zmeden
zmeden
Najprej vas pozdravljam na forumu.Naročnik t-2 sem že skoraj en mesec pa še nisem žal uspel uporabljati le tega.
No da vam opišem moj problem.Pred pol leta smo naročili t-2(ljubljana, šiška,kunaverjeva)- naročila ga je cimra in ga tudi ona uporabljala.vse je lepo potekalo in tudi internet smo hitro dobili.No zdj pa problem,cimra se je namreč odselila in smo morali odjaviti ali pa prenesti t-2 na drugo osebo.Odločli smo se da bomo prenesli na drugo osebo.gremo na brnčičevo se vse zmenimo podpišemo novo pogodbo in pravijo vredu.
V glavnem internet ne dela več,prvo sm mislu da sm jst smotan al pa da je kaj s kabli,vendar vse deluje.No po večkratnem klicanju na brezplačno številko, kjer mi seveda niso znali pomagat sm se oglasil v poslovalnici šiška in se razpizdu kaj je zdj da nč ne dela.no in oni pogledajo v svoj računalnik in pravijo da vse dela.po večkratnem pregovarjanju da le ne dela je ugotovil naslednje.No to je pa zdj problem,pravijo da se je linija izgubila.Kaj to pomeni.
No da vam opišem moj problem.Pred pol leta smo naročili t-2(ljubljana, šiška,kunaverjeva)- naročila ga je cimra in ga tudi ona uporabljala.vse je lepo potekalo in tudi internet smo hitro dobili.No zdj pa problem,cimra se je namreč odselila in smo morali odjaviti ali pa prenesti t-2 na drugo osebo.Odločli smo se da bomo prenesli na drugo osebo.gremo na brnčičevo se vse zmenimo podpišemo novo pogodbo in pravijo vredu.
V glavnem internet ne dela več,prvo sm mislu da sm jst smotan al pa da je kaj s kabli,vendar vse deluje.No po večkratnem klicanju na brezplačno številko, kjer mi seveda niso znali pomagat sm se oglasil v poslovalnici šiška in se razpizdu kaj je zdj da nč ne dela.no in oni pogledajo v svoj računalnik in pravijo da vse dela.po večkratnem pregovarjanju da le ne dela je ugotovil naslednje.No to je pa zdj problem,pravijo da se je linija izgubila.Kaj to pomeni.
-
- Faca
- Prispevkov: 191
- Pridružen: 20. Nov 2006 ob 21:22
- T-2: Še nimam
- Paket: Uporabljal vse storitve T-2 70 dni in vse storitve tudi prenehal uporabljati !
Če so se pošalili, je to neslana šala, če so res zgubili linijo, pa skrajno neodgovorno. Po mojem je nekdo pomotoma popolnoma odjavil vašo linijo (namesto da bi spremenili le naročnika v bazi), sedaj je pa (spet verjetno) Telekom vaš priključek na centrali že porabil za drugo parico. Mogoče pa je še boljše, da so linijo izgubili. Boš hitreje zamenjal ponudnika.
No, če ti le internet ne dela in imaš tudi T-2 telefon, ki pa deluje, je malce več upanja, da te niso dali povsem na hladno.
Na koncu si boš lahko svoj nick spremenil v razočaran in ne zmeden. Si predstavljaš, da bi te pri menjavi podatkov o naročniku (pa naj gre za telefon, osebne dokumente, javne zavode...) povsod odklopili-izbrisali, se izgovarjali, da je vse OK in na koncu ugotovili, da te sploh nimajo več v bazi - no ali pa bi ti pristojni dal popolnoma napačne informacije?
Nisi pa edini, kar poglej forum in razočarane uporabnike glede storitev T-2. Ne blestijo ravno pri T-2 glede na optimistična pričakovanja.
No, če ti le internet ne dela in imaš tudi T-2 telefon, ki pa deluje, je malce več upanja, da te niso dali povsem na hladno.
Na koncu si boš lahko svoj nick spremenil v razočaran in ne zmeden. Si predstavljaš, da bi te pri menjavi podatkov o naročniku (pa naj gre za telefon, osebne dokumente, javne zavode...) povsod odklopili-izbrisali, se izgovarjali, da je vse OK in na koncu ugotovili, da te sploh nimajo več v bazi - no ali pa bi ti pristojni dal popolnoma napačne informacije?
