Siol.isdn+T-2
Siol.isdn+T-2
Se da mogoče vzeti samo od t-2 internet telefonija z isnd-jem pa ostati pri telekomu?(namreč v hiši imamo dva lastnika in eden bi ostal na telekomu ker ne potrebuje internet in najmanj si želi zaradi tega imeti probleme z telefonijo kot jih opisujejo mnogi npr. slaba veza,...)
Je v M.Soboti že centrala za T-2 imam namreč prijatelja ki je že novembra podpisal pogodbol za T-2 in ni dobil še nobenega odgovora?
kaj pomeni VDSl in kakšen je to "razvezan dostop"
Se že da obdržati stara številka telefona?
Lp
Je v M.Soboti že centrala za T-2 imam namreč prijatelja ki je že novembra podpisal pogodbol za T-2 in ni dobil še nobenega odgovora?
kaj pomeni VDSl in kakšen je to "razvezan dostop"
Se že da obdržati stara številka telefona?
Lp
-
- Znanec
- Prispevkov: 87
- Pridružen: 23. Mar 2006 ob 15:52
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni Optimum - 350/100
no ja, ponavadi preden odpre človek novo temo, si prebere forum:) vse odgovore maš že na forumu, in na http://www.t-2.net
drugač pa.. lej.. tole sm jest dobu danes odgovor nazaj http://www2.shrani.si/files/t2mail360924.jpg
drugač pa.. lej.. tole sm jest dobu danes odgovor nazaj http://www2.shrani.si/files/t2mail360924.jpg
-
- Začetnik
- Prispevkov: 4
- Pridružen: 18. Mar 2006 ob 13:39
- T-2: Še nimam
- Kraj: Litija
-
- Znanec
- Prispevkov: 87
- Pridružen: 23. Mar 2006 ob 15:52
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni Optimum - 350/100
ISDN mamo ja... sj baje da ni to drgač nobene razlike zdej za priklop. razlika je sam za naročnika isdnja plačuje okol 3500, analogn pa 2500.Radovednez napisal/-a:mene zanima ta slika ki si jo postal me zanima ko si prašal telekomov telefon...a je to ISdn al je to analogna linija ....in s tem bi tud prašal če imaš še stari priklkjuček telefona (ni ISDN) ali je možno imeti t2...samo to
Jest pa trenutno premisljujem ce bi sploh sel na T2.Naročil sem 10/2 + rad bi obdržal telefon pri Telekomu(ker je številka na firmo, kar pomeni zastonj klice in tudi ne bi rad kakorkoli spreminjal).
Čakam ze od oktobra, na 2 emaila sploh nisem dobil odgovora(ze 2krat) - gužva pri resni firmi ne sme biti izgovor. Če niso sposobni odgovoriti na vse emaile se najame še več ljudi (kar pomeni več zadovoljnih strank in če so cilji prav zastavljeni posledično tudi več dobička).
Že od samega začetka oglašujejo storitev skupno razvezanega VDSL dostopa(se pravi že pol leta), ki je sploh ne morejo ponuditi. Tukaj me ne zanima, če je Telekom kriv, da je ne morajo ponuditi, to ni moja stvar - če nekaj oglašuješ potem moraš to tudi dejansko izvesti.
Sedaj pa naj bi bili priključeni najprej tisti ki so 300m od centrale? Zakaj? Tisti, ki čakamo že od samega začetka pa naj kar še naprej čakamo?
Odnos T2 do uporabnikov oz. potencialnih uporabnikov vsekakor ni primeren, sam bi zelo rad šel na T2 ker pač ponuja boljšo linijo za isti oz. manjši denar ampak se podjetje ne obnaša tako kot bi od ponudnika, ki želi dobiti nove uporabnike, pričakoval.
Čakam ze od oktobra, na 2 emaila sploh nisem dobil odgovora(ze 2krat) - gužva pri resni firmi ne sme biti izgovor. Če niso sposobni odgovoriti na vse emaile se najame še več ljudi (kar pomeni več zadovoljnih strank in če so cilji prav zastavljeni posledično tudi več dobička).
Že od samega začetka oglašujejo storitev skupno razvezanega VDSL dostopa(se pravi že pol leta), ki je sploh ne morejo ponuditi. Tukaj me ne zanima, če je Telekom kriv, da je ne morajo ponuditi, to ni moja stvar - če nekaj oglašuješ potem moraš to tudi dejansko izvesti.
Sedaj pa naj bi bili priključeni najprej tisti ki so 300m od centrale? Zakaj? Tisti, ki čakamo že od samega začetka pa naj kar še naprej čakamo?
Odnos T2 do uporabnikov oz. potencialnih uporabnikov vsekakor ni primeren, sam bi zelo rad šel na T2 ker pač ponuja boljšo linijo za isti oz. manjši denar ampak se podjetje ne obnaša tako kot bi od ponudnika, ki želi dobiti nove uporabnike, pričakoval.
Ste pa vztrajno črnogledi, da je joj
Nam SIOL skoraj leto dni ni rešil problema, ker nam je AOL zavračal pošto zato, ker so se naši mail serverji "videli", kot, da so v območjo dinamičnih IPjev in ne statičnih in smo bili zaradi tega obravnavani kot potencialni spammerji.
Ko smo to ugotovili, smo takoj kontaktirali AOL in njihovi sistemci so odgovorili prej kot v 24 urah.
