Spremljanje porabe?

Vse o T-2 mobilni telefoniji
Odgovori
matjazc
Navdušenec
Prispevkov: 745
Pridružen: 16. Avg 2007 ob 16:49
T-2: Že imam
Paket: FTTH+IPTEL+HDTV
Kraj: Ljubljana

Re: Spremljanje porabe?

Odgovor Napisal/-a matjazc » 9. Jan 2009 ob 11:42

Mišljeno je bilo 3x 5 + 2 = 17 min. :)

Uporabniški avatar
maxus
Guru
Prispevkov: 770
Pridružen: 17. Nov 2006 ob 20:16
T-2: Že imam
Paket: oranžni diamant hbo
Kraj: Izola

Re: Spremljanje porabe?

Odgovor Napisal/-a maxus » 9. Jan 2009 ob 11:59

Lahko je bilo mišljeno 47 in ne 17 minut....če bi Nimda vsaj drobni tisk uporabljal, bi mi že vedeli, pri čem smo :hudicek:
Slika

T2_Delavec
Starešina
Prispevkov: 12976
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
T-2: Že imam
Paket: Optika 100/10

Re: Spremljanje porabe?

Odgovor Napisal/-a T2_Delavec » 9. Jan 2009 ob 12:54

maxus napisal/-a:Torej, če uzamem T2 sim kartico in z njo 17 minut kličem v Simobil, mi boste obračunali 3x15+2 minuti?...... :aa: hvala, ostajam kjer sem ;-)
Moja napaka: 17 minut klica ima 2 vrstici: eno 15-minutno in eno 2-minutno.
(Hvala za opozorilo.)
Optika 100/10

andrejs
Guru
Prispevkov: 872
Pridružen: 6. Nov 2007 ob 07:42
T-2: Že imam
Paket: 10/1 + 2xISDN + 2xUMTS + IPTV
Kraj: Maribor - Limbuš

Re: Spremljanje porabe?

Odgovor Napisal/-a andrejs » 9. Jan 2009 ob 16:48

To na koliko klicev razbijete mi je čisto vseeno, bistvo je da če vse klice na izpisku sešteješ dobiš kompletno minutažo klicev koliko je bilo klicano v celem mesecu in ta številka je recimo za 150min nižja kot kasneje na računu. Torej obstajata samo dve možnosti ali na izpisku manjka klicev za 150min ali pa je izstavljen račun za 150min klicev previsok. V vsakem primeru napaka na vaši strani. Zdaj si pa zračunajte 5 mesec x 5 telefonskih številk x 100 minut x 5c minuta = 125€ preveč zaračunano. (cena minute v izračunu je pač ena povprečna cena, preveč zaračunanih minut pa je tudi bilo več kot 100 koliko jih je v izračunu)

Drugič mi pa potem še prosim razloži kako je lahko na izpisku opravljenih klicev en klic 2x. Prvič kot da je klican iz SIM 1 na eden telefon, zraven pa se identični klic pojavi tudi na izpisku za številko iz SIM 2. Oba klica enake dolžine opravljena istočasno, Torej na izpisku klicev kateri ima tako po minutaži manj klicev kot jih je na računu so še ene številke duplirane, torej če odstraniš te duplirane številke se razlika med izpiskom in računom še zviša. Torej je preveč zaračunani znesek še višji. Da pa to še ne bi bilo vse se potem zgodi da ko na izpisku naletiš na klic kaateri je opravljen iz dveh telefonov je potem na izpisku na kupu kar cela serija zaporednih klicev katera je duplirana. Skratka iz dveh različnih telefonov so bilo zaporedoma opravljenih recimo 10-15 identičnih klicev.

Prav tako se na izpiskih pojavijo tudi klici kateri 100% niso bili klicani, ker naj bi se klicali med seboj dve osebi kateri se sploh ne poznata, tako da se sigurno nista pogovarjali. Pa to ni tisto klic za par sekund ko bi slučajno po pomoti poklical na eno številko pa potem ugotovil da si se zmotil, gre za klice dolžine več 10 min.