Nisi pa edini, kar poglej forum in razočarane uporabnike glede storitev T-2. Ne blestijo ravno pri T-2 glede na optimistična pričakovanja.
-
- Faca
- Prispevkov: 191
- Pridružen: 20. Nov 2006 ob 21:22
- T-2: Še nimam
- Paket: Uporabljal vse storitve T-2 70 dni in vse storitve tudi prenehal uporabljati !
Ali pa bolje plačat?
"Zadovoljen" - prej "Skepticen": kar se pa tiče njega, pa glede na zaskrbljenost, ki jo je imel do začetka uporabe T-2, pa sploh nimam nič proti njemu, je le primer celovitega razmišljanja z nekaj skepse in previdnega ukrepanja; bolje za vas, da mu bo delalo BREZHIBNO, sicer boste prebirali teme v vseh oddelkih foruma, njegov forumski lik na sliki pa utegne še za uporabo T-2 upihniti pištolo. 
Mimogrede, tista na forumu, da je tip, ki je uporabljal T-2 in ga je obiskal tehnik drugega ponudnika (kablaša), slednjemu porinil v roke T-2 opremo češ, da bolje da jo odnese, sicer bo z njo še ubil T-2 monterja, ko pride po vrnjeno opremo, je zaskrbljujoča. Pa ne le z vidika kaznivega dejanja, temveč tudi kot tipičen primer, kako nemočen je lahko uporabnik s težavami pri uporabi T-2, pa naj bo vzrok kakršenkoli, da ne boste hiteli z odgovori "nam vse deluje, problemi so na strani uporabnikov ali pa pri Telebajskih", kot ste v prvi fazi zatrjevali avtorju te teme. Kar poglejte, kje ste ga pustili.
Saj res T-2jevci... Kaj pa smatrate pod odgovorom (z vaše strani), da se je linija izgubila? Jaz avtorju teme kar verjamem, da ste se tako izrazili. No, že tu je nastal problem, ker mu niste točno obrazložili, kako in na kakšen način se je sploh linija t.i. izgubila oz. kaj mu je za narediti, da jo dobi nazaj, sirotko izgubljeno.
Še enkrat, jaz bi zamenjal ponudnika.


Mimogrede, tista na forumu, da je tip, ki je uporabljal T-2 in ga je obiskal tehnik drugega ponudnika (kablaša), slednjemu porinil v roke T-2 opremo češ, da bolje da jo odnese, sicer bo z njo še ubil T-2 monterja, ko pride po vrnjeno opremo, je zaskrbljujoča. Pa ne le z vidika kaznivega dejanja, temveč tudi kot tipičen primer, kako nemočen je lahko uporabnik s težavami pri uporabi T-2, pa naj bo vzrok kakršenkoli, da ne boste hiteli z odgovori "nam vse deluje, problemi so na strani uporabnikov ali pa pri Telebajskih", kot ste v prvi fazi zatrjevali avtorju te teme. Kar poglejte, kje ste ga pustili.
Saj res T-2jevci... Kaj pa smatrate pod odgovorom (z vaše strani), da se je linija izgubila? Jaz avtorju teme kar verjamem, da ste se tako izrazili. No, že tu je nastal problem, ker mu niste točno obrazložili, kako in na kakšen način se je sploh linija t.i. izgubila oz. kaj mu je za narediti, da jo dobi nazaj, sirotko izgubljeno.
Še enkrat, jaz bi zamenjal ponudnika.
- kitl
- Administrator
- Prispevkov: 8759
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 15:20
- T-2: Že imam
- Paket: 600/100 Mbit/s 2x TV
bostjank jaz sploh ne vem kaj te še žene pisati na tem forumu. Pa ne mi zamerit te ne podim samo tako vztrajno kritiziraš T2, da je že kar smešno. Če pravilno sledim tvoji zgodbi si zdaj zelo zadovoljen z novim ponudnikom Triera pa bi bilo fer do njih, da si vzameš čas in jih hvališ na njihovem forumu. Tudi sam sem zapustil Siol pa še vedno sodelujem na njihovem forumu samo s to razliko, da tam nastopam konstruktivno in ne blatim Siol vse povprek tako kot ti to delaš T2-aju. Glede administracije pri T2 pa lahko tudi sam potrdim da zelo šepa in to zlastnih izkušenj. Kar se pa tiče tehnične plati pa zadeva deluje odlično, če le to dopuščajo tehnične zmogljivosti pa še to kdaj fantje probajo narediti nemogoče.
