Vse o T-2 mobilni telefoniji
-
chevron
- Uporabnik
- Prispevkov: 48
- Pridružen: 9. Sep 2008 ob 10:21
- T-2: Že imam
Odgovor
Napisal/-a chevron » 1. Nov 2008 ob 20:01
Eno T-2 SIM imam stalno v avtotelefonu. Za to cifro bi rad nastavil preusmeritev ob nedosegljivosti na svojo drugo cifro. Preusmeritev se da normalno nastavit, query vrne preusmeritev na cifro, ki sem jo določil (ni več privzete nastavitve na +38664100013). Zadeva pa dejansko ne deluje. Ko je avtotel. ugasnjen se še vedno oglasi odzivnik... Za moje pojme bi morala uporabniško določena preusmeritev imeti prioriteto pred tiso privzeto.
T-2jevci, upam da boste to porihtal skupaj s SMS zgrešenim klicem, ki tudi ne dela že kakšen mesec...

-
Jaka
- Starešina
- Prispevkov: 2843
- Pridružen: 21. Jul 2006 ob 13:41
- T-2: Še nimam
- Kraj: Ljubljana
Odgovor
Napisal/-a Jaka » 1. Nov 2008 ob 20:10
Pokliči na tehnično podporo pa prijavi napako. Meni deluje sms zgrešeni klici.
-
chevron
- Uporabnik
- Prispevkov: 48
- Pridružen: 9. Sep 2008 ob 10:21
- T-2: Že imam
Odgovor
Napisal/-a chevron » 1. Nov 2008 ob 20:25
Njihov odgovor je, da so trenutno problemi s SMS zgrešenim klicem in da se zadeva rihta. OK, bo že... Bolj me moti to, da ena izmed osnovnih funkcij - preusmerjanje ne dela, kot bi morala.
-
mitja_i
- Starešina
- Prispevkov: 1524
- Pridružen: 18. Mar 2006 ob 13:16
- T-2: Že imam
- Paket: Brezčasni VDSL, paket TV+tel
- Kraj: Ljubljana
-
Kontakt:
Odgovor
Napisal/-a mitja_i » 1. Nov 2008 ob 20:56
Preusmeritve delajo normalno. Sem zdajle poskusili preusmeritev ob zasedenosti na drugo številko. Najprej preveri nastavitve. Sam sem nastavil preusmeritev v meniju telefona. preveri, če si vpisal pravo številko. Ti je kdaj prej delalo? Potem lahko samo prijaviš napako.

(doma)

(mobilno)

(2. priključek)
-
shorto
- T-2jevec
- Prispevkov: 395
- Pridružen: 16. Feb 2007 ob 01:15
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni Diamant HBO
- Kraj: Ljubljana
-
Kontakt:
Odgovor
Napisal/-a shorto » 1. Nov 2008 ob 21:11
kokr ti je mitja_i povedal ravnokar smo sprobali zadevo in deluje v nastavitvah telefona samo vpiši številko (brez ++386 alpa česarkoli drugega) in je problem rešen.
-
chevron
- Uporabnik
- Prispevkov: 48
- Pridružen: 9. Sep 2008 ob 10:21
- T-2: Že imam
Odgovor
Napisal/-a chevron » 1. Nov 2008 ob 21:43
Ne, definitivno ne dela. Sem že sprobal to kombinatoriko preden sem klical na HD - prek menija telefona, z **62*xxxxxxxxx# kodo, s 386 al pa brez... Cifra je OK, qurey omrežja vedno vrne info, kot da je preusmeritev aktivna. Enako se dogaja na native T-2 cifri in prenešeni.
No bom še enkrat javil na HD in vztrajal, da zavedejo napako. Ampak v treh letih žal nisem uspel še NIČ rešiti preko T2jevega HD, pač pa le direkno s tehniki ali pa s pomočjo neuradnikov tega neuradnega foruma

