bismarck & ladyhawk:
Se čisto strinjam z vama. Danes nam pač vsak trgovec poturi vse samo da proda. Tisti, ki pa se na to ne spoznajo, pa potem kupijo npr. enojederni procesor, čeprav trgovec pravi kako je to moderno. Skratka ladyhawk; naslednjič ko boš šla na servis povej tako kot misliš: uštimajte zadevo, da bo delala tako kot je treba če ne, naj ti dajo pa zamenjajo računalnik ali pa vrnejo denar.
Je pa res tudi to kar sta rekla in sicer da če bi vgradil še kakšen dodatni ventilator v računalnik, v hipu nebi bil več upravičen do garancije, serviserji bi za vsakršnjo motno krivili tebe ki si pač dodatno opremil njihov (nesposobni) računalnik... Še vedno je najbolje, da računalnik sestaviš kar sam in tako saj veš kaj imaš notri in veš da je zanesljivo. Če ne znaš pa vprašaš - zato so pa forumi.
Ker pa smo že ravno pri garanciji bi pa dal eno veliko grajo čez Merkur. Prijatelj je pri njih kupil en lcd 16:9 22" monitor. Doma ga priklopi in glej ga zlomka sredi zaslona mrtva dioda (ali po domače: rdeča pikca sredi ekrana). Po 2 dneh nese monitor nazaj in ugotovi, da monitorja ne vzamejo v garancijo, ker je rdečih pikic premalo!!! PREMALO!!! Za monitor da 300€, pričakuje, da deluje a nato mu na servisu rečejo, da je monitor premalo pokvarjen. Zakaj potem sploh je garancija? OK nerečem, če ta pika nekje v kotu tako pa je na sredini ekrana in je prav moteča (predvsem v igrah), ampak oni rečejo da jih je premalo...