-
- Faca
- Prispevkov: 191
- Pridružen: 20. Nov 2006 ob 21:22
- T-2: Še nimam
- Paket: Uporabljal vse storitve T-2 70 dni in vse storitve tudi prenehal uporabljati !
kitl: "sm se oglasil v poslovalnici šiška in se razpizdu kaj je zdj da nč ne dela" - boš njega tudi obsodil nečednega ravnanja?
Sicer pa ne počnem nič drugega, kot povem svoje mnenje in ga nenazadnje vedno oplemenitim s kakšno besedo več in morda z manj divjimi besedami, kot najstniški žargon. Prav to morda povzroči premislek marsikaterega uporabnika in še bolj boli nekatere udeležence foruma.
Doslej si nisem izmislil niti hvale, niti graje ali pripadajoče okoliščine, torej izpolnil pogoje očitanega pljuvanja. Zaradi mene se lahko na forumu pojavljajo izključno hvale, da bodo le bralci zadovoljni in da bo to odražalo realno stanje. Fantje & dekleta na T-2 se trudijo izrazito relativno.
Prehvaliti ne nameravam nikogar, a razlika je očitna
Ob tem še hvala za reklamo za Triero.
Če bodo izgubili še tvojo linijo, se priporočam za nadomestnega moderatorja. Pravzaprav ti bodo (in ostalim seveda) s pojasnitvijo pojma "izguba linije" tukaj in sedaj, prihranili morebitne nevšečnosti.
Kot moderator modro ugotavljaš šepavost administracije, pri čemer lahko dopolniš misel s tem, da zaradi šepajoče administracije šepa vse. Šefi in nadrejeni se namreč z uporabniki ne ukvarjajo, niti jih uporabniki ne morejo kontaktirati, da o tistih, ki ne poznajo tega foruma, niti ne govorimo. Pa tudi tehniki na HD2 niso v prvi bojni vrsti in "posredovanje naprej" so nekateri še kako občutili.
In še... Moderatorjem predlagam nova oddelka:
1. Uporabniki T-2 storitev: Nezadovoljstvo in bes
2. Uporabniki T-2 storitev: Popolno zadovoljstvo
Ob tem bo najbolj zanimivo primerjati število prispevkov. Vse za objektivno obveščanje o stanju kajne?
Sicer pa ne počnem nič drugega, kot povem svoje mnenje in ga nenazadnje vedno oplemenitim s kakšno besedo več in morda z manj divjimi besedami, kot najstniški žargon. Prav to morda povzroči premislek marsikaterega uporabnika in še bolj boli nekatere udeležence foruma.
Doslej si nisem izmislil niti hvale, niti graje ali pripadajoče okoliščine, torej izpolnil pogoje očitanega pljuvanja. Zaradi mene se lahko na forumu pojavljajo izključno hvale, da bodo le bralci zadovoljni in da bo to odražalo realno stanje. Fantje & dekleta na T-2 se trudijo izrazito relativno.
Prehvaliti ne nameravam nikogar, a razlika je očitna

Če bodo izgubili še tvojo linijo, se priporočam za nadomestnega moderatorja. Pravzaprav ti bodo (in ostalim seveda) s pojasnitvijo pojma "izguba linije" tukaj in sedaj, prihranili morebitne nevšečnosti.
Kot moderator modro ugotavljaš šepavost administracije, pri čemer lahko dopolniš misel s tem, da zaradi šepajoče administracije šepa vse. Šefi in nadrejeni se namreč z uporabniki ne ukvarjajo, niti jih uporabniki ne morejo kontaktirati, da o tistih, ki ne poznajo tega foruma, niti ne govorimo. Pa tudi tehniki na HD2 niso v prvi bojni vrsti in "posredovanje naprej" so nekateri še kako občutili.
In še... Moderatorjem predlagam nova oddelka:
1. Uporabniki T-2 storitev: Nezadovoljstvo in bes
2. Uporabniki T-2 storitev: Popolno zadovoljstvo
Ob tem bo najbolj zanimivo primerjati število prispevkov. Vse za objektivno obveščanje o stanju kajne?
