Prej sem plačevala v drugam kraju kot sedaj, T2 internet 1/4 prenosa nekje dobre pol leta . Ker sem se septembra preselila v drug kraj sem internet na prejšnjem naslovu tudi odjavila. Na T2 poslovalnico sem poslala prošnjo o prekinitvi interneta na prejšnjem naslovu, prošnjo sem poslala v začetnku meseca 2.9 in napisala, da z zadnjim dnem v mesecu 8 odjavljam priklop interneta. Največja poanta vsega je, da sem se pozabila v prošnji podpisati. Res je moja napaka, a me o tem, da se nisem osebno podpisala, vednar samo računalniško, z T2 ni nihče obvestil, ne pisno, ne preko maila in ne telefona, kar se mi zdi zelo sporno z strani T2.
No nakar sem potem dobila položnico interneta T2 na prejšnji naslov, kar mi seveda ni bilo jasno, saj že 1 mesec v tistem stanovanju nisem stanovala in poleg tega sem jim poslala pršnjo za prekinitev pogodbe. Tako sem sama poklicala na klicni center, morala sem kar dolgooo čakati na odgovore, kjer so mi le končno dejali, da me sploh niso odjavili z interneta ker ni bilo mojega podbisa.


Naj še povem, da mi je človek, ki je tarkat prišel montirati T2 jasno povedal, da ob prekinitvi T2 pridejo sami iskati strvari, torej modem in drugo! vednar temu očitno ni tako. Zakaj potem pravijo drugače?

Naj pa še povem, da sem sredi naslednjega meseca, ko sem se preselila na zdajšnji naslov, naročila 10/10 optiko in tako sem za 1 isti mesec plača 2 položnici! Na prejšnjem naslovu, ker sem jim poslala prošnjo za oklop pa tega niso upoštevali in pa seveda na sedanjem naslovu, kar je logično.
To pa še ni vse, v pogodbi, ki sem jo podpisala na sedanjem, začesnem naslovu sem jim dala jasno vedeti, da naj mi položnice pošijlalo na ta naslov, oni pa pamenti in mi pošilali na prejšnji naslov. Groza. kakšni so to uslužbenci?
Na položnico, ki so mi jo poslali za prejšnji naslov, sem poslala ugovor, katerega pa niso udobrlili, saj so se sklicevali na dejstvo, da se v prošnji za prekinititev, nisem podpisala. ha ha, in oni me o tem niso mogli obvestiti?! NE, zakaj že?
Še enkrat povdarjam, da so T2 tako pohlepen ponudnik, da jim očitno ni jasno, da če pošljem prošnjo o prekinitvni, tudi če brez podpisa, me ne morejo o tem obvestiti!
Poleg vsega pa ne vem zakaj imajo klicni center, ker ne dajo podati nobene koristne informacije!
Meni se ne gre toliko za denar, ki ga zahteva T2 od mene, pač pa se gre za princip in pravičnost!