Naj lepše pri vsem pa je to da ker ni možno dobiti izpiskov v elektronski obliki, kjer bi se lahko napake prehitro odkrile pa dobiš vse skupaj na papirju, zraven pa še obrazložitev da lahko sedaj po izpiskih preveriš če je vse vredu. Potem pa lepo peš na delo. Pa si zračunajte koliko časa porabi človek da potem lepo naroke išče napake na izpiskih dolžine 80-100 strani. Skratka ker na T2-ju ne znajo pravilno napisati računa naj potem človek poravi 10 ur svoje časa da jih kontrolira. Torej je moja dolžnost da v službi porabim 10ur zato da kontroliram nesposobnost drugih, torej kdo bo kril te stroške. Račun za opravljeno analizo podatkov po porabljenem času tako pride na T2.

Odkar je na firmi T2 mobilna telefonija se je iz reklamacijske službe T2 poslalo za mobilno telefonijo že okrog 20 dobropisov. Le zakaj če pri vas na vse deluje pravilno.
Slika

T2_Delavec
Starešina
Prispevkov: 12976
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
T-2: Že imam
Paket: Optika 100/10

Re: Spremljanje porabe?

Odgovor Napisal/-a T2_Delavec » 9. Jan 2009 ob 17:01

Napačne postavke niso zaračunane. Točno zaradi napačnih postavk ni možno spremljati porabe prek servisnih, ker piše, kot da so obračunane, PA NISO.
Optika 100/10

andrejs
Guru
Prispevkov: 872
Pridružen: 6. Nov 2007 ob 07:42
T-2: Že imam
Paket: 10/1 + 2xISDN + 2xUMTS + IPTV
Kraj: Maribor - Limbuš

Re: Spremljanje porabe?

Odgovor Napisal/-a andrejs » 9. Jan 2009 ob 17:33

Še toliko slabše za vas če napačne postavke niso zaračunane, ker v tem primeru je razlika še večja.

Ker ke imam zaračunanih na računu 1000 min, na izpiskih pa imam za 800 min klicev je tako zaračunano za 200 min. Če pa iz izpiskov črtam vse tiste klice kateri so na izpiskih prikazani 2x pa se vse skupaj spremeni, saj v tem primeru sem na računu dobil zaračunanih 1000min jaz pa sem jih v resnici po izpiskih namesto 800min koliko je na izpiskih opravil samo 600min.

Torej ne da ste mi zaračunali 200 min preveč, v tem primeru ste mi zaračunali 400 min preveč.
Slika

T2_Delavec
Starešina
Prispevkov: 12976
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
T-2: Že imam
Paket: Optika 100/10

Re: Spremljanje porabe?

Odgovor Napisal/-a T2_Delavec » 9. Jan 2009 ob 18:43

Predlagam obisk poslovalnice, da to uredite postavko po postavko. Še enkrat ti povem, da raje ne zaračunamo neke postavke, kot da jo zaračunamo narobe.
Optika 100/10

andrejs
Guru
Prispevkov: 872
Pridružen: 6. Nov 2007 ob 07:42
T-2: Že imam
Paket: 10/1 + 2xISDN + 2xUMTS + IPTV
Kraj: Maribor - Limbuš

Re: Spremljanje porabe?

Odgovor Napisal/-a andrejs » 9. Jan 2009 ob 19:09

saj pravim da je kolega bil v poslovalnici, dobil izpiske na papirju sedaj pa jih že tri dni premleva, vse napake ima napisane v reklamacijskem zapisniku zraven katerega pa dobite še račun za opravljeno delo. Verjami da ne bo poceni.
Slika

lukec
Navdušenec
Prispevkov: 732
Pridružen: 21. Okt 2006 ob 13:34
T-2: Že imam
Paket: T4 20/2
Kraj: Rače

Re: Spremljanje porabe?

Odgovor Napisal/-a lukec » 9. Jan 2009 ob 19:36

vse pošljite nazaj ker so zelo šlampasti v reklamacijski službi.