Zadnjič spremenil bostjank, dne 2. Apr 2007 ob 21:33, skupaj popravljeno 1 krat.
- BOBI
- Starešina
- Prispevkov: 2139
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 19:44
- T-2: Že imam
- Paket: Full kasko na fibru + UMTS
- Kraj: Šiška
Tale tvoja zadeva je res "zmedena"
Cimra je naročila, cimra se je odselila, zdaj ne dela, pa čeprav ste prenesli pogodbo na drugo ime!
Kot prvo, od kdaj lahko nekdo naroči prikluček na svoje ime, če ni lastnik? Sory, ampak takih primerov ne poznam, ker za vsak drek in za vsako stvar mora urejati lastnik, kar pa imam občutek, da to nisi ti in tudi prejšnja cimra ne. Se mogoče motim?
Kot drugo, človek čakal si en mesec da si odšel do info točke, namesto da bi odšel še enkrat na Brnčičevo, tam kjer ste menjali in spreminjali prikluček! Ne vem zakaj si čakal?
Kaj pa tvoja bivša cimra, ima sedaj prikluček in ji sploh prihajajo položnice? Mogoče ti dobiš samo račun, prenos pa ona, ne vem, kaj drugače si težko predstavljam primer!

Cimra je naročila, cimra se je odselila, zdaj ne dela, pa čeprav ste prenesli pogodbo na drugo ime!
Kot prvo, od kdaj lahko nekdo naroči prikluček na svoje ime, če ni lastnik? Sory, ampak takih primerov ne poznam, ker za vsak drek in za vsako stvar mora urejati lastnik, kar pa imam občutek, da to nisi ti in tudi prejšnja cimra ne. Se mogoče motim?
Kot drugo, človek čakal si en mesec da si odšel do info točke, namesto da bi odšel še enkrat na Brnčičevo, tam kjer ste menjali in spreminjali prikluček! Ne vem zakaj si čakal?
Kaj pa tvoja bivša cimra, ima sedaj prikluček in ji sploh prihajajo položnice? Mogoče ti dobiš samo račun, prenos pa ona, ne vem, kaj drugače si težko predstavljam primer!
no kot vidim sm vas mal zmedu.No da povem celotno zgodbo.V študentskem stanovanju smo bili štirje.Cimra je lani vzela t-2(vse je potekalo normalno od pogodbe do vspostavitve interneta).
Februarja se je cimra odselila(račun je prihajal na njeno ime,ne na stanovanje).Ker smo hoteli internet obdržati smo šli z modemom in z cimro na brnčičevo kjer smo nardili prenos naročniškega razmerja na drugo osebo.To je bilo 9.3. Z novo podpisano pogodbo(in odobritvijo lastnika stanovanja), smo podpisano 13.3. odnesli na poslovalnico šiška.Tam je on reku da je vse urejeno in internet dela.Po preiskusu internet ne dela( in nismo laiki).
Tekom tedna smo trikrat klicali na klicni center,odgovor je bil da bojo uredili.Seveda je hotel še prej malo pomagati, s tem da naj probamo z njihovimi originalnimi kabli,da smo predaleč od vtičnice itd.(čeprav ima punca doma t-2 in 30 metrov dolg kabl dela vse normalno) in podobne stvari.No rezultat je bil ničen.Potem smo modem in vse kable odnesli(ker smo mislili da je le mogoče kaj od teh stvari v okvari) k punci domov,vse je delalo brez problema.Spet pokličemo na t2 in povemo da oprema je vredu,nekaj ni vredu pr vas.Nakar on reče da je s 24.2. linija bila izgubljena( a tega prej ni vedu?) in povedal da bodo pršli serviserji porihtat.No od takrat ni bilo ne duha ne sluha o serviserju,čeprav se kliče t2 vsak teden dvakrat.
28.3. smo ponovno klicali na t2.Odgovoril je da bi se naj serviser oglasil 20.3. pr nas.Vendar smo bili cel dan doma serviserja ni bilo(kako lahko on prepričuje človeka da je bil pr nas če ga ni bilo in tudi klical ni,ker serviserji kličejo in se najavijo).Zdj mam pa dovolj in zato sm se obrnu na vas.Zdj a sm jst nor ker hočem met vse porihtano za kar bi naj plačeval,a l pa so ljudje tok nesposobni.Če pa ne morjo in ne vejo kaj je narobe pa pa naj se ne grejo profesionalce.