-
emanresu
- Faca
- Prispevkov: 159
- Pridružen: 30. Jul 2008 ob 23:31
- T-2: Že imam
- Paket: UMTS
Odgovor
Napisal/-a emanresu » 1. Nov 2008 ob 23:41
Meni preusmeritev dela, SMS zgrešeni klic pa tko tko. Če me kličejo iz M@ trenutno dela, če iz T-2 trenutno ne, medtem ko še pred 10 urami- da.
-
shorto
- T-2jevec
- Prispevkov: 395
- Pridružen: 16. Feb 2007 ob 01:15
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni Diamant HBO
- Kraj: Ljubljana
-
Kontakt:
Odgovor
Napisal/-a shorto » 2. Nov 2008 ob 03:34
Zgrešeni klici se urejajo, preusmeritev pa more delat brezpogojno

-
Bine
- Guru
- Prispevkov: 897
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 21:26
- T-2: Že imam
- Paket: 100/100
Odgovor
Napisal/-a Bine » 6. Nov 2008 ob 08:31
Še moja izkušnja s preusmeritvijo.
Tudi jaz imam eno SIM kartico v avtu.
Preusmeritev dela pa takole:
a) če je mobilc vključen potem tistemu, ki me kliče, zazvoni 15x (meni pa 2x ... potem je pa tišina, kot da bi klicoči odnehal in prekinil) in po kakšnih 5-7 sekundah zazvoni v avtu
b) če je moj mobilc na OFF, potem klicočemu zazvoni 4x preden zazvoni v avtu.
-
Cobane
- Nergač
- Prispevkov: 3959
- Pridružen: 27. Sep 2006 ob 07:39
- T-2: Že imam
- Paket: Tadrazga
Odgovor
Napisal/-a Cobane » 6. Nov 2008 ob 12:11
@Bine: Logično, saj toliko časa potrebuje operater, da poveže obe liniji z žico!
Vse čestitke T-2ju. Nosečnica, ki bi imela toliko poporodnih težav, bi bila že zdavnaj pokojna!

-
Bine
- Guru
- Prispevkov: 897
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 21:26
- T-2: Že imam
- Paket: 100/100
Odgovor
Napisal/-a Bine » 6. Nov 2008 ob 14:08
In koliko potrebuje neuradni uradnik, da napiše konkreten odgovor na preprosto vprašanje?

-
madpanter
- Starešina
- Prispevkov: 3539
- Pridružen: 5. Apr 2006 ob 10:02
- T-2: Že imam
- Paket: T4
- Kraj: Ljubljana
Odgovor
Napisal/-a madpanter » 6. Nov 2008 ob 14:51
Veš bine jaz sem sledeče odkril. Določeni ljudje vemo kdo so določeni ljudje. Ti določeni ljudje izhajajo iz določene firme. In v tej določeni firmi na določena vprašanja nočejo odgovorit in se jih izogibajo oziroma se nardijo, ko da neka tema ne obstaja. Aja pa določeni ljudje pravijo da na T-2 UMTS pa vse deluje kot mora. Eni to vem da ne

. Pa prelaganje odgovornosti npr. na nokio siemens al kdo so že glede določenih zadev je nezrelo in nedopustno. Imajo pogodbo z njimi in stvar mora bit narejena v določenem časovnem roku. Če niso narejene so penali. Tako je pri nas u firmi in povsod v normalnem svetu.
@ cobane: loooooool tale z žico je pa dobra


Prodam UMTS router WRT54G3G + anteno P54 + ustrezno Globetrotter kartico, info ZS
-
Bine
- Guru
- Prispevkov: 897
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 21:26
- T-2: Že imam
- Paket: 100/100
Odgovor
Napisal/-a Bine » 6. Nov 2008 ob 14:58
Določeni, nedoločeni, uradni, neuradni, nedelujoče delovanje ... uf kako je vse to zakomplicirano in to ravno na področju, ki temelji na zelo enostavni "paradigmi": 1 ali 0