meni so najprej poslali dopis da so mi preveč zaračunali zadeve in da bodo stroške drug mesec zmanjšali. seveda sem pred tem podal reklamacijo. 3 dni nazaj dobim odgovor reklamacije da je vse vredu zaračunano itd. itd. torej dva dopisa z povsem različno vsebino za ISTO stvar. nato so se še igrali neke francoze. danes so jih pošteno od mene slišali. upam da jim bo kaj zaleglo. ko sem pošiljal maile na računovodstvo so ga enostavno ignorirali. sem napisal da me naj takoj pokličejo ob prejemu maila ampak na žalost so gospidčne morale it na razprodaje zato niso utegnile poklicat :evil: kaj šele da bi se slučajno kdo oglasil. če majo čas ti slušalko dol vrečt potem je tolko časa da se oglasijo in rečejo da pokličejo nazaj.
tak da nasvet vsem. samo vstrajajte in vse kaj je sporno reklamirajte. meni se je celo zgodilo da po treh mesecih oni niso "videli" mojega nakazila. ko pa sem jim rekel naj mi pošljejo konto kartico pa je čisto slučajno blo vse zavedeno jaz pa prejemal lepo opomine z t.i. grožnjami domov in ne vem kaj še vse.
dokler ne boste odnosa s strankami uštimali tak dolgo se bodo pojavljale težave. tako da čimprej zalaufajte da bomo lahko sproti spremljali vse zadeve.

lp
luka
Slika

emanresu
Faca
Prispevkov: 159
Pridružen: 30. Jul 2008 ob 23:31
T-2: Že imam
Paket: UMTS

Re: Spremljanje porabe?

Odgovor Napisal/-a emanresu » 10. Jan 2009 ob 08:44

Ah ja...upam, da se bomo vsemu temu še letos le smejali.

Decembra sem naredil najmanj klicev pa mi v odprtih postavkah piše, da sem dolžan kar precej....po mojih izračunih bi pa moralo biti več kot pol manj. No ja...računa še nisem dobil za december tko da zaenkrat bom ''dal mir''. Naj naredijo prvo potezo in pošljejo račun.

petrusko
Faca
Prispevkov: 131
Pridružen: 27. Avg 2007 ob 19:46
T-2: Že imam
Paket: FTH:100M/10M TV:1x GSM:2x
Kraj: Ljubljana Vič

Re: Spremljanje porabe?

Odgovor Napisal/-a petrusko » 10. Jan 2009 ob 20:47

Navadni Nimda napisal/-a:Napačne postavke niso zaračunane. Točno zaradi napačnih postavk ni možno spremljati porabe prek servisnih, ker piše, kot da so obračunane, PA NISO.
MA ne me j...

Napačne postavke - ja sčim pa vi računate oz. merite klice? S kakim buldožerjem...

T2_Delavec
Starešina
Prispevkov: 12976
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
T-2: Že imam
Paket: Optika 100/10

Re: Spremljanje porabe?

Odgovor Napisal/-a T2_Delavec » 10. Jan 2009 ob 21:49

Delamo post-procesiranje, zato ni še možno spremljati porabo mobilnih storitev online. ;-)
Optika 100/10

Uporabniški avatar
feeltch
Model
Prispevkov: 319
Pridružen: 4. Sep 2007 ob 15:54
T-2: Že imam
Paket: UMTS komplet
Kraj: Lj.-Šiška

Re: Spremljanje porabe?

Odgovor Napisal/-a feeltch » 11. Jan 2009 ob 09:03

kaj pa s prenesenim število kb. se da to kje videti, da nebi prekoračil 50Mb!?!
Slika

there's no home like 87.212.1.184

petrusko
Faca
Prispevkov: 131
Pridružen: 27. Avg 2007 ob 19:46
T-2: Že imam
Paket: FTH:100M/10M TV:1x GSM:2x
Kraj: Ljubljana Vič

Re: Spremljanje porabe?

Odgovor Napisal/-a petrusko » 11. Jan 2009 ob 13:44

nabolje da si vzameš list papirja in svinčnik... in vsakič ko končaš podatkovni prenos hitro zapišeš koliko si porabil...

:grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr:

Uporabniški avatar
feeltch
Model
Prispevkov: 319
Pridružen: 4. Sep 2007 ob 15:54
T-2: Že imam
Paket: UMTS komplet
Kraj: Lj.-Šiška

Re: Spremljanje porabe?

Odgovor Napisal/-a feeltch » 11. Jan 2009 ob 18:22

say bee, pa tako hitro preklopi naprej, da si ne morem zapomniti številke... :beri:

no, v glavnem si glih nalagam tole na moj preljubi smartfon

ampak vseeno hvala za konstruktivne odgovore :hudicek:
Slika

there's no home like 87.212.1.184

Odgovori