Februarja se je cimra odselila(račun je prihajal na njeno ime,ne na stanovanje).Ker smo hoteli internet obdržati smo šli z modemom in z cimro na brnčičevo kjer smo nardili prenos naročniškega razmerja na drugo osebo.To je bilo 9.3. Z novo podpisano pogodbo(in odobritvijo lastnika stanovanja), smo podpisano 13.3. odnesli na poslovalnico šiška.Tam je on reku da je vse urejeno in internet dela.Po preiskusu internet ne dela( in nismo laiki).
Tekom tedna smo trikrat klicali na klicni center,odgovor je bil da bojo uredili.Seveda je hotel še prej malo pomagati, s tem da naj probamo z njihovimi originalnimi kabli,da smo predaleč od vtičnice itd.(čeprav ima punca doma t-2 in 30 metrov dolg kabl dela vse normalno) in podobne stvari.No rezultat je bil ničen.Potem smo modem in vse kable odnesli(ker smo mislili da je le mogoče kaj od teh stvari v okvari) k punci domov,vse je delalo brez problema.Spet pokličemo na t2 in povemo da oprema je vredu,nekaj ni vredu pr vas.Nakar on reče da je s 24.2. linija bila izgubljena( a tega prej ni vedu?) in povedal da bodo pršli serviserji porihtat.No od takrat ni bilo ne duha ne sluha o serviserju,čeprav se kliče t2 vsak teden dvakrat.
28.3. smo ponovno klicali na t2.Odgovoril je da bi se naj serviser oglasil 20.3. pr nas.Vendar smo bili cel dan doma serviserja ni bilo(kako lahko on prepričuje človeka da je bil pr nas če ga ni bilo in tudi klical ni,ker serviserji kličejo in se najavijo).Zdj mam pa dovolj in zato sm se obrnu na vas.Zdj a sm jst nor ker hočem met vse porihtano za kar bi naj plačeval,a l pa so ljudje tok nesposobni.Če pa ne morjo in ne vejo kaj je narobe pa pa naj se ne grejo profesionalce.
-
- Starešina
- Prispevkov: 1524
- Pridružen: 18. Mar 2006 ob 13:16
- T-2: Že imam
- Paket: Brezčasni VDSL, paket TV+tel
- Kraj: Ljubljana
- Kontakt:
Tehnik je preverjal priključek 20.3. in 30.3. in je obakrat zaključil napako "Stranka izklaplja modem drugače deluje BP". Kontaktna oseba na drugi strani (verjetno lastnik stanovanja?) je dvakrat odgovorila, da izklaplja modem in da deluje BP!! Dajte se dogovorit, kaj boste odgovarjali.
Kabli za priklop modema MORAJO biti originalne dolžine 1m ali pa zamenjani z UTP kabli, še posebej, če stranka prijavlja težave z linijo.
Povezava je bila nazadnje logirana 23.2. Kasneje se ni zabeležilo povezave (če modem ni prižgan 24h je možno, da ga sistem ne zazna) Kaj se je dogajalo takrat?
Kaj točno ne dela? Kje je oprema? Kje je splitter od TS? Kako je oprema povezana?
Predlagam da pokličeš na 0590 00 002 in z operaterjem preveriš vezavo opreme. In seveda sporoči pravo kontaktno številko.
Kabli za priklop modema MORAJO biti originalne dolžine 1m ali pa zamenjani z UTP kabli, še posebej, če stranka prijavlja težave z linijo.
Povezava je bila nazadnje logirana 23.2. Kasneje se ni zabeležilo povezave (če modem ni prižgan 24h je možno, da ga sistem ne zazna) Kaj se je dogajalo takrat?
Kaj točno ne dela? Kje je oprema? Kje je splitter od TS? Kako je oprema povezana?
Predlagam da pokličeš na 0590 00 002 in z operaterjem preveriš vezavo opreme. In seveda sporoči pravo kontaktno številko.
-
- Faca
- Prispevkov: 191
- Pridružen: 20. Nov 2006 ob 21:22
- T-2: Še nimam
- Paket: Uporabljal vse storitve T-2 70 dni in vse storitve tudi prenehal uporabljati !
