Aplikacija Poraba
Objavljeno: 25. Okt 2022 ob 23:29
Ali ima še kdo težavo pri prijavi v iOS aplikacijo Poraba?
Imam iPhone 11 pro, pa tudi 6. Pri obeh se je začela dogajati ista težava. Ko se hočem prijaviti (z up.imenom in geslom) v aplikacijo, se mi ta enostavno zapre oz. sesuje. Če se prijavim v Android aplikaciji, pa ni težav.
Do problema je prišlo, ker sem enkrat pomotoma naredil log-out iz aplikacije, od takrat naprej ne pridem več notri, ker se ta sesuje.
Na T2 podporo sem seveda že klical, ampak v več kot enem mesecu niso nikamor prišli.
Kakšna ideja? Problem je ker ne morem več spremljati porabe na aplikaciji, ampak moram na Horizont preko spleta.
Imam iPhone 11 pro, pa tudi 6. Pri obeh se je začela dogajati ista težava. Ko se hočem prijaviti (z up.imenom in geslom) v aplikacijo, se mi ta enostavno zapre oz. sesuje. Če se prijavim v Android aplikaciji, pa ni težav.
Do problema je prišlo, ker sem enkrat pomotoma naredil log-out iz aplikacije, od takrat naprej ne pridem več notri, ker se ta sesuje.
Na T2 podporo sem seveda že klical, ampak v več kot enem mesecu niso nikamor prišli.
Kakšna ideja? Problem je ker ne morem več spremljati porabe na aplikaciji, ampak moram na Horizont preko spleta.