Nato pa se je začela nekaj tedenska, nato večmesečna kalvarija s SIOLom.... ignoriranje in sprenevedanje v nedogled... da skrajšam - T2 imam od konca oktobra in vseskozi deluje brez problemov.
Na firmi imamo že skoraj 2 meseca: brez problemov.
T2 sploh ne potrebuje help deska za tehnično podporo, ampak bi morali samo pojačati naročniško službo ... in seveda monterje na terenu.
Tule pa ste najbolj glasni tisti, ki T2 sploh še nimate in vas skrbi, kaj bo, ko ne bo delovalo, itd,itd... uživajte še naprej na SIOLu, če vam T2 povzroča sive lase
Brez zamere, ampak res se mi zdi brez veze brati vedno ene in iste misli in ugibanja, kaj bo, ko bo, če bo .... itd.
Spomnite se SIOLovih začetkov... eh, nima veze.
Nam SIOL skoraj leto dni ni rešil problema, ker nam je AOL zavračal pošto zato, ker so se naši mail serverji "videli", kot, da so v območjo dinamičnih IPjev in ne statičnih in smo bili zaradi tega obravnavani kot potencialni spammerji.
Ko smo to ugotovili, smo takoj kontaktirali AOL in njihovi sistemci so odgovorili prej kot v 24 urah.
Nato pa se je začela nekaj tedenska, nato večmesečna kalvarija s SIOLom.... ignoriranje in sprenevedanje v nedogled... da skrajšam - T2 imam od konca oktobra in vseskozi deluje brez problemov.
Na firmi imamo že skoraj 2 meseca: brez problemov.
T2 sploh ne potrebuje help deska za tehnično podporo, ampak bi morali samo pojačati naročniško službo ... in seveda monterje na terenu.
Tule pa ste najbolj glasni tisti, ki T2 sploh še nimate in vas skrbi, kaj bo, ko ne bo delovalo, itd,itd... uživajte še naprej na SIOLu, če vam T2 povzroča sive lase
Brez zamere, ampak res se mi zdi brez veze brati vedno ene in iste misli in ugibanja, kaj bo, ko bo, če bo .... itd.
Spomnite se SIOLovih začetkov... eh, nima veze.
- kitl
- Administrator
- Prispevkov: 8675
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 15:20
- T-2: Že imam
- Paket: 600/100 Mbit/s 2x TV
Tale stavek je meni malo čuden kaj kje pa T2 v 90% gosti svoje omrežje nikjer drugje kot pri Telekomu, kjer so vseskozi problemi zato mi ne govori, da ne potrebuje tehnične službe. Enako je pri Siolu kadar ne dela je zato kriv seveda Telekom saj je omrežje s centralami vred njihovo.Bine napisal/-a: T2 sploh ne potrebuje help deska za tehnično podporo, ampak bi morali samo pojačati naročniško službo ... in seveda monterje na terenu.
-
- Model
- Prispevkov: 210
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 18:46
- T-2: Že imam
- Paket: 4 Mbps / 1 Mbps
- Kraj: Izola
Logično, valda da smo glasni. Tebi deluje OK in si zadovoljen. Jaz T2 čakam od novembra (+ nobenega odgovora kdaj bo možno) in sem nezadovoljen.Bine napisal/-a:Tule pa ste najbolj glasni tisti, ki T2 sploh še nimate in vas skrbi, kaj bo, ko ne bo delovalo, itd,itd... uživajte še naprej na SIOLu, če vam T2 povzroča sive lase
@kitl: T2 ima lahko 1000 serviserjev, pa ne morejo odpravljati problemov na Telekom omrežju. Vse, kar lahko storijo je to, da prijavijo napako na Telekom.
V bistvu ista zgodba, kot pri SiOL-Telekom (ali recimo Sinfonika-Telekom, ipd). Meni so pri SiOL podpori (0808765) vedno rekli, da naj pokličem na 116....
(OK, mi je jasno, kako "hitro" bo Telekom reševal probleme, če jih bo T2 javil... ampak to je že druga zgodba.)
In še nekaj ne pozabit: T2 bo imel (oz. že ima) tudi svoje omrežje. In optika je nekaj drugega kot bakrene parice .
@Shrek: še enkrat preberi, kar sem napisal.
To, da še vedno čakaš, je povsem druge vrste problem, kot pa strah, kaj bo, če ne bo delovalo.
Upam, da razumeš v čem je razlika... če ne pa... eh ja, nevermind.
Lep pozdrav,
Bine.
V bistvu ista zgodba, kot pri SiOL-Telekom (ali recimo Sinfonika-Telekom, ipd). Meni so pri SiOL podpori (0808765) vedno rekli, da naj pokličem na 116....
(OK, mi je jasno, kako "hitro" bo Telekom reševal probleme, če jih bo T2 javil... ampak to je že druga zgodba.)
In še nekaj ne pozabit: T2 bo imel (oz. že ima) tudi svoje omrežje. In optika je nekaj drugega kot bakrene parice .
@Shrek: še enkrat preberi, kar sem napisal.
To, da še vedno čakaš, je povsem druge vrste problem, kot pa strah, kaj bo, če ne bo delovalo.
Upam, da razumeš v čem je razlika... če ne pa... eh ja, nevermind.
Lep pozdrav,
Bine.