Tudi jaz sem verjel v to, dokler se nisem naročil na T-2, nakar sem se z vodjo(!!) priklopov (ga. Anja) pri T-2 fiksno dogovoril za dan in uro priklopa, predvsem iz poslovnih razlogov in čimkrajšega izpada dostopa do interneta.zalaz14 napisal/-a:Vendar smo bili cel dan doma serviserja ni bilo(kako lahko on prepričuje človeka da je bil pr nas če ga ni bilo in tudi klical ni,ker serviserji kličejo in se najavijo).
Kaj se je zgodilo? Prišel ni nihče, še manj poklical, naslednji dan in dan kasneje sem kot pastir lovil monterja po celjski regiji, na T-2 pa seveda že takrat naslovil pismo o nastali situaciji in stroških, ki sem jih imel zaradi tuje šlamparije. Celo tako se je zgodilo, da monter sploh ni imel pri sebi vse naročene opreme in mi je posodil kar svojo, kot se je izrazil. Zadeva se še ni rešila (papir o tem, da rešujejo reklamacijo bo kmalu star pol leta), čeprav je sedaj pravzaprav vseeno, saj
nisem več naročnik T-2 in ga med drugim zaradi takšnih dogodkov ter odnosa tudi odsvetujem.
Pravzaprav sem le zaradi zelo ostrega telefonskega pogovora v naslednjih dneh izvedel tudi to, da je nekdo pozabil natisniti delovni nalog, da je nekdo napačno oblikoval Excelovo tabelo in da so se podatki izgubili na relaciji LJ-MB.
In še... Telekomov monter je na dogovorjen dan prišel celo pol ure prej in nesojenemu monterju T-2 do dogovorjene ure že pripravil parico.
Zadnjič spremenil bostjank, dne 2. Apr 2007 ob 21:12, skupaj popravljeno 1 krat.
-
- Faca
- Prispevkov: 191
- Pridružen: 20. Nov 2006 ob 21:22
- T-2: Še nimam
- Paket: Uporabljal vse storitve T-2 70 dni in vse storitve tudi prenehal uporabljati !
Primer dotičnega uporabnika je takšen kot je, ali so ga dobili ali ne, ali je podal pravo ali napačno kontaktno številko, pomembno je to, da sem tudi na svoji koži občutil takšen odnos a s to razliko, da:
- ste imeli ves čas pravo kontaktno številko za mojo pogodbo, naročilo in nadaljni kontakt
- ste sami oz. so pri T-2 zatrjevali, s kom imam opravka, sicer bi na vsak način želel govoriti s kom drugim kot Anjo, saj sem želel kompetentno osebo, ki lahko realno ponudi razpoložljive in verodostojne termine.
Človek res najde neverjetno podobnost primerov nezadovoljnih naročnikov, vse tja od podpisa pogodbe naprej.
Pa sploh ne bom več razčiščeval, kaj je bilo po mnenju tukaj prisotnih res in kaj ne more biti res (t.i. blatenje), ker bi včasih res z veseljem kakšno stvar še dokumentiral z video ali audio snemalnikom.
Še enkrat, svoje mnenje podajam izključno na lastnih izkušnjah in v razmerah, ko sem pravzaprav poskušal storiti vse, pa to ni bila moja dolžnost, da bi sodelovanje s T-2 že od podpisa pogodbe potekalo nemoteno.
Poleg tega pa menda ne pričakujete, da si bodo ljudje izmislili svoje nezadovoljstvo. Nisem še videl človeka, ki bi skakal od veselja, ko se mu nekdo zaleti v rit avtomobila in ves ponosen odrvi proti cenilcu škode na sedežu svoje zavarovalnice, češ kako dobro bo zaslužil in održl še nekaj denarcev zavarovalničarjem. Laž ima kratke noge in spet smo pri začetku zgodbe,
če bi denimo monter poklical na napačno številko ali ne bi mogel doklicati naročnika ali bi dobil nekoga na telefon in bi z njim kao uredil zadevo, potem bi se to moralo evidentirati v bazi, nakar bi zaposleno osebje pri T-2 in vseh poslovalnicah imelo točen vpogled v to, kaj lahko odgovori naročniku, ki se pojavi ves razf*kan na vratih in da se mu v obrazložitev pojasnijo tehtni in verodostojni razlogi, ne pa zgodbice v stilu Janka in Metke v gozdu. V mojem primeru pa niti do klicanja monterja ni prišlo, toliko za nameček.
