Reklamacije

Splošni pogovori o T-2
Odgovori
spidivili
Novinec
Prispevkov: 20
Pridružen: 20. Okt 2008 ob 13:34
T-2: Že imam

Reklamacije

Odgovor Napisal/-a spidivili » 19. Nov 2008 ob 07:13

Kot sem uspel videti, ima sedaj T-2 vodjo službe za reklamacije. To se mi zdi izredno dobro, saj bo končno nekdo lahko sistematično urejal vse naše pritožbe. S tem seveda tudi pričakujem, da bodo odpravljene vse težave kot npr. kockanje, nedlujoči TV programi, odmev v telefonu, roaming itd., itd..
Seveda se zavedam, da bo vse v okviru pristojnosti in v okviru zakona o zaščiti potrošnikov in ostale zakonodaje.
Torej bravo T-2, saj sedaj ne bo potrebno g. Turku in ostalim neuradnikom neuradnega forruma tolikox posredovati. :plosk: :car:

Uporabniški avatar
erbi
Navdušenec
Prispevkov: 656
Pridružen: 13. Sep 2008 ob 16:03
T-2: Že imam
Paket: 300M/100M+2*TV+5*telefon
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: Reklamacije

Odgovor Napisal/-a erbi » 23. Nov 2008 ob 09:47

ja, potem je pa "čokolada zavila svizca"... Kako pa priti do njih, če ti nesposobni študentje na HD ne zaupajo nobene telefonske in se delajo najbolj pametne.
Primer:
1. Kličeš HD, zahtevaš reklamacijo računa, ma ni šans, da bi te zvezali
2. Kličeš recimo mobitel, te takoj zvežejo, pa še direktna številka je objavljena v imeniku

sword
Nadebudnež
Prispevkov: 379
Pridružen: 2. Dec 2007 ob 21:16
T-2: Že imam

Re: Reklamacije

Odgovor Napisal/-a sword » 23. Nov 2008 ob 12:17

Kadarkoli boš klical na klicni center ni šans, da bi te kamorkol zvezal. Obstajata dva specifična primero, kos e bo to zgodil, zvezal te pa izven klicnega centra ne bo nihče. Lahko on v tvojem imenu kontaktira in pač reče, če lahko nazaj pokličejo tebe, al pa posreduje vodji in on ukrepa, direktno na linijo pa ne boš dobil.

Uporabniški avatar
mahi
Legenda
Prispevkov: 1245
Pridružen: 14. Feb 2007 ob 10:38
T-2: Že imam
Paket: T-4 FTTH 10/10 + 1SDTV
Kraj: Portorož

Re: Reklamacije

Odgovor Napisal/-a mahi » 23. Nov 2008 ob 14:28

Tam so vsi posvečeni in do njih navadni smrtniki nikakor ne pridemo.
Slika

Uporabniški avatar
ORBico
Uporabnik
Prispevkov: 26
Pridružen: 9. Sep 2008 ob 23:22
T-2: Že imam

Re: Reklamacije

Odgovor Napisal/-a ORBico » 23. Nov 2008 ob 22:47

Če ima kdo željo podati reklamacijo ali pritožbo, bo to podal v pisni obliki in poslal na naslov, ki mu ga bo zaupal klicni center. Le tako bo zadeva prišla v obravnavo in tudi v arhivski predal dotične stranke. Nobena reklamacija se ne more obravnavat ali rešit telefonsko, niti na Mobitelu, zato je brezveze to sploh omogočit... Teta na drugi strani, bi bila tam zgolj za informacije, kot so napotki kako zadevo pravilno podat, za te stvari pa že obstaja klicni center in uporabnikova zdrava pamet.
Flectere si nequeo Superos, Acheronta movebo.
** If I cannot move heaven I will raise hell! **

spidivili
Novinec
Prispevkov: 20
Pridružen: 20. Okt 2008 ob 13:34
T-2: Že imam

Re: Reklamacije

Odgovor Napisal/-a spidivili » 24. Nov 2008 ob 07:23

Torej, če malo prebiraš ta neuradni forum, lahko večx vidiš, da T-2 neuradniki (zaposleni na t-2) napišejo: pošlji mi privat, bom uredil in to sigurno po tem, ko je bila že podana reklamacija na HD. :blbl:

tilen2007
Začetnik
Prispevkov: 4
Pridružen: 4. Dec 2008 ob 19:18
T-2: Že imam
Paket: trio

Re: Reklamacije

Odgovor Napisal/-a tilen2007 » 1. Feb 2009 ob 16:55

Dejte že uredit tale BABY TV-kr naprej nekaj nagaja. Samo za info; pr Siolu dela nemoteno. Zdele že spet cel vikend trese slika in ima popačen zvok!!!!!!

Odgovori