekme Eurolige, regionalne lige NLB in ameriške študentske lige NCAA.