Naslov teme je še kako primeren za tovrstne debate. Če ima kdo zaradi mene nočne more oz. ga moti t.i. blatenje in je hkrati del ekipe T-2, me lahko kontaktira in skupaj preveriva - ugotoviva dejstva šlamparije mojega priklopa, kar bova seveda objavila na tem in še kakšnem forumu.
Študentom seveda želim čimprejšnji dostop do interneta.
- ste imeli ves čas pravo kontaktno številko za mojo pogodbo, naročilo in nadaljni kontakt
- ste sami oz. so pri T-2 zatrjevali, s kom imam opravka, sicer bi na vsak način želel govoriti s kom drugim kot Anjo, saj sem želel kompetentno osebo, ki lahko realno ponudi razpoložljive in verodostojne termine.
Človek res najde neverjetno podobnost primerov nezadovoljnih naročnikov, vse tja od podpisa pogodbe naprej.
Pa sploh ne bom več razčiščeval, kaj je bilo po mnenju tukaj prisotnih res in kaj ne more biti res (t.i. blatenje), ker bi včasih res z veseljem kakšno stvar še dokumentiral z video ali audio snemalnikom.
Še enkrat, svoje mnenje podajam izključno na lastnih izkušnjah in v razmerah, ko sem pravzaprav poskušal storiti vse, pa to ni bila moja dolžnost, da bi sodelovanje s T-2 že od podpisa pogodbe potekalo nemoteno.
Poleg tega pa menda ne pričakujete, da si bodo ljudje izmislili svoje nezadovoljstvo. Nisem še videl človeka, ki bi skakal od veselja, ko se mu nekdo zaleti v rit avtomobila in ves ponosen odrvi proti cenilcu škode na sedežu svoje zavarovalnice, češ kako dobro bo zaslužil in održl še nekaj denarcev zavarovalničarjem. Laž ima kratke noge in spet smo pri začetku zgodbe,
če bi denimo monter poklical na napačno številko ali ne bi mogel doklicati naročnika ali bi dobil nekoga na telefon in bi z njim kao uredil zadevo, potem bi se to moralo evidentirati v bazi, nakar bi zaposleno osebje pri T-2 in vseh poslovalnicah imelo točen vpogled v to, kaj lahko odgovori naročniku, ki se pojavi ves razf*kan na vratih in da se mu v obrazložitev pojasnijo tehtni in verodostojni razlogi, ne pa zgodbice v stilu Janka in Metke v gozdu. V mojem primeru pa niti do klicanja monterja ni prišlo, toliko za nameček.
Naslov teme je še kako primeren za tovrstne debate. Če ima kdo zaradi mene nočne more oz. ga moti t.i. blatenje in je hkrati del ekipe T-2, me lahko kontaktira in skupaj preveriva - ugotoviva dejstva šlamparije mojega priklopa, kar bova seveda objavila na tem in še kakšnem forumu.
Študentom seveda želim čimprejšnji dostop do interneta.
-
- Znanec
- Prispevkov: 69
- Pridružen: 15. Feb 2007 ob 14:10
- T-2: Že imam
- Paket: 10/10 optik
- Kraj: Koper
vbistvu ima bostjank point. Žalostno je pa predvsem to, da na tem "neuradnem" forumu prej urediš zadeve, kot pa da klicariš na T-2 "uradni" support.
Zgleda da mojega aneksa(za optiko) nihče ni niti pogledal (oz. zelo površno), podpisanega izvoda pa tudi še nisem dobil nazaj...
Drugače pa tako: odkar sem modem priklopil na orig. krate kabel iz zida je vse delalo bp (razen visokih pingov...). Sedaj na optiki pa itak super dela, sem pa že 2x opazil nenormalno skakanje pinga nad 100 ( normalno 48 ). Verjetno dodajajo nove uporabnike.
Zgleda da mojega aneksa(za optiko) nihče ni niti pogledal (oz. zelo površno), podpisanega izvoda pa tudi še nisem dobil nazaj...
Drugače pa tako: odkar sem modem priklopil na orig. krate kabel iz zida je vse delalo bp (razen visokih pingov...). Sedaj na optiki pa itak super dela, sem pa že 2x opazil nenormalno skakanje pinga nad 100 ( normalno 48 ). Verjetno dodajajo nove uporabnike.