Proporcionalno glede na kaj?
Če gledamo glede na razpoložljiv čas, je najbrž večina uporabnikov čez praznike imela čas gledati (npr.) TV, pred prazniki pa bolj malo. In če ti storitev odpove ravno za praznike, potem si upravičen do 100% odškodnine!
Se boste morali operaterji malo bolj zavedati, da imamo uporabniki mesečne (ker dnevne ne obstajajo) storitve največkrat naročene za takrat, ko imamo čas za njih, in to so vikendi in prazniki. In če zadeva odpove ravno takrat je to isto, kot če je ne bi imeli naročene cel mesec!
Izgovori na Telekom so brezpredmetni. Uporabnik (vsaj pri PRD) nima s Telekomom popolnoma nič. V tem primeru je z uporabnikovega vidika edini krivec T-2, saj je ta šel v španovijo s Telekomom kljub zavedanju, da mu slednji lahko povzroči nemalo težav! Lahko bi se 100% izognili Telekomu, pa se niste - v tem primeru bi morali imeti kakšnega zaposlenega več, pa tudi kakšen stroj bi moral več rohneti po naši deželici!
Izbrali ste najlažjo in najmanj bolečo pot (razumsko popolnoma zdrava in logična poteza)... samo ne pa prelagati vse probleme, ki jih imate s Telekomom, na uporabnika. Pa ne samo probleme s Telekomom... tudi s tistimi soglasji za FTTH
