IP - geocentrex
IP - geocentrex
V manjši firmi (4 X ISDN, 3 X PTSN) bi zamenjali Telekom centreks za T-2 IP - geocentrex (imamo poslovalnico na drugi lokaciji). Internet že imamo pri T-2. Številke bi seveda radi prenesli, tako da se ohranijo. Me pa nekaj moti, namreč zasledil sem, da pri izhodnih klicih klicani vidi vedno isto "nosilno" (np. 252 XX 50) številko, neodvisno od tega s katerega aparata (recimo 252 XX 51) ga kličeš. Ali to drži? Ali to pomeni, da mora tisti, ki se oglaša na tel. aparat s "nosilno" številko, klice vezati k drugim uporabnikom ali je to avtomatsko?
Pa še nekaj: Ali se vedno ko te nekdo kliče sliši glas da je številka prenesena?
Pa še nekaj: Ali se vedno ko te nekdo kliče sliši glas da je številka prenesena?
- Palček
- Faca
- Prispevkov: 160
- Pridružen: 2. Jun 2006 ob 13:43
- T-2: Že imam
- Paket: 10/10 - optika
- Kraj: Ljubljana
- Kontakt:
Re: IP - geocentrex
Edino če tisti ki kliče v T-2 to sam izklopi na 080 80 60.malinovc napisal/-a:Pa še nekaj: Ali se vedno ko te nekdo kliče sliši glas da je številka prenesena?
-
- Starešina
- Prispevkov: 1523
- Pridružen: 18. Mar 2006 ob 13:16
- T-2: Že imam
- Paket: Brezčasni VDSL, paket TV+tel
- Kraj: Ljubljana
- Kontakt:
Glede prvega vprašanja pa je s številkami tako, kot želi stranka. Izhodni klici so lahko "vezani" iz ene številke, dohodne pa so seveda lahko direktne. Lahko se pa odločiš za to, da zvoni najprej na eno, potem čez par sekund tudi na drugo... Res, da se sprogramirat karkoli.
Samo potrebno je točne želje sporočiti pismeno na T-2, Brnčičeva 41, 1000 Ljubljana.
Več informacij lahko podajo tudi na klicnem centru.
Samo potrebno je točne želje sporočiti pismeno na T-2, Brnčičeva 41, 1000 Ljubljana.
Več informacij lahko podajo tudi na klicnem centru.
Je pa še ena razlika med ISDN telefonijo in IP, ki jo vidiš šele takrat, ko jo poizkusiš v praksi. Vmesni (čakajoči klic) je bil pri ISDN nekaj povsem samoumevnega in deluje enako kot pri GSMih, pri T-2 pa je neuporaben, tako da je v firmah potrebno predvsem najprej razčistiti, ali se čakajočemu klicu lahko odpovemo. Namreč, če sem navajen z nekom čvekati pol ure po telefonu, pa me vmes zmoti kak bolj nujen klic, sem zdaj lahko pšrekinil manj pomemben pogovor in se takoj oglasil "pomembnemu"; ali pa sem po koncu pogovora lahko pogledal listo tistih, ki so me med pogovorom klicali. Ne eno, ne drugo pri T2jevi IP telefoniji ni mogoče.
Posledica: nekdo bo rekel: "že dve uri te kličem, pa imaš ves čas zasedeno...", ali pa: "sem te desetkrat klical, pa ne dvigneš telefona". Če imaš namreč storitev čakajočega klica (ki je po defaultu na T2 izključena) vključeno, potem vmesni klic samo plašno zapiska v slušalki, nič pa ne veš KDO kliče, ne sproti in ne kasneje, ko končaš prvotni pogovor. Če jo nimaš vključene, pa pač klicatelju javlja, da je zasedeno.
Na prvi pogled nepomembno, a za tistega, ki je imel doslej ISDN, precej neprijetna sprememba.
Posledica: nekdo bo rekel: "že dve uri te kličem, pa imaš ves čas zasedeno...", ali pa: "sem te desetkrat klical, pa ne dvigneš telefona". Če imaš namreč storitev čakajočega klica (ki je po defaultu na T2 izključena) vključeno, potem vmesni klic samo plašno zapiska v slušalki, nič pa ne veš KDO kliče, ne sproti in ne kasneje, ko končaš prvotni pogovor. Če jo nimaš vključene, pa pač klicatelju javlja, da je zasedeno.
Na prvi pogled nepomembno, a za tistega, ki je imel doslej ISDN, precej neprijetna sprememba.
- veiztex
- Nadebudnež
- Prispevkov: 457
- Pridružen: 14. Dec 2006 ob 15:56
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 10/10
- Kraj: Ljubljana
LP
Kar se tice cakajocih klicev pri firmah je to drugace kot pri navadnih uporabnikih, kar se celo vidi tudi navzven saj poslovni uporabniki dobijo drugacen telefon in so cakajoci klici cisto samoumevni se pa dela tudi za Belcota da bo delalo.
Za poslovne uporabnike nevem nisem siguren se pa mi zdi da se da
tudi racunalnik priklopit na telefon seveda ce je ta swissvoice IP10S
ki ga dobijo firme.
Kar se tice cakajocih klicev pri firmah je to drugace kot pri navadnih uporabnikih, kar se celo vidi tudi navzven saj poslovni uporabniki dobijo drugacen telefon in so cakajoci klici cisto samoumevni se pa dela tudi za Belcota da bo delalo.
Za poslovne uporabnike nevem nisem siguren se pa mi zdi da se da
tudi racunalnik priklopit na telefon seveda ce je ta swissvoice IP10S
ki ga dobijo firme.
Tole pa ne bo držalo.mitja_i napisal/-a:Glede prvega vprašanja pa je s številkami tako, kot želi stranka. Izhodni klici so lahko "vezani" iz ene številke, dohodne pa so seveda lahko direktne. Lahko se pa odločiš za to, da zvoni najprej na eno, potem čez par sekund tudi na drugo... Res, da se sprogramirat karkoli.
Samo potrebno je točne želje sporočiti pismeno na T-2, Brnčičeva 41, 1000 Ljubljana.
Več informacij lahko podajo tudi na klicnem centru.
Jaz že od samega začetka čakam, kdaj se bodo vsi naši aparati navzven "videli" z isto cifro.
In zaenkrat tega še vedno nisem dočakal
Tudi tole še vedno ne drži.veiztex napisal/-a:LP
Kar se tice cakajocih klicev pri firmah je to drugace kot pri navadnih uporabnikih, kar se celo vidi tudi navzven saj poslovni uporabniki dobijo drugacen telefon in so cakajoci klici cisto samoumevni se pa dela tudi za Belcota da bo delalo.
Za poslovne uporabnike nevem nisem siguren se pa mi zdi da se da
tudi racunalnik priklopit na telefon seveda ce je ta swissvoice IP10S
ki ga dobijo firme.
Imamo IP10S in me ravno to nervira, da se ne vidi čakajočih klicev.